![]() |
- Donkerblauw vestje met lichtblauwe strepen (jaaah: alweer :o)
- Wijde uitlopende spijkerbroek - Zwarte suede gympies met witte strepen - Gestreepte sjaal met turquoise, roze, geel, groen enzz in m'n haar met achter de sjaal in een 'knot' gebonden - witte korte sokjes - paar sieraden - wit ondergoed |
blauwe broek
oranje/wit shirtje slippers lekker simpel vandaag:) |
driekwart kaki skatebroek
Skateschoentjes wit blousje met kapmouwtjes,verticale grijze strepen,en een kraagje omhoog. Mn grote gekleurde kralenketting Schelpenketting om mn heup Haar in 2 knotten. |
Lichtblauwe wijde broek...
Sokken Groen Adidasachtig vestje... En sokken natuurlijk :o |
Citaat:
|
van Bommel bootschoenen
rode Ralph Lauren sokken knalpaarse Dolce & Gabbana boxer donkerblauwe Dockers D4 groen ceintuur Ralph Lauren roze t-shirt McGregor horloge: Seiko luchtje: Guy Laroche Paris - Drakkan Noir |
kort l.blauw pyjamabroekje
oranje shirtje slippers :o |
blauw/wit gestreepte broek
lichtblauw polootje lichtgeel polootje bootschoenen lichtblauwe riem, parelkettinkje, zilveren slavenarmband... |
wat ik aanheb?
oke :) van boven naar beneden of nee van beneden naar boven maar - een paar wit met beige met donkerblauwe zokken - een quiksilver ribdingtoestand kortebroek - een gap scheikundeonderbroek :D - een zwart hemd - een hawaiiachtiggeelmetrood quiksilver overhemd - en nog steeds dat eeuwige swatch .beat alu horloge :) |
donkerblauw shirt van replay met een rode kraag. nieuwe collectie
wit merkloos tshirt donkerbruine dieselbroek, wijdzittend zwarte merkloze sokken diesel sneakers |
3/4 zwarte skatebroek
zwart t-shirtje met cappuchon (hoe schrijf je dat?) zwarte sokken grijze osiris spike-ketting, spike-armbanden kralen armbanden ringen, horloge, gewone ketting hare los, oge zwart opgemaakt... da wassut *gaat zaterdag eindeluk op vakantie* |
Net terug van vakantie & mezelf verkleed dus totaal niet boeiend :)
"allerlei kleurtjes" rugby van RL Fila boxer Gaastra short *nog niet omgeschakeld op koude weer* |
ruiten boxer + wit hempje rl....net wakker :)
|
donkerblauwe boss boxer
grijs poloshirtje van vakanie 2001, bedrukt met tekst en rugnummer |
een radio=538 tiesjurt waar ik heel trots op ben *gaap*
die slaapt lekker hoor! ben van plan er onder te zetten 538=niet lief of zoiets :) ga me zo maar is aankleden |
*bordaux short met veel zakken
*mouwloos shirtje met blauwe biesjes rond mouwen en hals *hema ondergoed |
turqoise (???) :D bh + onderbroek
wit bloesje blauwe wijde broek sieraden: bolletjes armband piramiden armband (rood, 2 rijen..) bolletjes ketting tralalalalala *vrolijk* |
lekker weertje :)
mintgroen rokje replay lichtroze hempje rl wit v-hals truitje met splitjes ( ?) rlgolf lichtroze instappertjes sieraden: mingroen armbandje + kettinkje pilgrim dun zilver armbandje + ringetje ck zilver horloge gucci luchtje: coolwater |
oranje wat wijdere broek één keertje omgeslagen
niet zichtbaar blauw hemdje wit polootje donkerblauw/wit gestreepte riem bootschoenen haar in een staartje, zonnebril erin; camelkleurig horloge en slavenarmband om; beetje mascara op |
Lacoste bootschoenen
zwarte boxer CK khâki korte broek Gant lichtblauwe polo Lacoste |
rood-wit gestreepte polo (kraag up :D )
zwart (rib)rokje regenboogriem nog geen kousen/sokken/pantys nog geen schoenen wit ondergoed haar in twee staartjes met groene sjaal erin en gele jip en janneke speltjes sieraden: uh kronkelketting, paars/lila/wit gestreepte strakke ketting, en drie horloges :D ehmzz.. oja make-up! lichtgroen lijntje boven mn ogen, zwarte onder mn ogen, oja en naast mn ogen een zwart en groen en roze uitlopend lijntje zegmaar :confused: en mascara moondance goes kak :p uh een beetje dan |
*vale bruine broek van Replay op 7/8 lengte
*rode slim fit polo van Tommy H. *witte slim fit polo van Express *teenslippers van Guess? en voor Nare man: een kralenkettinkje en een vlot plukjeskapsel :p :D |
Citaat:
Sterker nog: ik heb zelf m'n kraag omhoog ... :eek: maar dat is puur functioneel: ik wil niet weer met een roodverbrande nek zitten :) Verder heb ik nog aan geen schoenen, donkerblauwe Dockers bermuda worker model, beige poloshirtje van Lacoste |
Witte 3 kwart broek met blote buik
en Pumas |
Net de eerste dag klussen in het nieuwe huis gehad :) (y)
lichtblauwe korte broek H&M wit shirtje Dept donkerblauw polootje Polo Sport donkerblauw/witte Puma's donkerblauw/witte riem haar in staartje |
blauwe broek van esprit
witte polo met gestreept kraagje van het portugese golfteam (geruild) wit/zwarte enkelsokken dkny |
bh en paarse broek om mee te schilderen en oranje zeemanslippers.
ja ik heb het warm. |
- Lichte spijkerbroek Diesel
- roze/roze hemdje H&M - wit/donkerblauw vestje Esprit - roze All Stars - roze riem Gouden kettinkje om, horloge Esprit. |
euhm, vandaag ga ik uit, dus ff speciaal:
- vans-schoentjes met bloemetjessokken - halflange jeansrok met schuin overslag deel (stel je maar iets voor) - bloemetjesslinger als riem - rood-wit-gestreept riempje - limoengeel shirtje met bloem en glitters - spike-halsband - zwart polsbandje - 6 ringetjes oorbellen + 1 stekelpiercing - werchterbandje - bloem in haartjes :cool: --> Was heel fleurig vandaag :D |
lichte spijkerbroek Diesel
felroze riem Gap wit shirtje Kookai felroze omslagvestje Benetton felroze instappers Bloomingdale's donkerblauwe trui Pringle om m'n schouders voor de kou op de fiets zo haar in een soort staartje, nog geen sieraden/horloge om, geen make-up op op wat lippenbalsem na |
Blauw/witte rugby Barbarian
Kahki bandplooi pantalon State of Art Wit t-shirt State of Art Bootschoenen van Bommel |
Timberland bootschoenen
burlington's lichtblauwe spijkerbroek TH wit t-shirt donkergroene Rl polo |
witte strakke dockers
babyblauwe polo rl blote voeten haar helemaal natgeregend in een rare staart Moest vandaag clubkampioenschappen spelen dus vandaar:( |
Straks laat fuifje, dus:
-zwart topje -daarboven paars corset voor onder borsten -felroze mouwtjes (maar die gooi ik vlug af wegens te warm...bijna wollig) -zwarte satijnen halflange rok met onderaan frutseltjes -daarboven een rood kanten rokje -net-drakenpanty's -mijn hoge punkschoentjes en beenwarmers (tenzij het warm is buiten, dan doe ik ze af) -kanten 'handversieringen' gheh. -bordeaux bh & zwarte slip -veel schmink en haren los en beetje wild :) |
ik draag nu
grijze pyama broek wit hemdje inwear wit blousje inwear slippers zilveren ketting om, met bijpassende oorbellen haar netjes in een knotje ben nog niet zo heel lang terug van mijn werk bij de bijenkorf, maar wilde heel graag mijn broek en schoenen uit....pijnlijk hele dag staan. En ga zo meteen toch douchen vandaar deze rare combinatie |
Citaat:
Waar zijn die vrouwelijke dockers broeken te koop? Roozie |
blauwe broek
SOIA longsleeve boxer |
Thuisshirt van Ajax (van de VI gekregen :o :D)
Fossil horloge zilver met blauw Beige rok Witte string Witte bh Haar in een knot Geen make-up |
Citaat:
Nieuwe collectie kun je onder andere kopen in Haarlem-Differenza Den Haag- Dockers winkel Utrecht- Rode (nog iets) winkel ofzo:confused: uhmm volgens mij ook in A'dam bij de dockers winkel:) |
Citaat:
ik heb aan: slippers Adidas, lichtblauw truitje Hampton Bays, lichtgeel rokje Mango tot op de knie, bruin (beetje 'jungle-achtig' stofje :confused: ) en een witte trui van Ralph die ik dan weer aan doe, en dan weer uit..... Ik weetn iet of het hier koud of warm is namelijk :S Sieraden: als altijd: fossil horloge, Symbols ketting en armband en esprit oorbellen |
Li en Louise bedankt! (y)
Ik draag nu een donkerblauwe jeans met roze omsslag bien bleu een lichtblauwe blouse van benneton mijn lievelingstrui rood, van polo jeans (wat een kleurencombi!) lichtblauwe sieraden en blote voeten |
wijde broek
zwarte boxer grijze sokken n shirt iets biertje in linkerhand k ben een echte ridder. |
zwarte wijde veloerse rok
zwart truitje met roze/zilvere glittersterretjes zwarte sokjes *is ziek*:( |
*blote voeten
*diagonaal rood/roze/beige :confused: gestreepte-tot-onder-mijn-knie-vallende rok * zwart met rode bloemtjes spannend truitje met driekwart mouwen en op het einde zo uitlopend en gekarteld(ik kan het niet uitleggen,wel heel mooi) *hema ondergoed(lichtroze en appelblauwzeegroen) |
- lichtroze beetje wijde linnen broek, donaldson
- wit getailleerd blousje rlgolf..in broek - dun wit lakriempje bijenkorf - wit stretch hempje laura ashley - witte lakstappers met rose dunbandje Sioux |
- haar in staart, boven strak, maar wijd uitlopende grijze spijkerstof broek
- binnenstebuiten' shirtje met allemaal blije kleurtjes - afgetrapte slippers |
Nu dit:
beige dockers wit mouwloos shirtje met col Hilfiger bruine gevlochten riem bruine suede instappers Zucht.. zo maar weer omkleden.. toch maar een rokje aan. Heb vanavond een etentje en ik weet het écht niet.. donkerbruin linnen rokje wit mouwloos shirtje met col en bruine instappers/riem of donkerbruin linnen rokje donkerbruin hemdje, lichtblauwe blouse en instappers of een lichtroze rokje toch maar.. Arghh :( |
Citaat:
On-topic, - Timberland bootschoenen - donkerblauwe G-starbroek - wit / blauwgestreept Diesel-overhemd - witte CK-boxer |
Citaat:
Ik heb aan: babyblauw strak polo'tje RL matching blauwe schoenen DKNY rood rokje Hampton Bays tot op de knie haar los en superwild met allemaal krullen tot ongeveer op mn schouder lipgloss van Bourjois en een lichtblauw oogschaduw potlood onder mn oog (klinkt vreemd, maar is wel leuk :S) fossil horloge, symbols ketting en armband en esprit oorbellen. |
Donkerblauw met wit gestreepte beetje wijde pantalon.
zwarte klikriem Rode coltrui haar los |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |