![]() |
Citaat:
|
Zo, tijd voor een korte pauze. Nog negentig bladzijdes te gaan.
|
Hoeveel lees jij eigenlijk in een uur Jaeger?
|
Soija ftw.
|
Het boek lijkt wel een boek voor de middelbare school. Bij niet-Engelse namen staat fonetisch geschreven hoe je het uitspreekt, :'). Aan het eind van elk hoofdstuk is er ook een samenvatting. Morgen nog even doornemen voordat ik naar het tentamen ga, (Y).
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wel weer een typisch geval van 'was ik maar eerder begonnen'. Morgen ben ik om ongeveer zes uur thuis, en heb dan ook nog een bladzijde of honderdvijftig te leren. Blergh.
|
Zoooo tekst eindelijk uit, tv aan (Y)
|
En ik zou een film moeten gaan kijken (??).
|
Jeej :)
|
Citaat:
|
Een film móeten kijken, hoezo?
|
Voor het tentamen. En ik heb tot overmaat van ramp de reader Amerikanistiek ook niet. Hrmm.
|
Films moeten kijken voor school, cool. :cool:
|
Oh, de reader staat wel online, maar de tweede helft van de opgegeven bladzijdes bestaan niet. Hmm.
|
Oké, tijd om nog een hoofdstukje te knallen.
|
Dat zegt m'n baas ook altijd, 'even erin knallen'. :(
|
Jules Verne (DJOOL VAIRNE), :D.
|
Citaat:
|
En nog zestig bladzijdes te gaan. Gaat toch vrij snel.
|
Had ik mezelf beloofd een film te mogen kijken als ik een oefenexamen Nederlands gemaakt had (ik zou een 7,1 gehaald hebben, dikke prima:cool: ), duurt de film ruim 2 uur en over anderhalf uur heb ik rijles! Wat is dat nou, maak ik mezelf dik blij met een dooie mus. Fijn zeg. -O-
|
Dan kan je 'm nog een keer als beloning gebruiken! ;)
|
Ja, ik denk dat ik (nu ik toch bezig ben!) ook maar een oefenexamen Natuurkunde ga maken. Ik voel me nuttig en productief en daar moet ik natuurlijk wel gebruik van maken. :cool:
|
ik ga zo spinnen. En daarna ben ik zoals gebruikelijk weer helemaal dood :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ben je toch een avajatter Barabas!
|
Van wie heb ik deze gejat dan? :o Mijn naam is haas!
|
Wut, Zappa staat alweer 13e in mijn top artist-lijst op lastfm ;p
|
ik heb hoofdpijn -O-
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh, dat zou natuurlijk goed kunnen. Maar ach.
|
Citaat:
|
De avatar heeft Kazet ook gehad.
|
Oh.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik weet het nu ook! *o*
|
Ik heb een poll gemaakt op onzin waarin ik mensen voor de keuze stel hoe ik mijn avond nuttig moet besteden nu ik geen tekenles meer heb. Jullie moeten helpen kiezen. :y
|
Citaat:
|
Hmmm net lekker gegeten :) had echt belachelijk veel gemaakt en ook nog alles opgegeten (Y)
Yay! voor mijn eetlust *O* |
nee, de opties zijn:
-duits mondeling voorbereiden -florence nightingale research doen -sims 2 spelen -foto's op artistiek posten |
Citaat:
|
Iets wat niets te maken heeft met school (Y) 's avonds moet je gewoon niet meer studeren
|
Nog een bladzijde of twintig. Rare studie.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar ben wel meer gaan eten nu ik op kamers woon. Als je voor maar één persoon kookt, kook je vaak teveel. Maar ja, ik eet het dan altijd toch maar op. Zo zonde om het weg te gooien :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |