![]() |
die ene schimmelkamer :D
|
Anderhalf ton, voor zo'n groot huis. Dan is voor 2 ton het laten opknappen niet eens zo gek denk ik. Voor zover ik een beetje kan schatten met zulke groote bedragen :o
|
Citaat:
EDIT: en ik zie nu in dat topic dat ik niet de enige was die op een dergelijk idee kwam. |
|
Citaat:
|
ik snap het niet :(
|
Citaat:
|
Pizza, <3.
En hoi. |
ik wil zweven!
|
Citaat:
En hoi. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha ik heb net gesingstart en 0 keer verloren. :D
|
Citaat:
|
singstar <3
|
Ik heb een Stewie-shirt! *O*
|
Ik dacht dat jullie ook naar Noorderzon gingen? :p
|
Citaat:
Ik vind het wel gaaf, eigenlijk. Niet door dat kasteelgebeuren, maar omdat het hele huis één kenmerkende stijl heeft die verder gaat dan 'alle deurknoppen verchroomd en verder veel beige tonen in het meubilair'. Als ik een eigen huis heb ga ik dat ook doen (Y) Alleen wordt het dan geen kasteel maar een.. psychedelische boshut ofzo. En als ik ga verhuizen komt mijn huis ook in het fundatopic. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee duh, overdag hè. :p 's Avonds is dat meer. En sowieso ligt het er net aan wat er is zeg maar. En het is ook overal door heel Groningen eigenlijk. Zeg maar ook in de schouwburg enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, House of Spice was een goede keuze! (y)
Maar inderdaad, het festivalterrein zag er op zich wel leuk uit hoor, maar ik vond dat er weinig straattheater was (waar ik wel een beetje op gehoopt had) en bovendien regende het. En inderdaad; zo'n beetje alle grote dingen waren 's avonds. |
Maar we hadden wel heel leuke matching parapluutjes!
:D |
Citaat:
Ik heb trouwens de rest van de foto's bij dat huis bekeken en wow tering, daar zou ik wel wat filmbeelden willen opnemen. |
Citaat:
We hadden helaas geen fototoestel, want we wilden eigenlijk graag foto's ervan maken en dan hier posten en erbij zetten: 'Kijk mensen, dit heet vriendschap'. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi :)
|
-O-
|
Hoi. ;)
|
Citaat:
(op z'n Ieniemienies. :p) |
QI, :).
|
Hee Jaeger, enge man!
|
met overcoat
|
In de Linda stonden pas enge mannen! Met overcoat! Of eigenlijk juist zonder.
|
Citaat:
;) |
Citaat:
omg, ja. En met voorhuid en zonder! |
En met piercing en zonder!
:( |
|
18+ voor minke en stefanie
Spoiler
|
Citaat:
Alhoewel ik vandaag wel een kindje aan het huilen heb gemaakt door alleen maar haar kant op de kijken. |
mag dat eigenlijk wel? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |