![]() |
Volgens mij zijn er juist al relatief veel grotere namen vrijgegeven in vergelijking met andere jaren.
|
Muse?
|
Citaat:
|
tja, daar zullen de meningen over verschillen. Tot nu toe wordt ik alleen een beetje warm van Roisin Murphy, voor de rest nog geen grote wow factor.
|
Radiohead in ieder geval niet (volgens hun agenda) en verders: het gezeik dat er weleens meer line-up bekend mag worden is elk jaar een eigen topic waard. Overigens ook het geneuzel over hoe slecht de line-up wel niet is.
|
Ik vind eigenlijk dat mensen die de line up kut vinden gewoon hun bek moeten houden, niet moeten gaan en verder niet moeten zeiken. Helaas werkt het niet zo en erger ik me dus ieder jaar weer kapot aan idioten die altijd weer even moeten zeuren. :(
Ik weet iig dat als de Sex Pistols echt gaan komen mijn Lowlands nu al niet meer stuk kan. (Y) |
Citaat:
blabla boehoe(N) |
Wat een kut line-up zeg.
|
hahahaha
|
Underworld zou mooi zijn, en Sex Pistols op z'n minst vermakelijk. Ben benieuwd.
|
Citaat:
|
Deus is er ook, (Y).
|
Op de site van Lowlands zelf staan toch al redelijk wat namen? En op lowlands.pagina.nl nog meer.
The National komt, dus grote kans dat ik ook kom. Enfin, moet er nog wel wat bij komen natuurlijk. The Wombats en British Sea Power zijn ook goed te doen. |
the kooks, jeeej
nee tot nu toe is er ook niet echt iets waar ik nou ontzettend blij van word (behalve misschien roisin murphy) maar er zijn nog maar een paar namen bekend en er zijn toch altijd een heel zooi leuke dingen dus ik ga toch wel |
The Kooks. *O*
|
Moet er altijd eentje gevrijwaard zijn van kukelmeting...
Maargoed, ontopic. The Kooks heb ik 2 jaar terug bij gestaan. Wat een enorm kutpubliek. Al die duwende pubers. Zal bij Wombats wel precies eender zijn overigens nopompom. |
dEUs zei gisteren met hun concert dat ze ook komen.(y)
|
Ik vind the kooks eigenlijk niet meer zo boeiend. Ik heb ze een keer live gezien, harstikke leuk maar vaker is ook niet nodig.
De line up tot nu toe is nog niet veel soeps... maargoed, ik ga uiteindelijk toch wel. |
Maar ff een lijstje met wat er bekend is:
Asakusa Jinta Blood Red Shoes Booka Shade British Sea Power Claw Boys Claw De Stijle, Want dEUS Dropkick Murphy's Foals Gogol Bordello Hadouken! Helmert Woudenberg Holy Fuck Hot Chip I Am Kloot Jeremy's Junkie XL Killswitch Engage Korpiklaani Laura van Dolron Leaf Michael Franti & Spearhead Nightwish Ripchord Roisin Murphy Sven Väth The Hives The Hoosiers The Kooks The National The Pigeon Detectives The Sex Pistols The Tellers The Wombats Thunderheist Toneelgroep Amsterdam Tunng Underworld Vampire Weekend Volbeat We Are Scientists Yeasayer Zit daar nog iets bij wat te checken is? |
Kijk zonder enig excuus Yeasayer. Verder Tunng en The National. Vermijd te allen tijde Michael Franti & Spearhead. Drink vlaams bier.
|
Ja The National ga ik op nat maar dat kende ik al. Zal die anderen eens checken. Hoosiers ook gecheckt en dat is zo slecht nog niet. Scientists en Vampire Weekend vond ik niet briljant (vooralsnog).
|
Citaat:
|
U haalt die lijst van waar? Want het staat niet op de LoLa site. Ik wacht dus maar even af of het klopt.
Als het waar is ga ik iedergeval keihard voor Gogol Bordello en Holy Fuck, want dat was het beste concert van Motel Mozaique imo. Tering wat een energie. <3 |
lowlands.pagina.nl... ja op de LL site staat wel een beetje minder, dus schijnbaar is nog niet alles ^^ bevestigd. Wat voor muziek is dat wat je noemt?
|
hmm gave line-up
|
Hadouken en The Kooks zijn gaaf, maar zoveel geweldigs zit er nog niet bij. PatD, Muse, REM bijv.?
Er zullen vast nog wel een paar grote namen bijkomen lijkt me, even afwachten maar of ik ga. |
Asakusa Jinta wordt echt een puinhoop als t wat later op de avond komt :D :cool: (y)
|
Volbeat, die wil ik al een tijd zien, nice.
|
Nou, tot nu toe vind ik de line up bijzonder karig.
|
Om maar niet te zeggen kut, tot nu toe maar drie namen die ik wel wil zien.
|
foals aight!!!
|
Citaat:
volbeat is echt supervet, maar helaas niet genoeg om me op ll te krijgen. die zie ik sowieso liever in een stinkhol. |
Tis oak nog geen pinkstrn geweest he... zal vast nog een berg meer komen.
|
Vandaag weel 11 'namen'.
Ikzelf werd helemaal warm van binnen. Lekker veel theater. |
Het is idd afwachten tot pinksteren.
Las net wel op het LoLa forum: Futureheads en Elbow op Lowlands (bron: gesprek van Henk (Kink fm) met de zangers van beide bands.) Elbow is cool en Futureheads scheen 2 jaar geleden een uberconcert te zijn geweest, maar ik moest toen eerder naar huis.:( |
oeh dat zijn twee toffe namen ja, elbow zijn echt grote helden.
|
Futureheads <3. Hoewel dat 2e album wel drama was :(
|
Ik hoop nog op wat vette shit wat ook op Pukkelpop staat.
|
En idd ook dit jaar weer een compleet misplaatste metalband. Maja, bijna niets wat ik wil zien, en toch blijft het jammer dat ik niet ga dit jaar:(
|
Crystal Castles en Modeselektor (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sigur Ros is toch een gerucht? laat dat maar waar zijn,dan boeit de rest van de line-up me niet meer.
|
Diplo??? Zo kankerdope.
|
Waar lees jij Diplo dan?!? Dat zou idd wel hard-koor zijn
|
Ik ben geen grote fan Diplo, maar als hij die Baile Funk brengt vind ik het prima.
|
diplo op den lowlands site lamzakken!
|
Oh, oh, oh, meneer is één dagje 18 en heeft gelijk een grote mond.
|
Seg hee ga zo door of ik vertel over die droom die je over me had :S
|
Volgens lowlands.startpagina.nl waarschijnlijk ook Talking Heads, Flaming Lips, MGMT en Pendulum.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |