![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En ze vroeg welke zinnen vinden jullie beter: *** is een veelzijdige muzikante: ze is bedreven in het bespelen van zowel de moderne cello als de barokcello Of *** is een veelzijdige muzikante, spelend op de moderne cello en barokcello. En Ze heeft o.a. les gehad van: OF Haar leraren waren o.a. Zou je dan nog steeds jouw zinnen de meest logische keuze vinden? |
Citaat:
|
Overigens, als er een puntsgewijs lijstje leraren volgt kan het wel zoals hierboven staat, maar als het gewoon in een zin verwerkt zit en er worden er maar een paar genoemd zou ik zeggen 'Enkele van haar docenten waren ... '
|
Citaat:
|
Is jullie in de trein wel eens opgevallen aan het bord met de regels, dat er staat 'Please do not put your feet on the seats' en dan daarnaast 'Geen voeten op de bank'?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lente! *doet raam open*
|
Goed idee! *zet kachel uit*
|
I got a spell on youuuuu (8)
Cauuuuuse you're mine *zingt vals mee* |
I'm so worried
|
Citaat:
I ain't lyin' noooo I ain't lyin' |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zoooo moe. Ik had allemaal gave studieplannen voor vandaag maar ik krijg echt niets voor elkaar. :| |
Zo.
Sann, Absinthe, Fizzle, hoe was de minimeet gisteren? |
Citaat:
|
Ik wil naar Szíget!! Maar ik heb niet genoeg geld. Hmprf.
|
Mijn raam is heeeeeel wijd open en ik ga zo opruimen. Is het idee. Maar dat is het al weken. Maar het is lente dus nu MOET het!
|
Ik wou op examenreis naar Londen! Maar wegens bezuinigingen is dat geschrapt, en nu gaan we één dag naar Brugge :(. Terwijl vmbo-kaderberoeps wel gewoon naar Londen kan. Gemeen!
|
Citaat:
|
Aaah :(
|
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...Taylor2006.jpg
Voor wie haar niet kent, doe eens een gok hoe oud ze is? (zonder te spieken :P) Het antwoord...
Spoiler
|
Citaat:
|
ik heb geen zin om te werken!!:O
|
Citaat:
|
Ik doe WOGgen :O.
|
Citaat:
|
Wil iemand mij heel veel geld doneren? 3:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een prachtig weer was het in het stadspark, misschien dat ik straks over een uurtje of 2 ook nog een rondje plantsoen ga doen :o:D
|
stelletje paupers :cool:
|
Citaat:
|
werken was best prima en ik mocht 2 uur eerder naar huis, hoezee.
|
oh, het is al de 21ste gelukkig. Nog een paar dagen brood en er is weer cash
|
Citaat:
|
ik niet, alleen drank :confused:
|
Citaat:
|
ik vind het zo stom dat ik niet meer mag posten in het weerwolfspel omdat die stomme wolven me op hebben gegeten!
oh @quis ik was gister sjaak afhaak bij minimeet, dus ik was er ook niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
ik had haar in de vijftig geschat maar ik dacht 'als hij dat zo vraagt is ze vast eigenlijk ouder'! |
Citaat:
|
Ik heb nog uhh, vijfhonderdzoveel. En binnenkort worden de stufi, zorgtoeslag en mijn salaris gestort.
|
wauw 77 jaar :eek:
|
Zo 5 uurtjes hamburgersbakken. Als het goed is vang ik 300 euro + aan het eind van de maand(Y)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |