![]() |
Die gebruik ik ook allemaal ;x Vooral die "Yeah I know" vaak.
Oh en: "Bitty!" |
oew, ik vergeet clueless helemaal!
"bye, i'm outie!" "not everybody is as naturally adorable as you are" en 10things i hate about you "don't even think that you have any effect on my panties whatsoever" |
Mag ik even zeggen dat ik Little Britain zwaar overrated vind.
|
Citaat:
|
In den beginne was het nog wel ok, maar na 1 serie had ik het echt wel gehad.
En in Engeland word je doodgegooid met merchandise en in Nederland heeft elke boerenlul er wel van gehoord en komen ze met dat als voorbeeld aanzetten als je het over Britse humor hebt... en dan monty python flauw noemen. Gaat heen, onwetenden! |
Er zitten wel geestige dingen in, maar het leunt zo op catchphrases en smerigheden die eigenlijk helemaal niet zo vies zijn.
In de Amerikaanse The Office hebben ze trouwens echt een catchphrase gemaakt van 'assistant to the regional manager'. :D (n) |
The office is echt fantastisch:D
|
The office US vind ik ook erg gaaf. Maar ik gebruik er geen catchphrases uit.
|
Het moest er nog bij komen.
|
Citaat:
Trouwens, sommige dingen die hier genoemd worden zijn niet eens catchphrases. Alsof Darth na iedere grap in beeld komt en roept: "Luke, I am your father!" |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
In Amerika gooien ze álles op T-shirts.
|
Godschristus, nou, er zijn er dit weekend wel weer wat bijgekomen uit Debiteuren Crediteuren hoor... :o
En ook van een paar achterlijke filmpjes van Mastermovies oid, wat ik helemaal niet grappig vond, maar wat iemand wel heel grappig kon nadoen en nu heb ik ze toch een beetje overgenomen. :o :D |
"Lúl" :D
|
We hebben d'r zin in! *O*
:(:( |
"klootviool!"
"je mot echt ff normaal doen hoar, met je hoofd" |
Citaat:
"Klootviool!" "Born to be alive is niet van de Village People!" |
Nee.
'Krentenbol'. 'Donut'. En: 'Lekker trippah'. |
Van Jim speelmans:
in een winkel: cassiere: "deze doen?" jim: "Nee hoor, ik leg systematisch dingen op de toonbank. Zo, ik ga nog even wat meer halen." winkelbediende: "Kan ik u ergens mee helpen?" Jim: "Ja, er moeten nog 6 grindtegels naar de schuur" winkelbediende: "Eh meneer, ik ben bang dat ik u alleen binnen deze vier muren kan helpen" Jim: "Ik heb hier een zalf en daarmee moet jij even mijn herpesinfectie insmeren" winkelbediende: "Daar heb ik geen zin in meneer" Jim: "Nee, ik ook niet, maar het moet wel gebeuren." (En dan met zo'n vet vervelend stemmetje) Mijn vriend en ik doen dat wel vaak als we in winkels komen (vinden de medewerkers niet zo leuk)*O* |
Citaat:
Nou dan één die nog niet genoemd is: "Spit spot!" uit Mary Poppins :) |
"Tea, Earl Grey, Hot."
|
"hey earl"
"hey crabman" |
Citaat:
En "Oh. My. Gawd." van Janice natuurlijk. |
en "did my back hurt your knife?" van monica
|
Mensen, CATCHPHRASES. Geen random 'leuke' zinnetjes uit whatever.
|
Citaat:
|
Ik vind ze vrij random. En roloog niet naar mij anders laat ik mijn PMSbitchpowers op je los!
*Miss Piggy stylo* HAIIIIII-AAA! *karatechop* |
Nogmaals, omdat jij ze niet kent, zijn ze niet random. Maargoed.
|
Het woord 'random' wordt sowieso meestal verkeerd gebruikt op het internet. Willekeurig zijn de genoemde zinnen natuurlijk nooit, maar catchphrases worden ook weinig genoemd.
|
- "I could have had cats." (Of een ander willekeurig zelfstandig naamwoord.) Uit Friends (die rare onderbuurman).
- "Apparently!" (Susan uit Coupling) |
Oh die "apparently!" doe ik ook regelmatig :D
|
'Just remember monty python'
'What, always look on the bright side of life?' 'Noooo, nobody expects a spanish inquisition' |
'I coulda been a contender'.
|
ee-ee-eehhhhhhhhh is echt eentje die ik elke vijf minuten een paar keer zeg inmiddels. Van Anne uit Little Britain. :bloos:
|
o, en die van de reclame: Effe wachteee... Pizza, Pizza, oooooooooooh pizza hoor ik ook nog wel eens.
|
Citaat:
|
"seriously" uit grey's anatomy :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf gebruik meestal: 'Das toch FUCKING niet normaal!' Enne.. 'Hi people of the world, and eh.. internet pedofiles;)' van Bo Burnham |
van theo maassen:
"heb zeker havo gedaan he? denk dat ge beter bent dan ik met mn LTS.... zwakke stroming. Met je Hoger Algemeen Havo-onderwijs! Verrekte willie wortel." <3 |
|
Citaat:
|
Citaat:
Yessss! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
allu..al.. alluminimum. Meta... me.. Meta de Vries! |
Citaat:
|
Ik zag net een stuk van The good, the bad and the ugly, en ik weet niet zeker of het echt dáár uit komt, maar ik zeg in elk geval wel vaker het zinnetje, of een variatie erop, van The good:
Er zijn op de wereld twee soorten mensen, mensen die ... (vul in) en mensen die (...). Etc. |
Ja, daar komt het uit.
En natuurlijk "You know what you are? Nothing but a dirty son of a OEWAOEWAOEWAAAAA". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45. |