![]() |
|
Wat ik me afvraag, is elke hsm film met andere spelers, of zijn dat dezelfde spelers maar dan in een ander schooljaar?
|
Citaat:
Dat laatste. |
Citaat:
|
Oh we stonden te ver onderaan. :cool:
Bijna 17 augustus!! |
Citaat:
Verder heb ik niks over de film te melden, behalve dan dat ik nu op Youtube kijk naar dat liedje van Gabriella, en ik haar nog steeds stom vind. Maar wel knap. |
Oeh chocola. <3
|
Hey Sylph, de Remix versie van de DVD is uitgekomen. Hier staat een bonus disc op met een meedans versie. Is dat niets voor jou?
|
Citaat:
|
das gewoonweg fantastisch i love that film
da is toch ik word daar gewoon vrolijk van. gwn een vraagje is de 2 de al uitekomen. |
Hier een liedje uit deel 2:
|
Dit is de domste en slechtste film die er bestaar. Wie er naar kijkt mishandelt zich.
|
Citaat:
|
En plaatjes pm'en van drollen en leprapatienten.
|
Citaat:
|
Bah, de zomervakantiesfeer wordt op een uiterst cliche en niet overtuigende wijze in beeld gebracht.
|
Die Gabriella (ofzo?) is wel een lekker wijf. Ik word een beetje bang van de wenkbrauwen van Troy, zal vast en zeker een persoonlijk jeugdcarnavaltrauma zijn :( Ik vind de film niks aan maar ik hou ook niet van dit genre. De liedjes vind ik wel heel erg slecht als je kijkt naar de reputatie van Disney.
|
vind het wel een leuk film (y)
je word er heel vrolijk van |
Citaat:
volgens mij mishandel jij jezelf door er niet naar te kijken |
ik wacht tot ie 29 september op Net5 komt :cool: (Y)
|
Citaat:
|
juh:cool:
|
Omg, op Fok.nl staat een naaktfoto van Vanessa Hudgens. :| Die is per ongeluk uitgelekt, en zo te zien in huiselijke kring gemaakt.
|
Citaat:
ja ook al honderd jaar geleden http://www.glizzy.nl/images/20070906_hudgens1_large.jpg ik snap trouwens niet waarom zij en zac efron een stelletje zijn, the zac is clearly G.A.Y. met zn oranje foundation. |
Citaat:
Citaat:
|
Ah, hot. Eindelijk iets tofs uit die butfilm.
|
Zou bijna die film gaan kijken nu.
|
jammer dat ze zo'n onaantrekkelijk hoofd heeft.
|
Goed om te zien dat ze zich niet kaal scheert.
|
Dat wel inderdaad.
|
Ik wist niet dat er nog jongens waren die dat goed vinden.
|
Zelfs van wat okselhaar lig ik nog niet wakker.
|
Citaat:
|
jeetje, wat een topicomwenteling :p
|
22 september (zaterdag) om 18.00 uur op Net5: High school musical 1
29 september (zaterdag) om 18.00 uur op Net5: High school musical 2 |
Citaat:
Ik wil al de hele tijd die film zien, maar wachtte maar tot ie op tv kwam (y) Maar: volgens mij is ie al eens eerder op net5 geweest en zonden ze toen de Nederlands nagesynchroniseerde versie uit :n Dus hopelijk doen ze dat niet weer :nono: En wat zij er heerlijk veel smileys om te laten zien dat je het ergens niet mee eens bent *O* |
Als je deel 1 bedoelt, dan is ie al tig keer uitgezonden op Jetix, nagesynchroniseerd natuurlijk. ;)
|
Ja die bedoelde ik idd. Heb ik dus nog niet gezien! Ik programmeer mn dvd zaterdag :o
|
Zaterdag ben ik niet thuis wrs, en mn nichtje is ook nog jarig dan. Zaterdag mis ik dus Eurosong for Kids op België en JSF op Nederland. ;(
|
Vanavond, 18:15, High School Musical 2 op Net 5!
*O* |
omg helemaal vergeten :|
gelukkig heb jij het geupt :/ mis ik dus alweer het junior songfestival :p |
18:00 zegt teletekst btw ;)
|
Bijna vergeten :o Ik neem het denk ik op
|
Nou, nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar: wat een boutfilm.
|
:D
|
Nja, het begin was niet zo interessant, maar het einde was wel leuk. En over het algemeen wel minder dan de eerste idd. :p Toch leuk. ;'(
|
Ik vond deel 2 veeeeeeeel leuker dan 1! Deel 1 vond ik eigenlijk maar stom, maar door iedereen in dit topic werd ik een beetje omgeluld dat het eigenlijk toch wel leuk was :P
Maar in deel 2 waren de liedjes veel beter en leuker, zelfs die van Sharpay (leuk kroontje had ze op trouwens :D), en iedereen zag er ook beter uit. Alleen het leek net alsof Gabriella in ene een bijrol had gekregen, maar dat vond ik toch niet erg :) Ik moest alleen wel weg dus einde niet gezien -_- |
Betere muziek idd. (y) :cool:
|
Nee, juist niet.
|
Jawel, de muziek was dit keer niet zo kinderachtig/disney. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |