![]() |
Bweuh de glasplaat moet opnieuw op mijn computer worden gezet, nu moet ik mijn computer naar een servicepunt zeulen en daar heb ik helemaal geen zin in :(
*autowil* |
mozzzz
|
komen jullie ook naar de meet?
|
Een glasplaat op je computer?
|
Ik ga straks op kamp.
|
ik ben niet bij de meet :)
|
Citaat:
(N) |
:(
|
Ik ga de sims spelen, ik ben het zat! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Scherm en computer in 1 behuizing? Dat doet denken aan de jaren '80 computer designs...
http://www.platypuscomix.net/applepa...chcomputer.jpg |
Citaat:
maar vooral: ik vind zoveel mensen in 1x meeten veel te eng, minimeets de gekste! *O* en heel veel mensen die ik wel graag wil meeten gaan niet :) edit: waarmee ik niet wil zeggen dat ik de mensen die wel naar de meet gaan niet wil meeten ofzo! |
Citaat:
maar die moet ik nu achterop de fiets naar de stad slepen ofzo (n). Eens even bellen of één van mijn ouders het niet eens tijd vind worden om koffie bij me te komen drinken ofzo :o :D |
Citaat:
|
goedemorgen :o
|
O! Ik ben ook net wakker. Van twee uur slaap maar liefst. Goedemorgen.
|
ik heb weer 10 uur geslapen :o (n)
|
het was gisteren beatles cover avond kroegentocht in breda en er kwamen heel erg veel oude mannen ons de handen schudden omdat we de teksten uit het hoofd kennen.
|
ik werd om half 10 wakker gebeld door mijn mentor :bloos:
|
'hallo m'non'
'dag bill' 'oh jee, is er iets ergs, bel ik je wakker, ben je ziek?' 'najjajjnaaa jaaa ik heb een behoorlijke kater' 'oh hahaha, dus je bent net wakker? oh sorry joh, excuses, ja nou ik belde om te vragen *verhaal*' maar ga nu maar weer lekker slapen! doehoei! |
en toen heb ik inderdaad nog erg lekker geslapen, dank je wel bill!
|
|
Citaat:
|
He 'nelis, ik las laatst dat je na de kunstacademie nog een tweede studie wil. Wat ga je dan studeren? Of weet je 't nog niet?
|
Citaat:
|
En, hedde ge een kater Manon?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
altijd als ik er ben is N00dles er ook!
|
Citaat:
|
Ik heb even mn woning gemeten. Woonkamer 25m2 en slaapkamer 12m2. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Jeetje, ik weet dit al sinds dinsdag en heb dit nog steeds niet hier gepost. :eek: Ik begin af te kicken van het forum. :P |
Gefeliciteerd, Martino! Tof.
|
Citaat:
|
Ja! Heerlijk, de start van een carrière met een ondergewaardeerd beroep, met slechte arbeidsvoorwaarden in een stressvolle sector. ;)
|
Citaat:
|
Ah. Krijg ik net een mailtje dat het interview niet doorgaat om drie uur. Vriendinnetje was al een uur onderweg, kan ze weer terug.
|
Citaat:
|
ik kijk één minuut naar het film festival journaal en ik zie mijn zus al over de roze loper voorbij komen :D
|
Ik ga sporten, blegh.
|
hmm ik ben de hele week al een beetje van mijn à propos en nu denk ik te weten waarom: ik heb roelof-jan van den akker gemist maandag
|
jaja, zozo, dusdus
|
koffie!1!!!!!!1!
|
Omg mean :D (n)
|
als ik ergens geen zin in heb dan is het werken! bah!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |