![]() |
Jeej bergschoenen. :cool:
Jeej poloroid zonnebril. Edit: een 9 voor straf- en strafprocesrecht. :D |
Missy vandaag even. :o
|
Baked beans. Dat eet ik vanavond met geroosterd oerbrood en een gebakken ei (y) win
|
* Fietsen naar Den Haag kan soms erg fijn zijn.
* Krapte werknemers op mijn vakgebied. Geweldig! * Morgen klaar zijn met mijn studie |
Zaterdag verhuizen! Eindelijk :cool:
|
Bill Hicks. (y)
|
(y)
Ze gaan wel allemaal vroeg dood he, die goede komedianten. |
Ja en al hun materiaal wordt vervolgens gejat door mensen die er veel bekender mee worden, omdat ze niet het fatsoen hebben om vroeg dood te gaan. :( Dus dan moet je aan allerlei sukkels gaan uitleggen dat ze niet X maar Y gaaf moeten vinden, want X is de materiaaljatter en Y de goede komediant.
|
Vanavond met een vriendin naar The Darjeeling Limited. :cool:
|
De nieuwe afleveringen van Metalocalypse kan ik ook waarderen. Ik ging expres heel lang wachten met kijken en nu heb ik maar liefst zes nieuwe :cool: Waarvan ik er al twee gekeken heb en ik heb de hele tijd zoiets van AAAGGHHHHH ZE ZIJN ZO ONDRAAGLIJK METAL HAHAHAHA.
|
Een broodje knakworst!
En mijn diploma. |
Ik kan eindelijk weer op d.nl :hartje:
|
Pistachenoten. Hmmmm, pistachenoten.
|
Weinig.
|
Citaat:
*rent voor een broodje knakworstjes* OT: mooie mensen enzo je weet |
Ik kan mensen als ecnelis soms wel waarderen.
|
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post27788547 hehehehee
sowieso zijn veel posts van para wel een gniffeltje waard. maar niet allemaal, want ja, er moet ook ruimte zijn om te verbeteren enzo. |
Ik heb me wel vermaakt op mijn werk vandaag :y
|
Nouja, opzich kan ik het wel waarderen dat ik nu verlost ben van mijn studie *O*
|
het mooie weer
dat ik eventjes niet thuis hoef te zijn, maar bij mijn ouders mag blijven mijn nieuwe sjaal <3 mijn haar dat voor het eerst in lange tijd weer eens een beetje normaal zit |
weekend \o/ eindelijk \o/
|
Ik kan ook wel waarderen dat ik het koud had en er toen een warme zachte spinnende p00z tegen mijn been kwam liggen <3
|
Ik ben geslaagd! (met grote onderscheiding)
klein tekort en dat vind ik echt erg voor hen. |
bioshock (Y)
|
Eten.
|
Heb eindelijk mijn tentamens erop zitten. Heerlijk.
|
mezelf
|
minimagnum double caramel en porcupine tree
|
sjips :)
|
Drie nieuwe boeken en het weer.
|
Morgen vriendinnetje weer zien, en gezellig bijkletsen. Dat ik een ander vriendinnetje weer eens gebeld heb, en we weer eens hebben afgesproken. Woensdag lekker naar Zwolle gaan om te shoppen nog even voor de vakantie. Dit weer. En lekker op vakantie gaan met vriendje en z'n fam. <3
|
Een 8 voor Nederlands. Een 8,5 voor M&O (ik moest een 5,8 halen). Een 7 voor Aardrijkskunde (ik moest een 6,1 halen). Een 8 voor Engels.
Maar wel een 2,6 voor Godsdienst. Dat wordt een herkansing. |
Het weer.
|
Bijna genoeg studiepunten. Nog 3 te gaan en nog 16 te verdienen :D
|
ik hou van geld uitgeven en nutteloze dingen kopen <3 :bloos:
|
bans :D
|
droplollieieieieies
milksjeeeeeeeeeek |
Een goede masage. <3 (ik viel bekans in slaap :bloos:)
|
Mijn camera. (y)
|
Telefoontje :bloos:
|
Muse! <33
|
Nieuw vinyl draaien (y)
|
Tom de dikke rode kater die denkt dat hij een schattig babypoesje is met zn gemrieuw en geslijm <3
|
BBQ-en. :)
|
Een geslaagde week (Y)
|
vakantie *O*
|
Vandaag alweer 120 dollar (+- 80 euro) rijker door een paar geslaagde potjes poker (y) Begint zowaar lucratief te worden *o*
|
Citaat:
|
Muziek en een lekker warm bad zou ik wel kunnen waarderen. :)
|
Slapen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |