![]() |
Citaat:
Maar ik weet niet meer het lijstje met films :o |
Een kokend vriendje
|
mijn nieuwe nagellak (y)
|
enschede
|
Dat mijn internet het weer doet!!!!
|
Chocola.
|
Filmmarathons, chocolade en lieve vriendjes
|
Ik krijg eindelijk mijn geld. (y)
|
Presentation: 9,0
14C calibration: 8,0 Ordination: 8,0 Multiproxy: 7,0 *O* |
Haha, ik las vrijdag in de Amersfoortse Courant over een instelling voor "hoogbegaafde" kindertjes. Een van die kindertjes liet weten dat hij zelf "erg tevreden is met zijn capaciteiten" en dat hij zich beter voelde dan zijn oude klasgenootjes. Tot zover niets bijzonders. Maar toen zei hij het volgende:
Ik dank god voor de talenten die hij mij heeft geschonken. :D(n) Dat is net zoiets als een harde, meurende, natte scheet laten tijdens een romantisch etentje met je kersverse lover. |
Mezelf! Zagen andere mensen maar wat vaker in dat ik een wijs meisje ben!
|
BIER
IK DANK DE GODEN VOOR BIER IK DANK DE BROUWERS VOOR BIER IK DANK DE MENSEN VOOR BIER EN IK DANK DE SCHEPPER VOOR MIJN GODDELIJKE CHICK-MAGNEET-LICHAAM <333333333333 |
Citaat:
|
Mijn nieuwe haarelastiekjes zonder ijzeren thingy eraan zodat ze je haar minder beschadigen *O*
|
|
Mijn hele lieve en schattige vriendje :bloos:
|
Onze kersverse kerstboom (y)
Hij is mooi groen, niet te groot, geen kale plekken en... roffel... hij prikt niet :cool: |
Twee poezen die op mijn buik liggen te spinnen en elkaars nek te wassen <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriendin als ze sinas pakt en lief glimlacht. :$
En chocola, en televisies, en en en en en en nugget burgahs! :D |
Citaat:
En ik heb net gewonnen met een online schietspelletje tegen een vriend die niet bezopen is *O* |
Citaat:
Waarom drinken alle forummers ineens bier! OT: *o* Dat ik rijk word*o* Dat ik rijk word *o* |
Wij hebben gister drie verschillende soorten bier gekocht en nu ben ik heel nieuwsgierig welke het lekkerst is.
|
Citaat:
en ik kan sliders heel erg waarderen! en dat puckie op mijn schoot ligt te slapen. en mijn pantoffels. en de kachel. en dat ik straks lekker brinta ga maken met behlup van mijn nieuwe hema magnetron |
Citaat:
plus al het geld dat ik ga verdienen |
Ik waardeer het dat EoS mijn idee van gisteren waardeert.
|
Dat ik eindelijk eens een voldoende heb voor mijn lesstage! :'( < huilen van geluk :o
|
Mensen die extra lief voor me zorgen, omdat ik niet zo lekker ben.
En; van de week eindelijk weer op de scooter kan. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik waardeer ook onze hond. (y) |
Citaat:
gefeliciteerd! ik vind het lief dat ik op de bank in slaap viel en mijn vriendje een kussen en een deken voor me had gepakt <3 |
chocolade en taart en chocolade taart en vla en yoghurt met cruesli en warm brood en thee en warme chocomelk en de geur van koffie (maar ik drink geen koffie)
|
De chocoladebombe van de AH en Ben&Jerry's _O_
|
rellen :D
|
mijn vaatwasser (y)
|
Ik heb ein-de-lijk dat stomme essay af *O*
En nu ga ik lekker GG kijken :y |
Het kerstcadeau dat ik voor mijn moeder heb gekocht.
|
Dat ik mijn tentamen gemaakt heb en een voldoende er waarschijnlijk wel in zit (al was het wel knettermoeilijk) en dat ik nu dus heeeeeel lang vakantie heb en dat ik dadelijk film ga kijken bij een vriendn en dat we ons gaan bedrinken om de vakantie in te luiden want dat heb ik al zó lang niet gedaan en dat ik nog steeds fondant muizen&kikkers van sinterklaas heb die zo lekker zijn en dat ik een leuk t-shirt heb gekocht, in de uitverkoop nog wel en dat ik donderdag mijn lieve collega's weer zie.
|
Mijn vrienden! :D
|
Dat het lekker warm is op mijn kamer *O*
|
Dat we drank hebben
|
Spaanse salesmanagers die een cadeautje voor mijn verjaardag kopen. (y)
|
Dat iemand een wsz gaat openen (y)
|
Sms-marathons
|
Oh ik hoefde het pas later digitaal in te leveren :cool: Dus nu is het niet bij voorbaat al afgekeurd :cool:
|
2 uurtjes lekker sporten
|
Quantummechanica(y) en mijn sexy vriend <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |