![]() |
OMG.... Wat een OMG-dag!
|
omg wat doen die slotjes op DK.
|
Citaat:
OMG Citaat:
|
OMG! Soija is het er niet helemaal mee eens dat Ray geen verjaardagstopic mag :D
|
OMG... Wat is ons Soijaatje toch baldadig!
|
Citaat:
|
Ja excuse me, dat cherry springs zo hypocriet of seniel(dat heb je op die leeftijd) is. http://www.junuxx.net/kersto.gif
|
OMG wat leuk al die kerstmutsen en OMG wat een dure pannenkoeken
|
Citaat:
+OMG |
Citaat:
Citaat:
|
OMG (X-)ray is echt wel een dk'er!
OMG we hebben weer groene thee en daar word ik blij van! OMG ik ben diepgelukkig dat ik weer mag omg'en :D OMG ik ben aangenomen trouwens |
Citaat:
|
omg, duisent pixelrespect voor ecnelis' niet merken van de gesloten topics http://www.junuxx.net/kerstcool.gif
|
ray is een rasechte dk'er
iig veeeeeeeeeeeel meer dan cherry springs bijvoorbeeld |
:bloos:
|
Ik weet het niet, maar ik ken hem en ik ken niet veel mensen.
OMG ik had zijn verjaardagspost afgemaakt en nu is het topci gesloten *domme ik* stop het wel in het wsz topic met een raynaamzoekje |
Citaat:
|
Citaat:
En zoals ik al zei, als je hem zo graag feliciteren wil, kan je dat op Onzin doen, daar komt ie regelmatig. Als je graag aandacht wil of graag rebels doet, dat is een ander verhaal. ;) |
Citaat:
Heb je eerste zin wel gezien though, dus: hypocriet omdat je die van hasseltboy al tijden open heb laten staan. |
Citaat:
WAAROM KRIJG JE EEN VERJAARDAGSTOPIC ALS JE ZOOOOO LANG WEG BENT??? |
Citaat:
misschien ook niet |
Citaat:
|
Citaat:
Als je een paar weken weg bent, ben je toch niet ineens meer dk'er, of goed genoeg voor een verjaardags topic omdat je er niet altijd bent!? Zijn wij zo oppervlakkig en gestructureerd dat je geen verjaardagstopic mag!?! Hij is echt jarig hoor. OMG wat een gemenigheid |
OMG, ik ken die hele gozer niet :'(
|
Citaat:
|
OMG, kunnen we nu alsjeblieft weer echt OMG momenten in dit topic plaatsen?
OMG, ik hoor net dat mijn scooter vrijdag klaar is. |
Citaat:
En nou ga ik niet meer in discussie. Ray vind het vast heel leuk dat je voor zijn verjaardagtopic vecht maar als jij een ban krijgt omdat je niet luistert, wordt niemand daar gelukkiger van. Zo sadistisch ben ik ook niet. ;) |
OMG wat een fail weer aan de beheerkant. Serieus he, de Soijaboy heeft een punt. En dat geef ik 'm niet vaak.
|
OMG, ik weet dat er niet op in mag gaan, maar: het is niet de bedoeling dat ieder lid een verjaardagstopic krijgt. Anders staat het iedere dag vol met verjaardagstopics. Alleen mensen die regelmatig actief zijn en dat is Ray op dit moment niet.
|
OMG je gaat er toch op in. Ban!
Meeten? |
Krijgt Soija een nominatie voor:
-te veel drank op -onzinnige dingen posten op leuke topics. -missy uitschelden voor hyppocryt. ? |
OMG Waarom zitten we hier een discussie te voeren over het verjaardagstopic van een persoon die er niet eens zelf is? En waarom zou hij in godsnaam een topic moeten krijgen als ie hier 2x post in 2 maanden? Ik neem aan dat een verjaardagstopic is voor de persoon zelf, en niet voor de mensen die die knul nauwelijks nog kennen. OMFG.
|
OMG???
Bekijk profiel: Ray Ray Lid Laatste activiteit: Vandaag 14:22 Dit is de goede persoon toch? http://forum.scholieren.com/member.php?u=75974 |
Citaat:
|
Dus het topic moet weer open... denk ik... :(
edit: ik ben de OMG vergeten :) OMG |
*Zucht* Ja, dat is hem. Maar omdat hij al een flinke tijd niet op DK was gaat zijn felicitatie-topic dicht.
En nu allemaal ophouden over Ray, allemaal. OMG rubykuby schrijft hyppocryt en verwart mij met missy. |
Citaat:
|
Omg Omg Omg Omg Omg Omg Omg Omg Omg Omg, Ray Is Er :(
|
Omg wat een betrokkenheid hier ><
|
Citaat:
hij eet je heus niet op ofzo, jezus :nono: edit: omg |
Oh en omg wie de fok is rubykuby
|
Ik heb 10 keer OMG gespamt :)
|
Citaat:
je dushies van s.nl wilde natuurlijk vanzelfsprekend een topic openen allemaal, maar to much troubles in the world! [/bob marley] |
Citaat:
Zeg maar eventjes welkom tegen mij :) |
Omg ray, dit is Rubykuby. Omg Rubykuby, dit is nou ray.
Nu kennen jullie elkaar. |
Nu is het echt leuk geweest. Nog één offtopic reactie en er gaat een slotje op of er komen waarschuwingen.
|
Citaat:
ik had 2 keer een maandban en opeens, ploef, rubykuby. Maar omg, hij is redelijk bang voor je denk ik |
OMG, ik heb koude voeten :(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Omg het forum is hard aan het verpauperen zie ik, en dan met name zij die aangesteld zijn als "ordebewaarders"
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |