![]() |
Genieten functie! :cool:
Trouwens heeft dit wel invloed op de spelbalans aangezien de wolven meer kans hebben om mis te happen. Ik ben benieuwd, leuk initiatief (Y) Citaat:
|
Ow, nog wel een vraagje!
Er staat dat de slet dood gaat, net als de gehapte speler. Stel dat de wolven de bane of de beschermeling van de tovenaar happen, overleeft de slet dan ook? Want feitelijk heeft die geen bescherming. |
De inschrijving is gesloten. De rollen worden zo verdeeld. Echter, het spel begint pas 'echt' nadat het openingsverhaal gepost is omdat dan pas bekend wordt gemaakt wat voor functies er in het spel zitten. En dat gaat ongeveer over een uurtje gebeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
(y):D |
Citaat:
Nou, ik ben benieuwd ;) en ik ga over 7 minuten weg, dus hopelijk zijn daarvoor de functies er :o |
Ik stel ook voor dat iedereen nu ophoudt met wisselen van ava, ja ik bedoel jou, Syroi, want een beetje herkenbaarheid is wel handig :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, kom op met die functies! :o |
Functiepm's. Waar blijven ze?
|
Citaat:
En de pm's komen eraan! En, houdt het topic schoon, aub. |
Functie is binnen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bv: eerst de dorpelingen. En dat lijkt mij ook logisch dat je met 1 van die 2 begint en zo het rijtje afwerkt om niks te vergeten. |
Citaat:
|
Nu heb ik de mijne ook. :)
Dan ga ik mijn stem op Sabir zetten, want hij stemde een paar dagen geleden al op mij! Domme reden, I know, maar random stemmen doet toch bijna niemand. Syori Sabir Sabir Syori (Ik neem tenminste aan dat de stem van Sabir nog staat.) |
Haha Syori, ik kan het bijna niet lezen :o Tis net of er twee keer hetzelfde staat
|
Mijn stem blijft gewoon staan, want random.org gebruik ik maar één keer.
|
Ik stem op Sabir omdat hij te vroeg riep dat zijn functie binnen is en naar mijn mening als de spelleiders het logisch doen eerst de dorpelingen hun functie geven of eerst de wolven (de moeilijkste pm, 3 mensen) dus 50/50.
Mijn stem gaat naar Sabir. |
Syori
Sabir Sabir Syori Michelangelo |
Ik stem ook op Sabir. Omdat ik exact hetzelfde dacht als wat Michelangelo postte, maar ik heb even mijn eigen pm afgewacht. ;)
Overigens kan zijn enthousiasme ook duiden op een rol als ziener of tovenaar, maar dan hebben we de leerling nog. |
@ Michelangelo: oké, het was een onhandige zet, maar ik vind het wel een beetje overdreven van je. Want zoals je zelf heel terecht opmerkt, we kunnen er toch niet echt door weten of hij goed of slecht is. Want we hebben geen idee in welke volgorde de functies verstuurd worden.
En 50/50? ORLY? In tegenstelling tot de rest van ons? |
Wacht, zitten er echt maar 3 wolven in? Nu met de slet erbij wordt het dan wel heel moeilijk voor ze, lijkt mij.
Spelleider, kun je even alle functies plaatsen? :) |
Zoals gezegd komen de functies tegelijkertijd met het verhaal - ongeveer over zo'n 10 minuutjes. Dus nog even geduld.
|
Citaat:
Iedere aanwijzing in de eerste ronde is beter dan random.org. |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ VeGs/Michelangelo:
Mja, ik zou als spelleider eerst de dorpelingen pm-en Maar goed, ik snap jullie gedachtengang wel hoor... edit: die laatste opmerking van Sabir vind ik dan wél weer heel verdacht. Alsof hij meer weet over de wolven. |
Even iets praktisch, 1 of 2 mensen de stemlijstjes doen please anders word ik gek.
|
Daar lijkt het wel een beetje op :O.
|
Ik stem op Little Phoebe, omdat zij pas is gewisseld van avatar en dat vind ik heel verwarrend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat Syori de stemlijstjes maar doen, die vertrouw ik daar in, later in het spel wil ik ze ook wel maken. En ik ben het eens met VeGs en Michelangelo.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat :eek: je bent het met mij eens :bloos: Dat gevoel heb ik al heel lang niet meer gehad van jou sann bij het weerwolfspel :o |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: laat maar! Zag dat Syori Sabir een leugenaar noemde. Zij is nummer 2 op de lijst, dus zij had haar pm voor hem hebben moeten ontvangen. Dat lijkt dus niet zo te zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Je had het al gewijzigd.. |
Citaat:
|
Goed, het lijkt me duidelijk dat het wel degelijk verdacht is inmiddels.
|
Oh en trouwens (sorry voor de double post): Ik doe de lijstjes ook weer hier! :)
|
Citaat:
|
Ik wacht nog even de functielijst af, maar ik ga waarschijnlijk ook voor Sabir
@ VeGs: ik ook btw |
Citaat:
edit: ik vroeg mij zelfs af waar syori die 3 wolven had gelezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |