![]() |
Een kindje had in de AH zijn speen op de grond laten vallen. Of nou ja, laten vallen, van zich af gegooid, want hij lag op een flinke afstand.
Hij keek er beteuterd naar. Zijn moeder was druk bezig. Dus ik keek hem eens aan, en zei: 'o jee! Ligt ie nou op de grond? Ja, en nou?' En toen wees hij ernaar :P En toen gaf ik hem maar. Z'n moeder keek nog steeds niet, dusja. Nu heeft hij misschien allemaal vieze supermarktgrond-bacterieen in zijn mondje, maar dan moet ze maar op haar kind letten. |
Citaat:
|
Pippeloen naamzoek, ben jij nou echt al meer dan 24 uur hetzelfde nummer aan het luisteren? :D:eek:
|
Ik luister dit nummer, bite me. |
Citaat:
|
In What are you wearing today #2:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Geil!!1
*pmt zuurstok met onzedelijke voorstellen* |
Nohh, was ik bijna het voetbal vergeten.
We gaan keihard verliezen, maarja :') |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien hebben we de vorige keer anders heel goed laten zien hoe je moet voetballen (en schwalben) ;) |
Jeutje, al twee keer in beeld geweest. :O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is een B-team, en Brazilie is geloof ik wel grotendeels op volle sterkte, dus dat wordt echt niks. |
Gvd, we spelen ook nog eens niet in het oranje (n)
|
Citaat:
|
Minke, ik had echt heel de finaleweek lang verwacht dat Yoeri Topchef zou winnen, maar het was Moniek, en ik ging ook voor haar, yay *O*
wat vond jij ervan? |
Hallo, zo'n B-team is het helemaal niet! Calculi naamzoek!
Ik zag Robben, Kuyt, Matthijsen, van Persie, de Jong. |
Vroeg in de mand vandaag, denk ik.
|
Citaat:
|
Nou het virus is kennelijk eindelijk dood.
|
Citaat:
Kijk je niet, trouwens? Ga eens snel kijken! Het beeld is wel raar hoor, kan het heel moeilijk zien. |
Citaat:
Ja, maar gemiddeld is het een B-team. Ik bedoel Strootman speelt bij de IJsselmeervogels:facepalm: |
Ik vind Krul nu al een lul. Stekelenburg op doel plz.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is Stekelenburg nog steeds geblesseerd?
Op FOK willen ze me geen antwoord geven, daar zijn ze heel vijandig tegen vrouwen in voetbaltopics :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond het wel leuk dat Moniek won, ze heeft er hard voor geknokt, maar ik had het Youri ook wel gegund, hij was al zo snel één van de besten. En wat ik laatst dus in de spoiler zei; mijn vader heeft Moniek nog in de klas gehad op de koksopleiding, hij gaf haar Frans :D |
Hoi, ik kom heel even langs om hoi te zeggen! En nu ga ik zo weer bier drinken.
|
Ik zag dat je gepost had, sann, en dacht al 'hee, die moet bier drinken!' :p
|
Citaat:
Ik vond het ook HEEL raar en stom dat Mark er uit moest. Jasper had inderdaad moeten gaan, ipv Mark. |
Citaat:
|
Jasper had er zelfs al veel eerder uit gemoeten, maar hij had steeds gelukjes omdat andere stomme missers maakten, en toen werd ie uiteindelijk zo onterecht vijfde (n)
En Mark was gewoon overduidelijk een talent, met heel veel passie voor het koken en bijzonder gevoel voor smaak enzo. Beetje jammer. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is dat ik vandaag een heel leuke dag heb gehad, maar ik vond het jammer om gisteren te gaan, want het was wel erg gezellig vond ik! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hatsikideee, voor het eerst sinds tijden weer eens solo in de trein. Als dit maar goed gaat! :o
|
Citaat:
|
Oeeeee, nog maar iets meer dan 2 uur en dan hebben we een jubileum *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is iemand die Crucio heet?
Vet :cool: |
Citaat: