![]() |
Citaat:
:eek: |
OMG Die contactadvertentie van Minke :D
|
Citaat:
OMG, rotstage!! :( |
OMG Waarom zou hij dat erg moeten vinden?
OMG De keuken glimt |
OMG, omdat ik hem steeds afschilder als een gefrustreerde seksmaniak. ;)
|
OMG Dat is ie ook :eek:
OMG Ik word opgegeten |
Citaat:
ownee, toch niet. Intimiteiten zijn gewenst:D OMG er zit een neushoorn op mijn bureau |
OMG ik lach de laatste tijd echt om alles
|
OMG wat een mooie dag vandaag!
OMG echt, een oud klasgenoot van mij vand e basischool waar ik toen verliefd op was en toen hoorde ik later van mijn moeder dat zijn moeder had gezegd dat hij mij ook leuk vond en dat wist ik toen niet en en en! |
OMG, Peter R. de Vries is echt een kwal :D Bij DWDD gaat ie lopen zeiken dat zn boek niet is besproken ofzo, want er waren 'keiharde afspraken' over gemaakt :D Jezus, zelfingenomen ventje. (n)
|
Shit, ik zapte weg, maar dat had ik toch wel willen zien! :o
|
Komt wel op het net. (y)
|
omg, de laatste 22,25 uur van mijn 21-zijn zijn aan het aftikken. Wat een gebeurtenis! :o
|
|
Citaat:
|
OMG, ik heb twee uur extra vrij. Maar hoe verassend - Soggen!
|
Citaat:
|
Omg, zoveel misstanden in dit topic en ik heb niet eens alles gelezen.
Kenjirro en Promillage hebben geen relatie. En wij zijn ook geen zusjes. Ja oke wel, maar gewoon zusters in godsdienst. ;) En geen van ons komt uit Marokko. Groetjes! |
Citaat:
|
Citaat:
OMG, P's zijn zo leuk :bloos: |
OMG het was gisteren en eergisteren zooo mooi weer, en vandaag alleen maar mist, en het is héél koud, en bah. Ik had helemaal weer zin in de zomer :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG Ik voel me goed en vrolijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG ik mocht op de comp van Vlinder maar ze wil toch de hele tijd kijken of er nog wat gezegd is, zodat ik nog niet fatsoenlijk kan spammen
|
OMG je mag ook helemaal niet spammen.
|
OMG ik kocht gistermiddag 2 anderhalveliter flessen cola en ze zijn nu al op! En ik heb ze helemaal alleen opgezopen!
|
Citaat:
Maar het was ook wel mooi om Matthijs verbaasd te zien kijken ja. :D OMG gitaarspelen gaat steeds beter.(y) Ik kan het nog steeds niet, maar ik merk dat ik het langer volhou en beter word. |
OMG Wat voelde ik me gisteren beroerd.
|
OMG er zit een gorilla op mijn bureau:eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nja, dat geldt voor mij ook :)
|
OMG het is alweer half 1. :p
|
Citaat:
|
OMG ik dacht dat een tentamen had verknald, en nu blijkt dat ik een 7 had, en met de ingeleverde essays brengt dat mn eindcijfer op... tromroffel... een 8! Ik heb nog nooit een 8 op een vak gehaald!
*feestvier* |
omg ik moet nog een brief op de post doen
|
OMG, alweer een uur uit mijn leven verspild met computeren
|
OMG ik vraag me af wie dun hout is en ik moet de hele tijd aan van dik hout liedjes denken.
|
omg mensen presenteren zichzelf altijd zoooooooooooo walgelijk bij van die dating programma's!!! *kots*
|
OMG ik ben zo dom :(
|
OMG dit is mijn 2e post
|
omg, oh my gosh, oh my science, ik verveel me kapot!
|
omg waar komen opeens al die onbekende users vandaan?!
|
omg, mijn eten is klaar!! eindelijk avondeten *O*
|
OMG, waarom moeten mensen die films en series in DivX-formaat aanbieden deze altijd van bespottelijke, onleesbare bestandsnamen voorzien?! Met underscores, streepjes, haakjes etc. Dan kan ik alles weer gaan zitten renamen, omdat de naam van de episode er uiteraard niet bij vermeld staat :mad:
Wat heb ik toch een kutleven :'( |
En die Zielige Kindertjes in Afrika ™ maar janken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |