![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En ik wist aanvankelijk ook niet wat het was, kende Baileys nog niet. Maar daar kwam ik later dus achter, ik bestelde iedere keer maar thee/chocomel 'want daar zit zo'n lekker zoet drankje bij' :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://85.17.151.143/157850001-15790...71_5_u5yh.jpeg |
jeuzus :D
damn, ik moet echt gaan douchen, maar het is zo fucking koud in de badkamer en ik weet ook niet wat ik aanwil als ik afgedroogd ben. alles zit in de was volgens mij... |
dat is mijn warme chocomelk :D :D :D
Ohw sterretje, dat moet ik ook doen :( |
ik ga echt over 7 minuten. echt echt echt.
|
niet doen :'(
|
Citaat:
Het is wel waar, op zo'n moment, ik zeg zoiets niet zomaar. Ik kan me nu wel weer iets beter voelen, maar dat wil niet zeggen dat er dan niks meer aan de hand is. Ik heb al hulp gezocht, en ben naar de dokter geweest. Ik gebruik ook medicijnen, maar die helpen dus blijkbaar niet altijd even goed Binnenkort ga ik kijken of ik eventueel naar een andere psycholoog of psychiater kan. |
Citaat:
@ Stefenootje, dat lijkt me sowieso beter dan medicijnen? Ik weet niet hoe het komt, dus dat weet ik natuurlijk verder ook niet. |
Nja, het was wel nodig dat ik iets kreeg, want ik voelde me al een paar jaar kut met betere en mindere momenten.
|
*kuchkuch*
|
Maar misschien is het goed als er ook iets aan gedaan wordt, medicijnen onderdrukken de gevoelens alleen..?
hej maxwell. |
hola
|
Citaat:
*jeej* het gat voor mijn deur is weer dicht :woei: |
Mijn puzzel van 500 stukjes is af, nu moet ik even boodschappen doen en dan richting Enschede *O*
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in mijn badkamer past geen straalkacheltje :D
|
Jij ziet het ook niet -O-
|
:'( Ik wil huilen!! :eek: heb alleen geen echt goede reden..
heej lisaaah waarom doe jij forummen? |
Citaat:
|
Citaat:
@PD: omdat luilaksmurf pas heul laat uit zijn bed komt ;) |
Citaat:
Bij mij staat ie met een verlengsnoer op de wc. |
Citaat:
ik ging hem namelijk smsen jou de groetjes te doen!! |
Citaat:
en ahhhhhhhh Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker roddelen, hij is er nou toch niet *O*
|
Dark Phoenix Stephan Steef naamzoek.
We vinden je lui. |
Citaat:
|
and one time... hihihihi
steef = lui moewhahahaha zou hij echt naamzoeken op dp, steef, stephan en fieniks enzo? ik doe sowieso al bijna niet aan naamzoek, ik lees gewoon alles :o |
Ik naamzoek nooit :)
Ik heb hem gesmst dat hij een luierd is! :D |
Ik naamzoek eigenlijk ook vrijwel niet :P Als ik me écht doodverveel ja :D
Edit: ja pd dat zal die blij mee zijn :D |
Citaat:
|
Citaat:
en das irritant trouwens, want de helft van de tijd hebben mensen het over pd, dp, td, sm etc :| |
Citaat:
|
pixelotje, heb je je nou echt ziek gemeld?
|
neeeh joh sterretje, ik begin pas om 4 uur ;) heb netjes gedoucht en mijn zwarte kleding gepakt net ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien vet dom hoor, maar hoe werkt naamzoeken eigenlijk? Toch niet via de normale zoekfunctie, of wel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ik ben nog steeds niet vrolijk. maar ga nu weg want anders ben ik al weer te laat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh en pd veel succes! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |