![]() |
Singin' In The Rain en The Wizard of Oz zijn de enige musicals die ik leuk vind.
|
Citaat:
|
Citaat:
:D Nee, het viel nog best heel erg mee, toch? Ik heb gewoon een hoop gekke films. :p Ja! Precies! Bedankt! Dat was precies het antwoord waar ik op hoopte. ;) |
Citaat:
Maar noem nou eens films die jij echt goed vind dan, en niet alleen Shawshank, want ik ben nu wel benieuwd wat voor superieure films jij kijkt. |
|
Citaat:
En ik vond het best leuk, of nouja, ik vond eigenlijk vooral die Gregory (heet ie zo? :o) House tof, gewoon een cool personage. Ik vond de verhaallijn een beetje sentimenteel, maar dat zal vast niet altijd zo zijn. En er speelde iemand in die ook in ER gespeeld heeft! :) |
Citaat:
Ik vind Hair tof. En ik vind Moulin Rouge stiekem ook leuk. :o En Joseph and the amazing technicolor dreamcoat natuurlijk, maar die vind ik meer leuk in zijn foutheid. (en het is gewoon jeugdsentiment) |
Ik ga House ook volgen. Vandaag zag ik een aflevering en het ziet er erg leuk uit.
|
Citaat:
|
Ik vrees dat ik het nu ook ga volgen... :o ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
En Full Metal Jacket en 2001: A Space Odyssey.
|
Och, een goede musical heeft nog nooit iemand met een legerkist tegen zijn mond getrapt, zeg ik altijd maar.
|
Citaat:
Het ging over een jongen met een misvormd hoofd en die wilde dolgraag geopereerd worden omdat hij door iedereen met de nek werd aangekeken ('zelfs door zijn vader werd hij niet als een normaal mens behandeld' oh oh oh, wat een ellende...) maar hij had steeds allerlei klachten waardoor de operatie niet kon plaatsvinden en waar House op een gegeven moment de verkeerde diagnose stelde maar uiteindelijk kwam alles tóch nog goed. En was de jongen heel gelukkig. |
Citaat:
|
Och, een goede musical heeft nog nooit bestaan, zeg ik altijd maar.
|
Floris ende Blancefloer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag de aflevering waar House met één of andere trut slaapt en Cameron zich afvraagt of ze HIV heeft.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat ik wel grappig vond in deze aflevering was dus dat trutje uit ER, die was nieuw, en héél erg dom, en hij had haar duidelijk alleen maar aangenomen vanwege haar oogverblindende schoonheid. :p |
Citaat:
Die van mij is trouwens wel echt één van de onopvallendste. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Deze eerste scene is echt een van m'n favoriete:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
Die van sterrenmeisje en DP vallen op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://i103.photobucket.com/albums/m...verig2/ava.gif
allurev andijvie darkie dp katje kazet lisa lucky martino minke missy neko paranoide pip sterrenmeisje td uice |
Die van Uice had ik juist helemaal niet gezien.
|
Er moeten nog meer mensen in! *O*
|
mensen met epilepsie naamzoek
|
Ja, ik had ze er - na lang kijken - wel al allemaal uit gehaald. :)
|
Kazet moet natuurlijk eruit, die wisselt altijd dus die verdient het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na Andijvie, volgens mij. |
Citaat:
|
Citaat: