![]() |
Citaat:
|
Ohhhh en als ik mijn huidige sexleven vergelijk met die met mijn ex dan eh, nouja, het is fijn. :bloos: Goed op elkaar ingespeeld. (y)
|
Gaat goed daar in Afrika (y) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat pakken sommige ideeen toch fantastisch uit :bloos:
|
Dit is geweldig, slaapgebrek. :p
|
mijn spiraaltje zit er in!! I - AM - ready. =)
|
ik had bijna ook een zusje terwijl mn moeder een spiraaltje had dus succes ermee ;p
|
Sgoed.
|
Tis allemaal leuk en lekker, maar tis alleen zo jammer dat ik niet klaarkom. Helaasch. Maar aan de andere kant, we beginnen net. Komt wel, ofzo. (Y)
|
Heh, dat ken ik. Maar t komt inderdaad vanzelf :P(y)
Pfffrt zin. Soms is afstand wel stom. :( |
Zin in dit weekend ;p
|
Citaat:
|
Wauw.
|
Mmmmmmm wat een nacht :bloos:
|
Haha schimmelinfectie. Allebei. (N)
|
Na een tijdje stilstand gister alles ingehaald... (y)
|
Pfrt. Leuk, ben je fijn bezig (echt fijn :bloos:), gaat je moeder tegen je staan praten vanaf de andere kant van de deur. En niks doorhebben he (n) Weg zin. Pfrt., Oh well, verder super <3
|
maagd ;)
|
Ring weer in!!! *O* De condooms kunnen weer opgeborgen worden!!!! *O* *O*
OMG en als hij klaar is met zijn examens jonge... iets met alle hoeken van het huis.. en van de tuin.. en van het bos... :bloos: |
Citaat:
wat kut! |
Citaat:
|
Citaat:
|
:bloos: (Y)
|
sex heerlijk gister avond ouds in het buitenland dus nu standaart elke avond ben wel moe nu
|
Citaat:
|
Pfrt, we waren allebei te moe vanmorgen. ;x Oh well. <3
|
JA! We hebben vandaag een jaar en hij is als verrassing toch gekomen en de seks was HEEL fijn! (misschien mede omdat we het al een week niet hebben gedaan ;x)
<3 |
Godverdomme, dit wordt echt een kutweek voor ons...tentamens...en geen tijd. (N)
|
Nou, best goed. Exlief kreeg het niet voor elkaar, nou, vriendlief wel.
Zondag mag ik weer. Ofzo. Hihi. |
OMG:o.
Hij moet vaker uitslapen. :o |
Citaat:
ot: Vanavond/vannacht weer! *o* |
Dat was effectief gedag zeggen :D
Poe maar nou moet ik vannacht wel alleen slapen *pout* |
Citaat:
Puh, zegt ie: Ja, maarrem, we kunnen ook gewoon écht slapen, dan kun je zaterdag al komen, want ik ben best wel moe enzo. Ik: Eh, dude, een week is best lang. Anyway, je gelooft toch zeker zelf niet dat dat bij slapen blijft? Grapjas. |
Citaat:
OT: Zinzinzin maar eigenlijk niemand om wat mee te doen :confused: ofja er is wel iemand die het zóu doen, maar dat is een ander verhaal. Dat moet ik dan weer niet doen :D |
Citaat:
Dat eerste wat je zegt herken ik trouwens. :o |
Mijn zusje klopte op de deur net toen we beiden op dat punt zaten. Echt :mad:
|
Pff. Gisteravond op (na tentamenweek, en hij kwam pas om 11 uur thuis), nu zit hij bij een vriend om aan zijn auto te werken, vanavond slapen we bij zijn moeder, morgen zit hij weer de hele dag met die vriend. En ik zit hier te denken dat ik best wel zou willen. Erg jammer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En uiteraard is het niet bij slaap gebleven. Retesexy weer (y) En tis leuk om 'm wakker te maken :D Mjah, 't was weer een mooie ochtend... :o Oh lala.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig hebben wij daar geen last van
Holy shit, wat een weekend! Allebei heel wat alcoholische drankjes gehad en we stonden niet meer voor ons zelf in. Verrassende dingen |
Citaat:
Maar horen ze jullie dan niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |