![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het goed is is hij er morgen al! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik haal asus en acer altijd door elkaar, welke zijn ook alweer van plastic?:o
|
Citaat:
Blijf je nou bij Windows ehm XP? Dat was het toch? |
Citaat:
|
Dat tegen elkaar opgebied altijd over GB's en HD en weet ik het allemaal wel niet, :') ik ben hartstikke blij met mn 15,6 inch 750 GB laptop *O* /dankbaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien; hoezo, 'die business'? Je hebt bij de grote bedrijven een kleine top die vrij veel verdient, ja, maar een groot gedeelte van de winst wordt weer in nieuwe producties gestopt, en 95% van de mensen die actief aan een film meewerken krijgen niet veel meer dan minimumloon. Ze krijgen geen percentage van de winst die een film maakt ofzo. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar het was een aanbieding bij Bol.com, dus ik heb 'm met 22% korting kunnen kopen ook nog :cool:(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach, ook dat is een kwestie van smaak en behoeftes. microsoft is alleen zo verdomde goed in de consument allemaal rommel opdringen. die bibliotheken bijvoorbeeld. handig misschien, voor sommigen, maar stop verdomme ook ergens een mogelijkheid om dat geheel uit te schakelen.
en het kost nog aardig wat moeite om windows 7 verkenner te laten werken als die van xp. die was écht top. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
He Dober, ik ben nu ff een dvd-writer aan het installeren, maar ik zie in mijn kast maar 1 SATA datakabel, wel meerdere SATA powerkabels, maar hoe kan ik nou die DVD-writer werkend krijgen als ik maar 1 datakabel heb (die al in de HD geplugd zit)?
|
Citaat:
|
Meh ik heb weer dikke allergiebulten op mijn benen :mad: Ik dacht dat het van wasmiddel kwam, maar ik heb nu al jaren hetzelfde wasmiddel waar ik niet allergisch voor zou moeten zijn :confused:
|
Citaat:
|
|
Win 7 ftw
|
Jongen; kleding; vanochtend; hitte;
Lange dikke spijkerbroek (winter achtig) Korte mouwen t-shirt (dat kan dan weer wel) Dik jas/vest met dikke wolachtige vullig Pfff... |
Ah, dus ze hadden toch iets met elkaar. Kreeg deze maand pas zo'n idee. :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en sinds gisteren zijn bloemmetje en ik een stel!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat ze bedoelde! Jonge! Wat is het warm! Ik heb dikke kleding aan: blabla :D
|
Citaat:
attent hoor (Y) ;) |
Ik lees gewoon automatisch spelfouten in de posts van Bloem en Brenda :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |