![]() |
Dat mijn gevoelens totaal niet bij deze dag passen, vind ik niet zo leuk :(
|
Citaat:
|
Bij elke stap de trap af een pijnscheut in me bovenbenen, ziet er vast nogal spastisch uit. Moet ik ook maar niet ongetraind 9 kilometer gaan rennen.
|
Dat alle servers down zijn tot 11 uur. Zal je zien dat ik om 11 uur weg moet zo.
|
Opstaan is vandaag een beetje ambetant
|
Boodschappen doen.
|
niet mijn tekening af kunnen maken:mad:
|
Ik vind sommige forummers redelijke ambetant reageren.. :'(
|
kunst heeft geen fotoboek
|
Is dat ambetant?
|
100%
|
Dat mn rug pijn doet zonder aanwijsbare oorzaak is wel redelijk onprettig en dat de opa van een vriend ineens is overleden ook, maar verder heb ik voor de verandering weinig te klagen!
|
Journaal/Nova met hun domme vragen over de aanslag in Apeldoorn:
"Valt de beveiliging iets te verwijten?" "Is Nederland zijn onschuld verloren?" "Is dit de laatste keer dat we een Koninginnedag zo hebben gevierd? "Zal het ooit nog hetzelfde zijn?" Godsamme zeg, sensatiezucht. Overdrijven is ook een kunst. En na 20000 keer dezelfde beelden hebben gezien, gaan ze weer nieuwe ooggetuigen vragen: "hoe reageerde de koninklijke familie?"/"wat zag je allemaal?" Alsof we dat niet allang hebben gezien :\ |
Dat ja. Het nieuws heeft er nu al voor gezorgd dat ik er voorlopig niks meer over wil horen.
|
Mijn hond is dood.
Ik heb gisteren enorm veel gedronken. Yay voor dubbel vochttekort in je hoofd. |
Citaat:
Ontopic: Mijn pakketje wordt pas maandag bezorgd :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt hoor jongens.
|
Rot voor je Lisa!
OT: dat mn nek helemaal vast zit. |
sterkte lisa
|
Ik heb nog steeds diarree :( En ik haat het. Want mijn buik lijkt wel een vulkaan :(
|
meisjes poepen niet dus geen fictie buik verhalen, je bent gewoon ongesteld!
|
ook dat :( allebei tegelijk is nog veel erger! (n)
|
ga maar eens poepen met spierverslappers en spierpijn in de rug ;(
|
Godver m'n voet tintelllllltttt :mad:
|
wat een leed allemaal :(
|
Nou, mijn voet tintelt niet meer, dus dat scheelt alweer heel veel in het leed :o
|
:)(y)
onze stofzuiger is kapot, en sinds het laminaat is gelegd, is er dus nog niet gestofzuigd in mijn kamer. dus het is er nu nog steeds fokking stoffig ;x |
Dat ik een studiegenoot/vriendin moet vertellen dat ze te ver gaat en als ze door gaat dat ze nooit meer met me mee mag. Ze moet verdomme met d'r poten van m'n vrienden afblijven.
Mja, als ik dat vertel word 't vast janken en ik haat jankende mensen. |
Kan je haar geen mail sturen ofzo Trimmie?
Oh dat ik al een half uur van plan ben om te gaan slapen. |
Ik zie 'r bijna elke dag en komende woensdag gaat ze met de hele vriendengroep mee naar een concert. Als ze zich dan weer misdraagt krijgt ze de wind van voren. Mijn beste vriendin/haar huisgenoot vind het ook tering irritant en is er net zo kwaad om als ik.
We zien wel... grrr. |
Citaat:
|
Janken is voor mensen die nooit een weerwoord hebben in een discussie Trimm.
Eén van mijn teennagels is paars. |
Huilbui, en het stomste is; ik weet niet eens waarom! :(
|
mijn toekomstige stiefvader is me een portie racistisch ;( de sukkel
|
Heimweh und Weltschmerz.
|
"appreciatietopic/waardeertopic" :confused:
|
Ja -o-
|
En Ambetant is niet moeilijk ofzo. aha.
|
Dat een vriend van me elke jongen waar ik het ooit over heb (of dat nou een gewone vriend is, een kennis, een klasgenoot of iemand waar ik een oogje op heb) vergelijkt met sv-exvriendje. Alsof het relevant is, alsof ze te vergelijken zijn, alsof de tijd met sv-exvriendje alles zegt over hoe ik ooit met mannen om zal gaan?!
Bah. :( |
Klapvee (n) mensen die massaal mee gaan klappen op het ritme van de muziek. HOU DAAR MEE OP.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha wat gaaf
|
Mooi (y)
|
Citaat:
|
De weersvoorspellingen voor komende dagen, met nadruk op dinsdag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |