![]() |
Citaat:
|
Jaja, die reactie was te verwachten. Maar op elk subforum zie ik die fout regelmatig staan. Voor mijn gevoel springt zo'n fout er echt direct uit. Alsof er 100 alarmbellen van de basisschooltijd gaan rinkelen: fouttttttt!!!!!
Een vriendin van me zei vroeger altijd data's als ze het meervoud van datum wilde geven. Ik heb haar dat afgeleerd en nou begint een andere vriendin er mee -O- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Op de site van mijn studiepuntenoverzicht:
Rechten kan je alleen ontlenen aan het formele overzicht "Toetsresultaten". :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie hem niet :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Je kan niks. Je kunt. |
Oh hier in de Randstad kannen wij alles en kunnen wij weinig :p
Dat is hier echt compleet normaal. En volgens internet: (1a) Dat kan je niet maken. (= 'men kan dat niet maken', gericht tot niemand in het bijzonder) (1b) Dat kun je niet maken. (directer gericht tot een jij) Op zich lijken beiden me in dit geval wel mogelijk, want het is niet heel specifiek tegen jou, maar tegen een hele groep studenten. |
Citaat:
|
Citaat:
Haha, ik woon ook in de randstad hoor... daarom irriteert het me zo. Ik hoor het vaak om me heen. En dat het op internet zo staat geeft al aan dat het onderscheid aan het vervagen is. 'Vroeger' kon het absoluut niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Hier is het juist heel netjes als je 'kan' zegt, want de meeste mensen zeggen 'ken' ;) |
Haha! Ja, t ken altijd erger
|
Ik hoor de laatste tijd ook steeds vaker volwassenen dingen als 'hij loopte' of 'hij kende daar niet naar toe' zeggen. Dat vind ik wel heel kwalijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien is dat gewoon op een helling ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
'Beschoud'... Koude rillingen.
|
Citaat:
|
Ik wilde nog een paar quotes toevoegen uit het msn contact gezocht topic, maar dan kan ik net zo goed dat hele topic hier neerzetten ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
al vind ik haar schrijfwijze wel leuk <3 ik gebruik ook weleens zulke woorden :p |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was laatst bij een 'Turkse en Griekse eethuis'. Dat niemand die eigenaar daar even op wijst. Er hing ook een bord met daarop de tekst:
Warm "aanbevolen" |
Er zijn ook een heleboel 'pizzaria's' .
|
Citaat:
Citaat:
|
aiai... die zijn erg idd...
Net als onstabiel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben gebeten door een muggenbeet
geef me nog een beetje sinaasappelsien ik heb die gezegd, ik zeg af en toe wat rare dingen :p komt omdat ik franstalig ben opgevoed en dus enkel nederlands op school te horen kreeg :) maar ik heb het er al bij al niet zo slecht vanaf gebracht :p |
Al met al. ;)
En je kunt me niet wijsmaken dat ze in Frankrijk niet aan interpunctie doen. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |