![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ongesteldheid geeft je niet direct puistjes, maar vrouwen hebben tijdens de menstruatie een verhoogde talgproductie (door hormoongedoe) en dat verhoogt de kans op mee-eters die een puistje kunnen worden. Het is heel normaal dat vrouwen dus wat puistjes krijgen als ze ongesteld zijn (ongeacht of ze de pil gebruiken).
En als je met chocoladevingers aan je gezicht zit geeft dat ook verstopte poriën. |
Echt wel! Als ik ongesteld ben zit ik ook altijd onder de puistjes. :(
|
waar komt het dan wel door volgens jou? en waarom krijg ik dan altijd puistjes als ik ongesteld moet worden/ben? en/of teveel chocola eet?
|
oh sarah, bedankt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Broek Pierre Cardin Jeans Kussen Kleerhangers Nieuwste CD van Therion |
godverdomme ligt het weer aan mij :mad:
|
Citaat:
|
nee dat is onredelijk van me.
|
Citaat:
"Richard Wagner would have been proud to write for Therion." :D |
om zo te praten bedoel ik. Kinderachtig.
|
Citaat:
Citaat:
|
De ontsteking van de talgklier ontstaat door een verstopping van die talgklier waardoor bacteriën er een goede voedingsbodem aan hebben. En die verstopte talgklier ontstaat door een verhoogde talgproductie. En die verhoogde talgproductie ontstaat door een verhoogde hoeveelheid oestrogeen die komt door een verhoogde hoeveelheid follikelstimulerend hormoon die ook een nieuwe cyclus op gang brengt en daarmee begint met menstrueren.
Als je de pil gebruikt ligt het heel iets anders, dan komt de verhoogde hoeveelheid oestrogeen doordat er in de stopweek minder concurrentie (antagonisme heet dat in de farmacologie) van ethinylestradiol is. |
Citaat:
Zou ik wel moeten doen. Ben jij trouwens wel eens in Nijmegen geweest? Daar hebben ze echt een absurd gave metalstore kwam ik achter. |
Citaat:
Maar over die chocola had ik wel gelijk! :p |
Sarah *O*
|
Citaat:
|
chocola eten heeft inderdaad geen invloed. Chocola op je gezicht smeren wel :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De hamster van huisgenote is vanavond overleden :(. We hebben hem begraven aan de vijver. Heel vreemd want een beetje giechelig omdat het zo raar is om 's avonds in het donker iets in het plantsoen te begraven met een vork als schep en een oogreflexlampje als lichtbron. Hij was al erg ziek dus ik ben ook wel opgelucht, hij zag er zo zielig uit. Wel gek, zo'n leeg hok.
|
Zo! Even gefixt dat ik zaterdag in Groningen bij een van m'n vrienden kan eten. (y)
|
Ik heb net €6,80 verdiend aan de NS. Wat een vetpot is het toch ook :p
|
Ik ben ziek zwak misselijk en zielig [sylphmodus]
|
Ik heb straks nog een feest en ik heb geen zin. Ik wil gewoon hangerig zijn en slapen. ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20 (16 leden & 4 gasten)
En nog gaat 't hier zo langzaam.. |
Leve de nieuwe forumsoftware!
|
Citaat:
|
hejoo
|
hej
al lang niet meer gesproken :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En Daboman gefeliciteerd ja! Gaaf dat je toch nog op tijd een stageplek hebt kunnen vinden (y) |
Ik vind het stiekem cool dat Trass er weer is.
|
ik ook wel :D
en trass, waarom gooide ie jullie dan nat eigenlijk? |
Ik ben bang dat het weer tijdelijk is:o
Dat was voor opa bedoeld, 'heilig' water... Maar die pastoor had wel heel veel water gebruikt, iedereen die erachter liep zat ook onder:p |
He, mensjes. Ik ga slapen.
Trusten. :) |
truste!!
en waarom dan trass? |
Heb het geedit!
En ga nu ook al zo waarschijnlijk:o |
Niet lief :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |