![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommige vrouwen zullen er natuurlijk minder last van hebben dan anderen, maar van de vrouwen om me heen die het hebben meegemaakt hoor ik echt de vreselijkste verhalen :( |
Citaat:
|
Ik ga nu slapen mensjes.
weltruste :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ieuwww.. op het dreadforum zit een dude de hele tijd te zeiken over dat zijn dreads zo geweldig zijn "all natural. RASTA WAY hell yeah" (n) |
tering, zaterdag moet ik van 7.30 tot 15.00 uur werken en van 16.00 tot 20.00 uur. en daarna ook nog gourmetten en bardienst draaien ;x
en dan zondag weer om 8.00 uur op :( |
Citaat:
wel zaterdag weer eens uit, als er nog kaartjes zijn... |
Citaat:
oeh waar ga je heen? |
Citaat:
Als ik verhuisd ben, dan koop ik een mooie deken en gaat deze naar zolder :o |
Citaat:
ik ga naar waterfront: mala vita en antwerp gipsy ska orchestra. 5 euro *O* Citaat:
|
Ik wil een leuke reistas!
|
Citaat:
De rest gingen we gewoon een paar dagen weg, naar Belgie, Frankrijk, Duitsland etc. Altijd in een hotel, ik heb nog nooit gekampeerd. Ik heb wel het gevoel dat ik daardoor dingen gemist heb, niet dat het traumatisch is...Ik wil nu wel graag op vakantie, maar met wie in godsnaam? ik ken echt niemand bij wie ik een x aantal nachten op de lip wil zitten. En alleen durf ik niet aangezien ik mezelf daar te onervaren voor vind. hmmm, ska, gipsy en dat in een orkest, klinkt gaaf :cool: |
Stelletje spammerds. Pagina 4 alweer. :nono:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
anders ga je toch lekker een keertje naar een festival ofzo? als je met een groep gaat zit je niemand op zn lip en dan ben je aan het kamperen en het kan ook in het buitenland (y) Citaat:
Citaat:
|
Het lijkt wel of al die "superdudes" zich bruin verven... :confused:
|
Citaat:
|
|
1992 :|
|
Citaat:
|
wat een topic ja :D d;d;d :D d;d :D d;d d;d :D;d;d d (n) (n)
|
Citaat:
|
mjah tienermoeder alert ;) ;x
|
Het is te triest voor woorden. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tienermoeders of dat topic?
damn ik heb me kapot gelachen :D (n) |
Citaat:
17 is ook te vroeg. |
Ja, maar twee jaar jonger dan dat nog weer. Tering. ;x
|
Citaat:
0,15,30,45,60,75,90 7 generaties :D |
Misschien zelfs 8 als ze oud worden! :P
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
:'(
|
Ik lach me echt helemaal kapot hier :D
|
Citaat:
|
EeYj Meiisjj ;x
|
|
Citaat:
Maar kijk hier eens naar: http://img256.imageshack.us/img256/9...2180302vh0.jpg Schattig he! <3 |
|
Ok, ik hou op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |