![]() |
wat is koopavond een fucking terror hell AAAAAA instantmensenhaat +10 points :mad:
|
Was het een beetje druk?
|
Een beetje.
|
:D Blijf dan ook gewoon lekker thuis!
|
:( Ik heb nu écht niets meer te doen nu ik uit het wwspel lig. En er niets op tv is.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. :P Daarvoor had ik ook al niets te doen. Maar goed, toen kon ik mijn aandacht nog verdelen :O (Y). Daarom heb ik nu ook écht niets meer te doen:P.
|
Citaat:
|
Oh oh! Ik krijg morgen en overmorgen een hond te logeren *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
wwwww naamzoek. :o |
En godver, ik wilde gtst terugkijken, maar silverlight is een hoer en youtube heeft het nog niet. Dan maar verder met Grey's seizoen 3 :o ook niet erg.
|
Citaat:
Zo, awesome food = ready. - varia italiaanse sla - knoflook olijven - zongedroogde tomaten - komkommer - cherrytomaten - croutons / pijnboompitjes - gerookte kip \m/ |
Citaat:
|
Ik moet eigenlijk ook nog iets eten. Friet en vissticks zijn niet zo voedzaam.
|
ohja, en nog wat geraspte oude kaas.
|
HOLY FUCK STEAM SALESSSSS.s
|
Citaat:
EDIT: De rest is wel lekker :Y |
Citaat:
|
Oude kaas is da bomb.
|
Hmpf, mijn moeder weet ieder telefoongesprek weer een naar toontje te geven door te benadrukken dat ik niet vaak genoeg op bezoek kom. Het feit dat ik 40 uur werk en daarnaast zo'n beetje constant bezig ben met afstuderen en dus geen tijd heb om ieder weekend naar Roermond te gaan doet zij af als een keuze, fijne emotionele chantage. Hmpf. In de vijf jaar dat ik op mezelf woon is ze precies zes keer bij mij op bezoek geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je haar dat ook gezegd? Dat ze heus ongelooflijk welkom is bij jóu thuis? |
Aan de andere kant: je hebt wel tijd om te forumen :nono: :P Ga eens bij je lieve, oude moedertje op bezoek!
edit: nee, ik krijg het m'n strot niét serieus uit |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ga ik mijn vader bellen. Die zeurt tenminste niet dat ik te weinig doe, die zeurt alleen over mijn studie (enigszins terecht). |
Citaat:
|
fijn nummer.
|
:facepalm: @ mezelf
|
Snoopy, ik ben gewoon moe, drukke dagen gehad
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Martiño, weet je wat goed helpt?
Bad of massage :y. Heel relaxed als je moe bent :). |
Citaat:
En goed bezig (y) |
Ik vind je moeder dus heel onredelijk, even voor de duidelijkheid ;)
|
Ik ga maar eens naar bed, dan kan ik morgen uitgerust mijn laatste SE's maken. :y Welterusten!
|
he bah (n) moeders moeten je niet een schuldgevoel bezorgen
|
Citaat:
Ik kan niet wáchten totdat het jaar voorbij is. Maar eerst moet ik nog duisent PO's maken :mad: |
Citaat:
|
Ik krijg nu rode bultjes :( Ongetwijfeld ook dankzij de zon. En mijzelf :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ook schoenen van de bristol *O* en ze zijn vet mooi en comfy
|
Citaat:
"bij Darwins baard" :D |
Citaat:
|
Woah, wat is het toch fijn als je denkt dat je geen conditie meer hebt, dan gaar rennen en een groter rondje dan normaal in dezelfde tijd loopt. :cool: Dat was echt lekker.
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |