![]() |
350: Keihard 150!!! roepen in het restaurant als je de 150e zin hebt gezegd in het gesprek :D
|
Citaat:
Anyway ontopic: 349: Je vader meenemen en zeggen dat je eigenlijk niet zonder hem weg mag gaan en dat hij overal bij moet zijn! |
348: zeggen dat je iets in haar oor wilt fluisteren en dan een walmende shoarma-boer laten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg sterrenmeisje :D
344: Minstens 1x in elke zin het woord 'fuck', of een vervoeging daarvan, gebruiken. Bijvoorbeeld. "Goedenfuckingavond! Wat zie je er fucking mooi uit. Fuck he, wil je wat fucking drinken?" |
343: zeggen dat je date naar de hel gaat als ze garnalen eet.
|
342: Naar een concert of festival gaan en dan elke artiest keihard uitjouwen en vragen of zij het ook zo kut vindT.
|
341: Naar een concert of festival gaan
|
340: zeggen dat je Citroenbrandewijn drinkt.
|
Citaat:
|
338: Overal in het gesprek dingen zoals 'lol', 'rofl' en 'zomg' laten vallen.
|
337: Haar taalgebruik onophoudelijk verbeteren, op een neerbuigende manier.
|
Citaat:
336: een verborgen camera meenemen in je auto en bij iedere anekdote die ze vertelt vragen: "Wat is er dan precies gebeurd? Coño ik vraag je één ding: wat de fuck is er precies gebeurd? Waar was het? Was je alleen? Wie was er bij je dan? Kevin wie? Waar woont die? Wat is zijn sofinummer?" |
335: je schoenen en sokken uittrekken, je voeten op tafel leggen en vragen aan je date of ze wil kijken of je zwemmers exceem al helemaal over is
|
334: Zeggen dat je een geslachtsveranderingsoperatie hebt ondergaan, maar dat je daar toch wel spijt van hebt, omdat je nu niet meer staand kan plassen.
|
333: als ze binnen komt lopen met een heel verbaasd en teleurgesteld gezicht zeggen: "ehm... ik denk dat je hier niet goed bent hoor. ik val op vrouwen."
|
332: Verkrachten & doodslaan midden in een restaurant. Vervolgens zonder te betalen weggaan.
|
331: De ober verkrachten & doodslaan midden in een restaurant. Haar vervolgens met de rekening laten zitten.
|
330: Vragen of je de kok mag spreken over het gerecht. Vervolgens de kok verkrachten & doodslaan. Haar laten zitten met de rekening
|
229: Het gezin aan de tafel naast je verkrachten & doodslaan. Haar laten zitten met de rekening.
|
228: de rekening verkrachten enh doodslaan. Vervolgens klagen over de papiersneetjes in je penis
|
227: niemand verkrachten en doodslaan. Maar wel bij het verlaten v/h restaurant met een megafoon aankondigen dat dat wel in de planning staat voor de volgende date.
|
226: een lijk meenemen naar het restaurant en verkrachten. Vervolgens zeuren dat je m niet meer dood kan slaan
|
225: Elke 5 minuten v/h gesprek melden hoe trots je bent dat je tot dusver nog niemand hebt verkracht of doodgeslagen
|
224: vertellen over negen posts van je op een forum over verkrachting en doodslag tijdens je eerste date
|
223: Vertellen over hoe je trophus op een dag graag nog eens zou willen verkrachten en doodslaan
|
222: de hele tijd tot vervelens toe zinnetjes blijven herhalen met ongeveer dezelfde insteek, preferabel verkrachting en doodslag
|
221 : zeggen dat je 's nachts dronken op een geel forum zit.
|
Citaat:
220: een biefstuk bestellen en hem als je hem hebt niet opeten, 'want dat is zielig voor het vlees.' |
222: In je broek poepen, omdat je zo zenuwachtig bent.
|
223: Hele tijd over god praten...
|
Citaat:
Enneh, KingelDingel, er wordt afgeteld. |
Ik was teminste eerlijk :(.
216: Stonend op je date komen :D |
315: Bierflesjes gooien
Trophus ging van 330 naar 229 |
Citaat:
OT: 314: naakt aan komen zetten en zeggen dat je niet veel tijd hebt vandaag |
313: nummeringen veranderen.
|
312: De hele tijd door blijven gaan over kleine details die niet helemaal goed gaan :D
|
311: over je handen plassen en dan willen voorstellen
|
310: Zeggen dat je nog steeds zulk goed contact hebt met de ouders van je ex
|
Citaat:
|
308: enthousiast vertellen over je teennagel verzameling en hier aanvullend foto's laten zien.
Ik moet overigens plotseling denken aan dit http://www.lyricsdownload.com/icp-da...me-lyrics.html :o |
307: naar het toilet gaan en door het raam ontsnappen
|
306: dat wondje op je wang openkrabben
|
305: Vertellen dat je blut bent omdat hoeren tegenwoordig ook zoveel kosten.
|
304: masturberen op het toilet.
|
303. Je hoofd constant op 20 cm afstand van zijn/haar hoofd houden.
|
Citaat:
302: Haar beroven. |
301: Stomme zinnetjes gebruiken als Colaatje? Neuken? Nee? Sinas dan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |