![]() |
Citaat:
|
iets riellie riellie brooken
|
Klassieke zang en piano. (y)
|
Citaat:
|
Ga er een taal bij leren!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik wil ook nog wel een wiskunde vak doen denk ik. ik heb al bijna 2 jaar geen wiskunde meer gehad :confused: |
Wiskunde -O-
|
je bent gek met je wiskunde :P
welk jaar zit je nu eigenlijk, maarten? anders volg je toch gewoon een cursus basiswiskunde of modelleren uit een eerste of tweedejaars natuurkunde/scheikunde of biologie? |
Citaat:
ja hallo, ik heb wiskunde b12 gedaan, ennou doe ik er niks meer mee. het is best leuk :nono: ik wil ook niet iets extreems gaan doen ofzo, maar gewoon inderdaad een inleidend vak ofzo. en dan zie ik wel verder. |
Citaat:
|
Wat voor talen kan je leren bij jou daar?
|
ALLESSSSss
|
ik wil concrete dingen leren. want bij mijn studie nu zijn er heel veel theoretische en abstracte dingen. en dat word ik nu wel zat. dingen als theorie over business strategies, en data modelleringsopdrachten waarbij je eindeloos diagrammen en shit moet tekenen zonder dat je echt weet waarom.
de management game die we afgelopen blok deden was wel vet. virtueel een bedrijf runnen. dan doe je tenminste al die moeite voor een duidelijk doel, en zie je ook meteen het resultaat van je acties. terwijl bij een theoretisch vak je alleen maar theorie leert, maar het nog nergens op toe kunt passen. |
ow, ik hou juist van theoretische vakken :bloos:
|
Ik wil denk ik iets met kunst ofzo gaan doen, een vakje volgend jaar :o
|
Citaat:
|
Niet de forumster.
|
Ik zou Zweeds doen. ;) Of Noors, Deens, Fins!
|
misschien een filosofie vak. hmm..
|
OMG filosofie dat ga k doen
|
Edit: Oh nouja!
|
Ik heb vorig semester een leuk AVV vak filosofie gedaan, dat is ook nice.
|
Citaat:
|
Ik zou geen taal willen leren. Ja op zich wil ik wel talen kennen maar als je dat gaat studeren ga je van die kutsuffe regeltjes doen en woordjes leren -O-
|
Citaat:
|
Ga Arabisch leren, dat komt vast wel eens van pas. :cool: Of Spaans, ook handig. Filosofie is ook leuk ja.
|
Het is zo gaaf om een nieuwe taal te leren en je dan verstaanbaar te kunnen maken in dat land. (y)
|
Dat komt nooit van pas tenzij je in araabland gaat wonen -O-
|
Lisa wat voor kunst wil je gaan doen?
|
Citaat:
|
Geen idee, lekker een algemeen vakje waarna ik slimme dingen kan roepen.
|
Citaat:
|
Citaat:
dan zijn aziatische landen nog 10x beter. china en japan enzo dan, en omstreken. daarzo. |
ik wil dat d.nl het weer doet. kutsite. ik ben bezig met een semi-sollicitatiedinges en jullie moeten keuren.
|
Citaat:
Maar eigenlijk is een taal als bijvak een beetje nutteloos, om het echt goed te leren heb je veel meer tijd nodig. |
De hele wereld spreekt toch engels.
|
Maar Engels is stom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Daar kwam het nog regelmatig voor dat ze 'yes' en 'no' niet eens begrepen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik krijg nog steeds die domeinenshit.
|
oh als ik via mijn bookmarks ga dan komik op die domeinendinges en als ik via d.nl hoofdpagina gaat doet ie het wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij doet ie t nog steeds niet hoor maarten :boos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |