![]() |
Daar ben ik dan.
|
Citaat:
|
Tchaikovsky op de late uurtjes, <3.
|
Jeuj, verslapen.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
:)
|
goeiemorgen
|
Goeiemorgen jongedame.
|
Dinsdag na een lang weekend. De vraag is: Wat ga je doen?
a je bevindt je momenteel op school en werkt hard door b je start langzaamaan en weet nog niet exact wat het wordt c je ligt in bed en bent niet van plan eruit te komen. |
c zou moeten maar ik ga voor b om te werken aan a
en jij? |
C en ik heb geen plannen tot vanavond :bloos:
|
Hoewel mijn papa me vast liever vindt als ik hem help.
|
Ik zit op school, maar vanwege een interne schorsing moet ik ergens apart zitten, met werk. Maar dat werk zijn ze vergeten, dus ben ik nu op mijn telefoon aan het internetten.
|
Interne schorsing?
|
wat heb je gedaan dan?
|
Een groot aantal keer de klas uit gezet vanwege een grote mond, structureel geen huiswerk gedaan bij sommige vakken, dat soort dingen. En daar kregen ze genoeg van na bijna twee jaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan je maar 1 tip geven, doe gewoon je best op school en slik je grote mond in, anders eindig je wellicht net als ik zonder diploma's met kutwerk en chronisch geldgebrek. |
barabas :nono:
|
Dat is niet cool man.
|
Inderdaad Barabas, gedraag je eens. Die mensen zitten er om jou en je klasgenoten iets te leren.
|
Damn het is echt vet irritant als je geen internet thuis hebt.
|
Gisteren heb ik mijn vader uitgelegd wat chillen is.
|
Citaat:
|
Chillax, mang.
|
Ik zal me gedragen, forum :( huhuh, ze vinden het niet erg als ik mijn ipod aandoe nu. Lange stukken Gratefull dead luisteren ftw
|
Grateful Dead.
|
Ik ga zometeen vierdeklassertjes begeleiden bij een speurtocht. :')
|
|
|
Doe die anders in je avatar in plaats van deze.
|
|
Ik vind het gewoon vies.
|
fiessssss
|
|
Citaat:
|
vandaag is het zo'n 15/18 graden, morgen zo'n 22, en overmorgen weer zo'n 15/18 met kans op neerslag. dan hoef ik dus ook geen ingewikkelde jassenmeuk mee te nemen. relaxed.
|
Morgen. Dan zit ik de hele dag huiswerk te maken.
|
ik chill dan in nijmegen.
|
Ik chill altijd in Nijmegen.
|
|
nou, ik ga maar eens richting nijmegen dan. om te chillen.
|
De zon schijnt hier in ieder geval (y)
|
Ik moet morgen een presentatie geven met drie man over zeventien pagina's tekst. Leuk dat.
|
Wat een weer. :cool:
|
Ik denk dat ik als keuzevak in de master Parlementaire Geschiedenis en Politiek Staatsrecht ga doen. Het klinkt wel tof :cool: aangezien ik toch geen stage kan vinden :mad:
|
|
:|
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |