![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
(noem eens iets wat ik niet heb gezien :p) the selecter! save ferris! forces of evil! reel big fish! goldfinger! jaya the cat! the skatalites! |
Citaat:
Meerdere malen gemeet, coole gozer. (y) edit: Hij heeft nog gezorg voor mijn recordtijd dronken worden. Een van de weinige keren dat ik 'm echt keihard voelde hangen en ik me niet precies kon herinneren wat ik had gezegd op de terugweg. Good times. |
Dit topic gaat bizar snel! Oude tijden herleven!!
|
Citaat:
en heb jij gemeet!? |
Ja!
Op stefantootje dus. |
Citaat:
|
Ja, 5 jaar geleden ofzo.
Edit: nee, 4 jaar geleden moet het geweest zijn. |
oldskool dan
|
Citaat:
|
slaap se!
|
Citaat:
|
Ik duik mijn bedje in, tot morgen allemaal *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk telkens 'oh, dit is echt mijn laatste post' en dan staat er gewoon weer nieuw leesvoer. Oy gevalt. |
Citaat:
|
Ik ga m'n was ophangen en dan m'n bedje in.
Später! :p |
Citaat:
|
ik ga ook zo, ben nog gaar van gisteren :o
|
Leuten, het is al heel de dag KOUD in m'n kamer. Jeminee.
En als ik straks wil slapen moet ik weer eens een impro-kruik tegen m'n voetjes leggen, anders slaap ik niet. Kutzooi. :( |
Wees blij dat het koud is in je kamer, hier is het stikheet, en vergeven van het geluid van fucking kikkers.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
optimisten zijn gewoon slecht geinformeerd
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, den strijck is ook weer gedaan. :)
Ik ga naar bed! Fijne nacht nog allemaal! |
omdat ze irritant is ;)
|
Citaat:
Als m'n voeten eenmaal koud zijn, zijn 't net ijsblokken en moet ik er een fles heet water tegenaan leggen om ze op temperatuur te krijgen. (n) |
Jerry.
|
Citaat:
(rookte jij eigenlijk?) |
wat heb je allemaal gekeken in wageningen eigenlijk? ook al was je veel te laat.
|
Oh btw: Ik ga voor een leven vol Sarcasme en Cynisme. Positiviteit past daar niet goed bij. Positiviteit is voor hippies. En zoals iedereen weet stinken die.
|
Citaat:
|
jij wil gewoon op kerry lijken van 8 simple rules :p
|
juh. stinkhippie-eeltpoten. :barf:
ot: Ik rook alleen soms als ik uitga. Maar doordeweeks nooit. En ik heb in wageningen erg weinig gezien, want was er pas om 6 uur en we bleven blijkbaar niet slapen, dus we gingen ook heel vroeg weer weg. :( En ik heb vandaag ook nog naar die Kerry zitten kijken. Geinig kind wel. Beter dan die hoerenzus van d'r. |
Kerry flipflop!
|
Kip Kerry.
|
hoerenzus de gekste!
(en balen van wageningen) |
Oh jee, morgen is Israël jarig.
|
Dat er nog steeds mensen zijn die vinden dat ik irritant ben! Dat is zo last year.
|
Last year is retro, dus dat mag weer.
|
Citaat:
|
ja, al is eighties wel erg fout
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |