![]() |
ohhh hehehe
|
Spanje door, (Y)(Y)(Y).
|
spanje wint. Nou heb ik 8 juni ergens geschreven dat spanje kampioen zal worden, misschien is het wel nog waar ook.
|
Jammer. Daar gaat mn voorspelling
|
Eat that, Lisa.
|
|
Citaat:
|
Jammer dat ze tegen de Russen moeten. Ik had die twee wel in die finale willen zien.
|
Hebben we hier ook geneeskundestudenten?
|
bob
|
en niels!
|
Citaat:
|
Zo, eindelijk klaar met die essay.
|
Citaat:
Why? |
is dit de legale spamtopic?
|
Gespam is niet toegestaan. :nono:
|
Citaat:
|
Mensen lastig vallen met een hele boel verhalen over je vast niet al te boeiende leven aangezien je je tijd verdoet op dit forum. :D
|
waarover moet ik het hebben? haha!
schop de bal en ik kop hem er in |
Geen voetbal dus. Dat is verboden onderwerp.
|
hahaha, ik blijf gewoon multiculti! daarom kan ik nog steeds over voetbal praten:P
|
Wanneer zijn de halve finales eigenlijk?
|
Citaat:
Ik vraag me af wat er achter je oor zo een stukje voor klierspierpeesweetikveel zit wat er kan pijndoen enzo. |
multiculti. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind lymfe wel een mooi woord eigenlijk -O- |
Citaat:
@ paranoide 25 en 26 juni |
hallo kopmuntkip, vertel eens wat over jezelf?
|
Ik spreek mijn verachting uit jegens dat woord. En verder gaat voetbal niet om landen, het gaat om spelers. Mensen die er hun "beroep" van gemaakt hebben om dom een bal achterna te zitten, en in het tegenoverliggende doel te krijgen. En daar nog waardering voor krijgen ook. -O-
|
Citaat:
|
Citaat:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...63/Gray602.png |
Lymfeklieren zitten door je hele lichaam heur.
|
wat moet ik over mij eigen vertellen!
ik woon sinds heden in een dorp onder maastricht, maar werk nog even tijdelijk in zeeland, vanwege dat er veel werk is(volledige 36 uur dienst). 21 jaar, tijdje al een relatie, over paar maanden student. Wat nog meer? @ Neko: Het is wel vermaak, sensatie, een soort theater show!:p |
wat ga je studeren?
|
Ja, hier overal:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...de_regions.jpg Stiekeme gluiperds dat het zijn. |
Yay, ik heb mijn verslag echt 5 seconden voor de deadline ingeleverd. (y) En ik was nog bijna te laat omdat ik er als commentaar bij zette "Right on time" en dat typte ik steeds verkeerd. eerst Tine en toen ti;e enzo. Uiteindelijk nét optijd ingeleverd.
|
Oow het is die rechts van de posterior blabla
Nou heb ik hodzjkin. |
Citaat:
|
Citaat:
in principe heb ik nog 1 jaar bedenktijd, omdat tijdens 1e jaar allebei de opleidingen dezelfde basis krijgen qua recht. |
Oh oké
|
Citaat:
|
Citaat:
haha niet boeiend dus:P is het ook niet:P jij nog wat spannends gedaan? |
|
Citaat:
De lymfeklierzwelling bij Hodgkin voel je volgensmij niet, trouwens. |
|
Citaat:
|