![]() |
Citaat:
|
omfg tra
|
Citaat:
|
Ik ga nu echt slapen.
Dag lieve mensjes *knuffel* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Rome hangt aan elkaar van historische panden. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
H SW RLm
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mee ik hjad commisiekennismaking diner
|
De metro in Rome heeft andere vestertijden dan in Londen, ze stoppen iets eerder met rijden. Kan handig zijn om te weten. Of het moet inmiddels veranderd zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Londen reden de metro's nog om 01:00, in Rome volgens mij rond 23:00 niet meer. Maar dienstregelingen veranderen ook in Italië elk jaar.
|
Huhu ik heb vandaag platen hout meegenomen in de bus van mijn ouders naar mijn kamer en iedereen keek me vaag aan, misschien denken ze dat ik houtbewerking doe. :D En toen had ik huissinterklaas. En daarna heb ik dat hout naar iemand anders van dezelfde commissie gebracht samen met een huisgenootje die ook in die commissie zit en toen wilde we met de bus. Toen misten we eentje net en kwamen de volgende twee niet opdagen. :') Echt geniaal dom want toen we eindelijk hadden besloten naar een andere halte te gaan kwam ie eindelijk. :p En daarna hebben we nog een begin gemaakt met een kroonluchter. :) Jeej! En morgen sinterklaas met studiegenoten.. in fucking Meppel. :')
|
Citaat:
|
Sowieso stelt het metronet van Rome niet zoveel voor als dat van Londen. :o
Ga je de derde dag stappen en de vierde dag lekker brak zijn. :p |
Citaat:
|
brak zijn is zonde van je vakanrtie
|
Lol. Dood. Tis pas 2:40.
|
3:25 :')
|
Niet iedereen is een nachtbraker, Topdrop. ;)
Ik ga vandaag binnen een uur nog 14 kadootjes kopen voor zeven mensen. Ik ben benieuwd of het mij gaat lukken. Ik heb ook al zeven gedichten. Even lekker geld uit geven. :p |
Moet je dan oko nog zeven gedichten erbijschrijven?
|
Juh. Ik heb voor iedereen een gedicht met 12 regeles erbij geschreven.
|
Hoera, toch nog een 5,5 gehaald voor mijn laatste tussentoets belastingrecht *O* gemiddeld 6,2 *O* *O*
|
Best netjes, Katje. (y)
|
Citaat:
|
Ik heb een stuk(je) van mijn haar af *o*
|
goeiemoggel
|
Goedemorgen :)
|
heujj vlinderke!
|
Hej Soija
|
Pixel heeft trouwens gelijk. Er is iets van 12 cm van mijn haar af en het is nog altijd heel lang. De laagjes die ik heb in mijn haar, komen nu wel weer beter naar voren.
|
foto?
|
Heb ik niet
|
Hihi. :p Ik ben meer van de drastische veranderingen qua haar. Wat voor haar heeft EoS? ;)
|
Hij heeft het kort. Kort haar staat bij mij niet, dus dan laat ik het maar lang :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het grappig, kort haar staat heel veel mensen niet, maar mij staat lang haar juist niet. :p |
Citaat:
|
Ik heb niks tegen je zusje, dus post maar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |