![]() |
Citaat:
Het gebeurt vaak dat ik teveel woorden heb, maar als je er op tijd mee begint kun je je tijd ook besteden aan het 'verkorten' van je essay :) |
Lisa naamzoek, ik snap er niks van!
Carly zegt net dat ze de zus is van Gwen, en haar zoon parker is de broer van Will? Halfbroer dan denk ik? en van wie? |
nomnom wit brood met speculaas heb ik :bloos:
|
Citaat:
|
Omg geef dat bröd aan mij
|
Citaat:
|
Sorry!
|
twee boterhammen met tijgervlokken (y)
|
en nu lekker een dubbeltje op zijn kant kijken :y
|
GODVER ik kreeg opeens kramp in beide kuiten. Wat doet dat zeer :|.
|
Wtf tegelijk ook echt? Dat lijkt me kut. Ik vind kramp in eentje al naar, maar ik heb sowieso nooit kramp overdag.
|
Ja ik zat heel lang met mn benen op tafel, maar dat hing te erg door en toen ging ik normaal zitten. Ik heb hier de boel bij elkaar geschreeuwd. Ohh wat deed dat zeer. Ik kan er nu verdomme niet eens op staan zo zeer doet het nog.
|
Kramp sucks. Gister heb ik tijdens mijn werk een kwartier kramp gehad in allebei mijn voeten.
|
ik vind kramp lekker :o
|
ik heb het alleen één keer in mijn rug gehad en dat was minder prettig aangezien ik gewoon helemaal krom trok :)
|
kramp *o*
|
Jij mag niet meer met ons trouwens rationeel. :confused:
|
|
Blub. Ik moet topo :o leren maar geen zin.
|
Misschien heb ik gewoon een heel slecht gevoel voor humor. Peter Crouch can do anything is een van mijn lievelingsmemes <3
http://knowyourmeme.com/i/18434/orig...png?1252895209 |
Die is wel heel slecht. Maar ik moet nog steeds heel hard lachen.
|
Hé ik kan ineens een vissenmondje maken. :confused:
|
wat? :D
|
Ja je weet wel, zo je wangen naar binnen zuigen en dat je lippen dan zo op een bepaalde manier gaan staan. :p
|
ja maar dat kon je voorheen niet ofzo? :p
|
ik heb vannacht weer eens mijn wang kapotgekauwd ;x
|
Citaat:
|
Nee en nu ineens wel! Kauw je in je slaap? ;)
|
Ja ik knarsetand en soms zit er een stuk wang tussen mijn kiezen ;(
|
|
|
Mijn hond staat in de vlooienshampoo en ze huilt :(.
|
Holy fucking crap :| dat was niet grappig *uithijgt*
|
Wat isser Chickie?
|
Ik had om 5 uur een essaydeadline. Maar dat kloterige word deed steeds vervelend. Ik moest heel veel afbeeldingen invoegen en daar onderschriften bijvoegen. Maar elke keer als ik de boel net op z'n plaats had staan en ik een nieuwe afbeelding invoegde, ging alles weer verschuiven. En ik kreeg het echt echt niet goed. Dus ik zat hier heel hard te schelden steeds (Godver bk,jacuebrli qgwlg stom klotending doe het!!!!!!!!!!! :mad: :'() maar dat werkte natuurlijk niet. En de deadline kroop steeds dichterbij. Uiteindelijk had ik alle afbeeldingen maar in een nieuw worddocument gezet als bijlage (ipv tussen de tekst) maar toen was het al 10 voor en ik moest nog printen. Dus ik als een gek op de fiets naar het harmoniecomplex waar een repro zit. Ren ren ren naar binnen, sluit dat ding om 16.30 -o-:'( dus ik helemaal van aararshfcnhscrf oneeee wat nu?!! enzo. Ging ik maar naar een copyshop. Duurde ook nog lang en breed, computer daar herkende m'n stick eerst niet enzo (stresss!!!!!), lukte uiteindelijk, moest ik verdomme €5,60 betalen voor 11 kleurenkopietjes en een mapje :mad: eikels. En toen nog naar m'n gebouw, waar ik bezweet en buiten adem aankwam (rampscenario in hoofd: gebouw al gesloten/postvak leeg +docent al weg), maar gelukkig kwam het toen goed! Pffiieeeeewwwwwww :)
|
Zo. En nu heb ik weekend :). *in gat valt*
|
Hoe kwam het goed, Chick?
Wat een gedoe zeg. :| |
*chick masseert*
|
Chickie, als de repro dicht is moet je even naar de 1e verdieping lopen, daar hebben ze ook printers!
|
En nu ga ik de hond afdrogen en pizza eten. Toedels!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat weet ik zo niet, nog nooit gewild daar. Ik vind het iig een slechte zaak dat de repro altijd zo vroeg dichtgaat. En normaal sluit ie al om 15.30 ofzo geloof ik.
|
Citaat:
Maar had afgelopen week ook al rondgekeken :). Dus ga ik even doen volgende week ofzo. |
Citaat:
Mja, ik moet bijna altijd in kleur printen. Het wordt - laat ik het zo zeggen - niet erg gewaardeerd als je dingen in zwartwit inlevert. |
*keihard Janis Joplin draait om te unwinden*
|
Ik moet ook nog steeds een printer, ik wil er één die ook kan kopiëren, zodat ik niet helemaal naar de Harmo hoef te fietsen voor één lullig dingetje.
|
Hmm of ik ben met dat 15.30 door de war met de kantine, want die sluit ook altijd belachelijk vroeg.
|
Citaat:
|
Bruine boterham met de Ruijter vlokken.(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |