![]() |
Citaat:
net als de nieuwe family guy, die is ook goed. maar niet zo goed als vorige week :D |
Mensen, wie is hier een Fries/weet iets van Friezen? Is het normaal dat een Fries wel heel van opmerkingen maakt maar zelden een fatsoenlijk gesprek begint/gaande houdt? En wat moet je daar mee?
|
ik heb vandaag gezondigd! chocoladetaart én pannekoeken én kinder bueno gegeten in 1uur!!
|
imene :bloos: *kinnetje kriebelt*
|
Citaat:
|
Citaat:
Om dat ook even te doen: Friezen zijn soms een beetje stug en gesloten, misschien dat het daarom wat langer duurt voor je een goed gesprek met ze kan hebben. Blijkbaar is dat Frieze stugheidsgen niet dominant, want ik kan heel goed kletsen :y. |
Ik heb net twee blikjes energy drink gedronken en nu ben ik opeens heel moe, :(. Energy drink fail.
|
Citaat:
Citaat:
wat is er met je kin? |
Ik heb net een opdracht 2-3 minuten voor de deadline ingeleverd. Na die deadline kun je het ook niet meer inleveren op die manier (wel via mail) en gaat het van je presentiecijfer (of hoe ze dat ook noemen) af.:p
|
Citaat:
|
"Dat is het betere werk." is hier in Zwolle in elk geval een beetje een soort van gezegde trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik neem risico niet meer want dan ging uploaden opeens zeeeer traag en was het toch te laat:D |
Citaat:
|
Dat weet ik, daarom zeg ik het er even bij.:p
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe was je dag? |
waar ligt friesland ergens? of hoort t bij NL?
|
Wwwwwwwwwwww
|
Dat is een provincie van Nederland ;)
|
Citaat:
bewolkt en veel regen! verder beetje gewerkt en bij mn tante op bezoek. En jouw dag?:p |
Citaat:
en vroeger dat ik dat Zeeland Nieuw-Zeeland was :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Ja goed! Een vriend van me even een luisterend oor aangeboden (is verliefd op een meisje wat dan zijn dochter had kunnen zijn) Cesar Therapie wat erg vervelend is maar wat moet dat moet en keilekker gegeten bij de bakker! |
Sommige Friezen zien het ook liever als apart land hoor.:p
Ze spreken er, naast Nederlands, trouwens ook een andere taal: het Fries. En noem dat in het bijzijn van één of meer Friezen geen dialect, want dan heb je een probleem.:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof het niet. Maar een rekenmachine kan je vast uit de brand helpen, in het geval dat het niet kan.
|
waar is ecnelis!?
|
He wat onhandig weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
is hij zo oud? of is ze zo jong? maar wel lief van je (y) Succes met je therapie! Soms moet je stomme dingen doen maar later zonder spijt (y) en eet je bij de bakker? :D Citaat:
Citaat:
|
Brrrr ;x.
|
Hahaha bij rtl boulevard was een item over k3 en toen zei AV op het eind: normaal zeg ik toitoitoi maar nu zeg ik KKK!
Beetje fail :o |
Oh en regen is fijn als je echt volledig doorweekt bent, niet zo van een klein beetje dat is irritant, en dan lang douchen en thee of warme chocomel drinken ja.
|
Citaat:
maar als je naar school gaat en dan kletsnat in aula moet zitten en ijskoude handen waardoor je niet eens deftig een pen kan vastnemen dat is dat wel minder :( |
Ik wil een warm dekentje en een kruik :(.
|
Ja dan is het stom. Op de heenweg mag het ook niet regenen. Alleen op de terugweg.
|
Pff, ik weet niet waarom ik opeens zo moe ben. Weltrusten iedereen!
|
slaapzacht miekje! vast door het weer ofzo? :p of je hebt veel gewerkt of je was heel vroeg wakker of je wordt ziek of of of!
Lisa cmt ça va? :) |
Ow miekje :(
*in bed stop en kruik geef* |
hoooooooooooooooooooooooooooooi imèneke *O*
ja beetje hieperdepieper veel cola en net klaar met een opdracht. hoe gaat het daar? |
Citaat:
Ja bij de bakker. :P In de middag dan, wel lekkere boerenkool gehad. :cool:(y) |
Citaat:
Citaat:
|
ghallo
|
Een hartjeskruik :bloos: Lief he :o
|
Heeeeey Panda ik deel je mening over kutte Cesartherapie!
|
Citaat:
En nu ga ik slapen. Toedels! |
Citaat:
Ik doe bijna niks bij cesar therapie, altans dat lijkt zo en elke keer na die sessie doet alles zo zeer (n) vandaag gingen me ribben flink te keer en de vorige keer m'n onderrug. kak! |
Citaat:
prima :) ik denk dat morgen de handschoentjes weer uit de kast mogen! Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |