![]() |
Citaat:
|
Hahaha, ik keek het filmpje gisteren met een vriendin en die zei dat ze dat soort aanwijzingen ook echt van haar haptonoom krijgt :')
Dat stukje interview moest trouwens een keer opnieuw, want de eerste keer schoot ik gewoon in de lach om wat voor stoms ik eigenlijk zei :D |
filmpje? absinthe-in-actie-filmpje?
|
Citaat:
niet op een "wat deed je daar :eek: :nono: :mad: " manier maar meer gewoon interesse :p |
Yup. hebben?
|
Citaat:
|
filmpjes dealen!
zo nu ga ik weer aan de arbeid |
Ik ook, ik moet nog twee pagina's schrijven en mijn deadline is 'aan het begin van de middag' :Y
|
ik schrijf het best onder tijdsdruk :o
|
Kamergenoot R. zul je trouwens niet snel met bouillon zien ontbijten, hij heeft net zijn tas uitgepakt en daaruit kwam een half brood, een zak krentenbollen, een bakje kipkerriesalade, een bakje zalmsalade, een worst, een pak frambozensmoothie en een kilozak appels. Voor de lunch, neem ik aan.
|
Citaat:
Spoiler
Vanaf 3.20 !! *O* (negeer het gaygedoe maar even ;)) Kijk uit! Ugly Betty spoiler ofzo? |
Citaat:
Ik ga maar eensch naar school. Toedels! |
Ik moet mijn les voor groep 7/8 nog maken. Die voor de 1e groep 3/4 en voor de 2e groep 3/4 heb ik wel een soort van af, maar wat ga ik in godsnaam met groep 7/8 doen? Misschien moet ik eerst gaan douchen, onder de douche kom ik nog wel eens op ideeën :o :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kennen jullie het boek beertje pippeloentje?
|
Hahaaa wat tof Minke :cool: :D
kvangend Ik ben boos. Hoe durft die "regisseuse" mijn vrouw en die andere lieve meisjes zo af te katten! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
eigenlijk vind ik mijn minstens 1 x gemeet grens lastig voor mijn verjaardag want er zijn ook wel forumers die ik gemeet heb maar die ik liever niet op mijn verjaardag heb omdat ze daar niet passen of omdat ik ze helemaal niet echt gesproken heb :o maar ik weet niet hoe het anders moet!
|
Citaat:
Het is een feestje omdat haar beugel er uit is! Ze mag weer popcorn enzo! *o* Het kan niet meer vast komen zitten etc. |
Citaat:
|
Ik kan natuurlijk ook gewoon geen forumers uitnodigen en in plaats daarvan taart meenemen naar de amersfoortmeet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik dacht dan lijkt het net of ik een druk sociaal leven heb!
|
oh oeps, ik zal het even onder een spoiler plaatsen voor de mensen die het kijken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, en het niet openbaar aankondigen op DK :P
|
Goedemorgen!
@ Katje: wat tof van je tanden! Wou dat ik wat langer die nachtbeugel had gedragen. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
|
bah waarom kan ik mezelf er nooit toe zetten studiedingen te doen. lui en ongedisciplineerd :nono:
|
The Church, prr.
|
Citaat:
Klinkt als een onaangeboorde bron van geschikt sigmateriaal voor jou Pip! :P |
haha "gewoon jimmy"
|
Citaat:
|
De slaperigheid door het hooikoortsmedicijn is bijna uitgewerkt, maar gelukkig mag ik over twee uurtjes weer *o*
|
Citaat:
Ik ben de toekomst :cool: (y) |
|
Ach wie qft dat niet!
|
Citaat:
sowieso, over welke brief heeft hij het? Kun je je hier aanmelden per post? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vroeger kon ik het wel :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
internet werkt hier nog ouderwets met een kabeltje. Ik ga dat kabeltje maar even uit m'n computer halen :o
... maar eerst nog even de andere topics bekijken waarin gereageerd is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |