![]() |
Citaat:
/Hanneke |
Citaat:
|
van aphex twin tot coldplay
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar daar zitten andere, gemenere mensen. Net een forum vol Kazets, hier is nog enige variatie. Ik sta het maar toe. Bovendien, niet idereen op DK volgt het weerwolfspel dus is het stom om dan overal op DK daar een discussie over te gaan voeren, dan is er geen ontkomen aan.
En zo te zien zijn er genoeg DK'ers die ook muziek luisteren. Van mij mag het wel. /CS. Oh wacht. |
*o*
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je het over de Radiohead singles hebt en de rest niet kent kan ik er wel een beetje inkomen (Karma Police vind ik bijvoorbeeld ook wel bout), maar vooral hun latere albums zitten veel complexer in elkaar en ik hoorde zelfs na tig luisterbeurten nog dingen die me daarvoor niet waren opgevallen. |
Citaat:
Oh wacht dit was een argument -O- |
Ik ga maar ER kijken, want ik vind dit stom.
|
Ik ben het met DP eens :eek:
|
Citaat:
Citaat:
|
Maarten, waarom ben je niet op jouw forum?
|
Citaat:
|
Citaat:
En ook degene die het zo gek vond dat ik een topic sloot dat 6 dagen niet geupt moest worden en vond dat er zo'n principekwestie van werd gemaakt. Teh rulez! |
Vanaf Kid A was Thom Yorke ineens erg geinspireerd door oa Autechre en Aphex Twin. Vanaf toen vond ik het pas echt interessant worden.
ok, zullen we het maar over iets leuks hebben dan? Ik was gisteren in een shoarma tent. Nee, zelfs in 2! En ik was er met een fijn persoon, en dat was eh, fijn. |
Ik word oud :(
|
Citaat:
|
Damn, ik zat net op Trimm Trabb's myspace gekeken schrok ik mezelf helemaal kapot toen er opeens heel hard een muziekje werd afgespeeld.
|
Citaat:
Jij op dit moment alleen niet zo. 'De regels' zijn namelijk dat discussies op hun eigen subforum thuishoren. Muziek discussies dus op het muzieksubforum. En als je dan een uitzondering wilt maken, prima, doe het dan in het muziektopic op DK. Maar in een spamtopic bepaalde onderwerpen verbieden 'omdat er mensen last van hebben' en dan andere discussies toestaan waar ook mensen last van hebben, kan natuurlijk niet. ;) Kusje hoor. :p |
Ik kan de zanger van radiohead niet lang verdragen. Hoewel ik paranoid android wel een gaaf nummer vind.
van coldplay vind ik alleen een paar nummers van parachutes gaaf. |
Citaat:
|
Wat fijn voor Trimm :)
Ik ga slapen. Dat is ook leuk! Kusje voor kazet. ;):0;):);))_ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ER is overrated.
|
Citaat:
omg :D (N) |
Citaat:
|
Ik wilde fanatiek gaan posten op een bepaald subforum, maar toen realiseerde ik me dat jij er niet was en dat het dan niet zoveel zin had :o
|
Aphex Twin <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
House is (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al gepost, maar toch:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Now put that in a ridiculously overdramatic soundbite!
|
geluidhapje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blup
|
Citaat:
|
OMG dat pedotopic op onzin :|
|
ik
ga naar bed |
Ik ben al bijna gewend aan het rode dingetje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |