![]() |
Citaat:
|
Ik heb net ff nog een keer met de groep de spooktocht ingelopen(Y)
Ik heb er zin an. |
ooh en weten jullie nog dat ik me zorgen maakte over de kaas die ik scheef had gesneden? Ik kreeg vandaag een complimentje dat hij zo netjes gesneden was! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
RP was daar toch ook aan geopereerd?
|
Ik was vannacht in bed zó bang. Mijn verwarming (weet ik nu) maakte heel de tijd een schrapend, knagend geluid, echt precies alsof er een muis (of een rat) in m'n kamer zat. Ik durfde niet uit bed om te gaan kijken, dus ik ging allemaal dingen naar beneden gooien (heb een hoogslaper), om te kijken of de muis dan misschien zou vluchten. :D Maar het geluid bleef maar doorgaan!
Klinkt misschien overdreven, maar als ik 's nachts in het donker geluiden hoor dan ben ik echt zo bang als een kind. :o |
Zijn kinderen bang dan?
|
Ik hoop vanavond wel:evil:
|
Citaat:
|
Hmm ga straks lekker tomaten + mozzarella + basilicum en stokbrood eten, nom.
|
Ik ga ook even koken.
|
Heb net pizza gegeten. Nu nog wat vrije tijd zo komt iemand sminken dan die spooktocht lopen en dan een heel tof feestje(Y)
|
Citaat:
Mannen klinken als idioten :o Even een mooie twentse vrouw: http://plaatraden.web-log.nl/mijn_we...le_front_2.jpg |
Citaat:
|
bwegh.
|
Citaat:
Ik zou het wel raar vinden maar ook wel weer fuckin stoer als een meisje dat zou vragen. Maargoed het is meestal de ongeschreven regel dat jongens dat moeten vragen he.. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb een mozzeralla, tomaat, ui en pesto pizza in de oven staan :Y |
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft namelijk de kazen gebruikt voor de kaasplankjes en daar moeten het heel nette stukken voor zijn :cool: |
Nou waarom reageert niemand op mijn enge verhaal? Het is toch grappig dat ik dingen naar beneden ging gooien. :p
|
Citaat:
Want waarom zou je bang zijn voor een muis?:p |
Stel je mag op dieet, mag je dan wel cola light drinken? Want daar wordt je niet dik van omdat het light is?
Dat klopt toch niet? |
Archont je bent echt een vuile etterbak en ik ga niet meer met je praten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe met Sann mee!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat zijn mannen toch vreselijke mensen.
|
Citaat:
|
Vato en Hardwell vanavond(Y)
Vato Gonzalez – Dirty House Mixtape 4 (March 2009) Listening now |
Citaat:
|
Citaat:
Waar? :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ik heb wel zin om mijn laatste rose koek op te eten als toetje maar dan zijn wel mijn rose koeken op. Dilemma. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als je nou op het platteland woonde ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Waar ligt dat? |
@fizzle of ging het over het niet dik worden van cola light want 0,2 kcal?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |