![]() |
Nou, ik ga jullie weer verlaten. Ik ga alcoholistje spelen.
|
Vlinder maakt een computer. We zitten nu op 427 virussen :cool:
|
Doeg. Ik ga voor de 10 kilometer hardlopen. Nu moet ik het kunnen ook.
Ok, het is te donker. Ik ga morgen wel. :o |
Wat zijn jullie allemaal rustig. *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kggg
|
Ik was naar het Keukenhof omdat een vriendinnetje daar vier vrijkaarten voor gekregen had en het was leuk. :confused:
En er was een aardige plantsoen-meneer met een grasmaaier en toen mocht ik die vasthouden en doen alsof ik een bloemenperkje omver maaide. |
Citaat:
|
wat een bejaarden activiteit! maar wel leuk dat je op de grasmaaier mocht.
|
*onrustig schuifel*
|
Haha, we gingen er ook vooral heen omdat het gratis was en het wel lekker fout is om daar rond te lopen. De gemiddelde leeftijd is daar echt minimaal 55 ofzo :eek:
We hebben ook een lied geschreven en dat is een a cappella-stuk genaamd 'ik krijg de bof van het Keukenhof'. |
wat is het verhaal laat :eek:
|
Citaat:
|
ja de spanning speelt me parten
Citaat:
|
Is het jullie weleens opgevallen dat wanneer vrouwen die leeftijd van 21 jaar gepasseerd zijn dat ze dan vaak opeens ontiegelijk lelijk worden?
-O- |
Citaat:
|
Citaat:
|
oh noes, ben ik ergens ingetrapt?
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik bedoel jullie niet, ik heb jullie nog nooit gezien. :o Maar het viel mij laatst echt op. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eindelijk eten <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg eens wat.
|
Wat.
|
Citaat:
|
Ok. Ik lees dus net de beoordeling van een essay dat ik voor mijn minor heb geschreven: voldoende. :d
Dat essay heb ik dus in twee of drie dagen bijeengetypt, en een van de voorwaarden was dat je een goed theoretisch kader had. Nou, dat had ik dus eigenlijk niet of nauwelijks (dat staat ook in de beoordeling, mijn analyse is te algemeen), maar omdat ik zo'n bruikbare aanbevelingen had gedaan in het essay, is het toch voldoende. :) |
Ik schiet maar niet op met m'n opdrachten.:mad:
|
Citaat:
|
Hee je verkloot mijn quote gekke Lisaaah.:nono::D
|
Ik heb lekker de rest van de week vrij *O* En ik ben weer thuis *O* En het was best gezellig *O* En maarten zat zich weer druk te maken om niks *O*
|
Hoooooi AllureV *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er was vandaag een Verdonk-stemmer op TV. Hij zei: "ik schaam me er bijna voor Nederlander te zijn, hoe we ons zo laten bedotten door de politiek!"
|
Citaat:
Het ging mwah :o Het was opzich niet zo'n moeilijk tentamen, maar ik had vet niet goed geleerd.. :o Had je trouwens nog college vandaag? :o Ik was rond 2 uur klaar, en toen liepen er allemaal mensen door het educatorium waarvan ik dacht dat het weleens rechtenstudentjes konden zijn met een pauze tijdens hun hoorcollege :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ugh, wat zijn sommige forumbazen toch walgelijk overijverig.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |