![]() |
Ik heb bijna alleen maar gezoend waar andere mensen langskwamen. ;( Moet je nagaan hoe stom dat voelt! :p Ik ben gewoon nog nooit echt helemaal alleen met iemand geweest waar dus ook totaal geen mogelijkheid was dat er andere mensen langs zouden kunnen komen. :(
|
Ik wel, maar daar hoef ik geen lintje voor hoor. :p
|
Ach ik voel me sowieso nog maanden een slet. :p
|
Pff, zeur. ;) Leef je leven en kijk niet altijd terug naar gisteren!
|
*kijkt naar morgen* :zenuwachtig wordt: It is not helping! ;)
|
ik ben voor het eerst in tijden uitgerust!
|
Nee duh :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij wil me morgen mijn achternaam ontfutselen. :p Ik weet gewoon meer van hem dan hij van mij. :eek: En het komt ook wel goed, ik vind het alleen een beetje eng na een paar dagen weer, dan ben ik weer veel onzekerder van alles. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
oeoeoewww spannend :D
één tip: neem kauwgom/smint mee en doe een donker shirt aan ivm morsen :) |
Citaat:
|
En hotpants + decolleté tot je navel (y)
|
ja, tandenborstel mee idd!
|
Een donker shirt ivm morsen? EH
Vandaag is echt een huishouddag. :( Ik moet: wassen, afwassen, was ophangen, stofzuigen. Daarna moet ik nodig aan de studie. |
Smint kost 1,45€ bij de Kiosk.
|
Ik moet er van giechelen, ik voel me nu heel erg meisje. :(
|
Citaat:
Ik moet echt studeren vandaag. Ik zit de rest van de week alweer helemaal volgepland dat dat toch niet gaat lukken. ;x |
Citaat:
|
Ik mors ook heel vaak met sommig eten, dan trek ik vaak gewoon mijn shirt uit en eet ik in een hempje, maar dat laat ik morgen maar achterwege. ;(
|
ik ben ook heel erg een meisje :ghe:
|
Oh god nee hè, ik moet vandaag de aanrechttaak doen. :(
|
Hihi ik moest hard lachen Martin. :bloos:
|
Dit is echt niet grappig, WAT een kutdag. En natuurlijk moet ik morgen werken, dus dat wordt ook een kutdag :mad: met andere woorden, twee kutdagen op een rij :mad: met andere woorden, major depression op komst!
|
Citaat:
http://blog.pbwiki.com/wp-content/up...07/03/fail.jpg |
De aanrechttaak van Martin is echt een ingeburgerd begrip hier. :D Maar *Martin aai* It'll be okay. ;) Gewoon even rotdingen doen en daarna weer leuke! :ja:
|
Er zijn helemaal geen leuke dingen in mijn leven :(
|
:) je bent zelf toch leuk?
|
Leugenaar.
|
Ik ben weer met die verdomde botten bezig. Waarom zijn er zoveel? Waarom heeft elk knobbeltje ook nog een aparte naam? Waarom hangen er 6 spieren aan elk bultje? EN WAAROM moet ik al die bultjes en spieren bij mezelf gaan zitten voelen?
|
Citaat:
|
Ja en WAAROM heb ik een zeer onbevredigend leven!
|
Citaat:
|
Ik stel helemaal geen hoge eisen, er staan alleen geen leuke dingen tegenover de niet-leuke dingen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfs mijn befaamde 'de kindertjes in Afrika hebben het slechter, dus wat zeur je nou' werkt niet :(
|
Citaat:
|
Je leven is zo leuk als dat je het zelf maakt!
/clicheopmerking |
Mmm, dat zou best eens kunnen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuke dingen moet je ook altijd zelf regelen.. |
Citaat:
|
Ja, wat voor leuke dingen zijn er nou? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het leuk als ik op mijn werk ben, ik vind het leuk om mensen e bellen, met mensen af te spreken en ik vind het ook leuk als ik lekker even achter de computer zit (even is onderschat) Jij werkt ook, spreekt ook met mensen af en zit ook achter je computer. Maar jij waardeert het niet en ik wel ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |