![]() |
Citaat:
-O- |
Ik vind dat topic kut want ik ben zo chaotisch dat er zoveel gezegd wordt dat ik vergeet wat ik ook alweer sowieso wilde zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gepost om 3:33 <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Julius, same thing.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan heb je niet veel lessen nodig gehad.(y) |
Citaat:
|
Hahaha, hallo, als jullie me allemaal gaan quoten dan kan ik die link toch niet meer weghalen. Willen jullie me geband hebben ofzo? :nono:
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Maar eigenlijk was ik vet te laat. Want ik deed me aanmelden voor die intest halverwege juli. En toen mocht ik die intest begin augustus doen. En eind augustus begon mn studie. De examenplaatsen zaten eigenlijk al vol, maar omdat iemand niet had bevestigd ofzo schrapte hij iemand van 29 augustus. En toen hebben we die lessen tussen de UITweek en het begin van mn studie ingepropt :D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, "the nurse and male Doctor proceed to molest this hot chick in every way possible, all in the name of quality medical care!" |
Citaat:
|
:D Die link is geniaal, Julius.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou lieve mensjes. Als ik Fleur morgen nog wil spotten, dan moet ik nu wel naar bed, anders gaat het fout. Slaap lekker allemaal *O*
|
Truste Maarten!
|
Ghe, welterusten.
|
haha die link :D:D
slaap lekker maarten *O* ik ben nog steeds naar de film van para aan het kijken, er is een soort hartmeter oid aan het piepen maar er zit geen snoer aan dat mens vast :p (n) |
Ik vind het heerlijk als het zo druk is <3
|
Citaat:
@Pip: Haha, jaaa, dat was me ook opgevallen. Zo verschrikkelijk slecht <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij stopt op 8:45 en dan staat er 'find a sex partner in amsterdam'. -O-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha, die zuster ook met haar megalange nagels, eerst zonder handschoenen aan d'r kutje zitten en dan de dokter handschoenen opdringen :D
|
Citaat:
Spoiler
|
Stilte -O-
|
De bio-industrie is slecht, want kleine kakkers vinden het gewoon errrg en kleine negers vinden het echt niet zó leuk. Heel echt.
Spoiler
|
Jeetje.
|
Citaat:
Citaat:
|
:D
|
*plok*
|
:eek:
|
Doe nou niet alsof ik nog nooit plok heb gedaan.
|
Niet bij mij in ieder geval!
|
Hm
*notitie maak* |
:eek:
|
Het filmpje doet het weer. Die dokter is echt een briljante acteur.
|
Blackboard spreekt zichzelf tegen over welke stof we morgen krijgen.
17 March Creative Industries (Lovink) Flew, Chapter Seven 17 maart Games: technology, industry, culture - David Nieborg Flew, Hfdst 7 What. |
Nou krijgen we het helemaal, maak ik ook nooit notities dan?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |