![]() |
Citaat:
Ook vreemd, kan me er niks bij voorstellen. |
ja ik zocht het op omdat ik iemand iets vertelde over iemand die iets vertelde
|
Ik vond the blair witch niet eens zo eng.
|
ik wel maar allemachtig ik was 11
|
Waarom mag een meisje van 14 de bioscoop in bij een horrorfilm?
En waarom gaan mensen uberhaupt naar horrorfilms als het een stelletje bange pussies zijn? |
Citaat:
|
deadlock naamzoek het is wel stom ja, maar ik ben niet gevraagd :p en het lijkt me niet heel erg handig atm ;)
|
Citaat:
Ik vond het een ontiegelijke kutfilm. Saai. Verder: hallo nachtploeg. |
Hallo ochtendploeg!
|
Nacht!
|
hoi i am drunk
|
En morgen brak :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond jou trouwens lachen auf den meet
|
Oh rly?
|
Jahwol
|
Ik eet nu cucumber, echt een zuip snack hoor bij gebrek aan beter!
|
Okay ik moet niet meer gaan forumen :p
|
Citaat:
|
Mensenkinderen, wat is school saai.
|
blegh, nergens zin in :(
|
Citaat:
|
Weet iemand of je die oude kratjes bav nog gewoon in kan leveren voor statiegeld? En met oud bedoel ik oud logo en ander kratje dan nu.
|
tuurlijk kan dat
|
Ja want ik ga geen kratjes naar de supermarkt slepen als ik er toch geen statiegeld meer voor krijg eh!
|
Een goede morgen allemaal
|
Goooodmornin
Het zonnetje schijnt nu wel ( ook op mijn beeldscherm :| ), maar het is graftakketiefustering koud :mad: |
Ik vind het helemaal niet zo koud, wel lekker :).
|
Nou ja, lente is altijd beter natuurlijk!
|
Lente *zucht*
|
Citaat:
en ja, dat vraag ik me ook af. Dan betaal je 8 euro om je twee uur lang naar te voelen :confused: |
Citaat:
Daarentegen kan een Limburger het verschil tussen 'een licht Twents accent' en abn heel goed horen, en een Twentenaar dan weer niet zo goed. En andersom. |
Citaat:
|
En ik moet eens naar het Uffizi museum in Florence want daar komt het Stendhal-syndroom het meest voor, volgens wiki. Misschien komt het door de plafondschilderingen want als je nar het plafond staat te staren geeft dat sowieso een verhoogd flauwvalrisico :Y
|
Citaat:
Laatst zat ik met twee twentse meisjes in de trein en de een had een licht accent, de ander bijzonder zwaar... zegt dat meisje met het zware accent tegen dat meisje met het lichte accent dat zij echt heel accentloos spreekt :D (n) Het was echt overduidelijk twents :D |
En jij bent nog niet eens een échte Limburger!
|
Citaat:
Misschien moet ik binnenkort eens de transitie naar dialect gaan maken :D Maar ik vind Twents nu wel veel duidelijker dan vroeger, als ik mijn ouders bv. hoor... pff, vroeger vond ik dat natuurlijk normaal, nu versta ik m'n vader soms niet eens (n) :D |
*o*
|
Citaat:
|
oh oh oh mail terug van de begeleider dat mijn onderwerp prima is en volgende week gaan we schrijfplan maken. ik vind het zo eng allemaal, het angstzweet brak me uit toen die mail binnenkwam ;x;x;x
|
en goedemiddag
|
Citaat:
|
Op dat filmpje dat Sarah laatst postte reageerden ook mensen met 'oh wat praat jij twents!', en dat hoorde ik dus echt niet. Maar ik hoor dan wel weer het verschil tussen brabants en limburgs!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fuk, ik heb enorme blaren van het roeien :(
|
Citaat:
|
Hoe kun je nu niet het verschil tussen Brabants en Limburgs horen? :confused: :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56. |