![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
zo schatjes van me, hoe is het hier?
|
nog anderhalf uur mensen, dan is sann weer in ons midden.
|
Waar zal dit topic dan plotseling over gaan? :D
|
m'n telefoon doet plotseling niks meer :( hij gaat niet meer aan, reageert nergens op. als ik de batterij eruit haal dan gaat ie uit als ik de datum wil instellen. Heb er geen gekke dingen mee gedaan en ook geen waterschade ofzo. Pff ik heb hem nog niet eens een jaar!
|
Geen Nokia zeker?
|
jawel een nokia. Hij is nu uit zichzelf een paar keer aan en uit gegaan, maar hij loopt steeds vast als ik iets doe terwijl ie aanstaat ;x
|
jmr jmr
|
wow m'n gekookte eitjes zijn echt perfect gelukt. gebeurt niet vaak.
|
De nacht van de afbraak van de zorg :(. Alle voorstellen om de bezuinigingen in de ggz tegen te houden of te beperken zijn verworpen. Ik had nog even de hoop dat de kwetbaarste groepen zouden worden ontzien, maar dit kabinet is harteloos.
|
Citaat:
Het is er eindelijk uit, dus! Ik vind het altijd moeilijk om leuke "geheimen" voor me te houden :D Leuk, hoor! :) |
(y) Pip
Weet iemand leuke gratis android apps die je kunt gebruiken zonder inet? |
Citaat:
|
Morgen*O*
gister veel te veel gegeten met wokken. en ik was mega te laat.Maar dat had ik al verwacht. |
Jeetje, sann heeft de verleiding weten te weerstaan om om 4 uur nog even te posten! :eek: ;)
|
Ze is vast nog druk bezig met de zestienduizend naamzoeken ongeveer hehe
|
Citaat:
En ik kan niet slapen, godver. (n) |
Wow eens de hele nacht doorgeslapen. Normaal slaap ik maar 5 uur. nu eens 8 uur.
|
goeeeeedemorgen schatjes!
|
Schatjes. :o:)
|
Dalijk maar eens de afwas doen, stofzuigen naar de winkel. stoffen, opruimen. Heb er nu al geen zin in.
|
ik moest opeens naar kantoor op m'n thuiswerkdag. bleh. ik heb het maar zwaar.
|
:d:d:d:d:d:d:d:d:d
|
Citaat:
|
Kan vanmiddag m'n cijferlijst ophalen en dan is het officieel vakantie.
;( Dikke snikkel, 60 dagen zonder. |
Citaat:
Hm, ik kan nog even naar de academie rennen en kijken of ik nog iets mee kan pikken van het afstudeerochtenprogramma... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bijna klaar met de afwas. Dalijk even naar de winkel rennen om aardappels te halen kan ik ze vanmiddag schillen. daarna stofzuigen en stoffen. en potjes wegbrengen. ow, shit moet het fornuis ook nog schoon gaam maken. En dat in de vakantie, tering. :(
|
Citaat:
|
De schilder staat hier vet asociaal te doen met zijn radio :nono: en hij staat ook nog vet vals mee te zingen en te fluiten. Serieus, weet hij niet dat het kwartover 9 is en dat mensen willen slapen :mad:
Ja, ik weet dat het nu 10 uur is, ik heb me eerst 3 kwartier liggen ergeren. |
Ah, mijn wekker gaat en nú gaat wie weg. Seriously :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hallo kindertjes
|
Citaat:
|
wow de zon is er. *O*
|
Goedemorgen!
Wat .sann is neit gekomen? :( |
We gaan ervanuit dat Sann een kater heeft :D
|
ik had gister perongeluk wijn gedronken.
|
Nou, als ze door een kater het forum laat schieten, dan is ze toch minder verslaafd dan ze denkt. Hoor je me sann!
|
Maar ik moet weer naar school. Een fijne dag nog!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ja perongeluk, ik dacht dat er siroop in zat.:bloos:
|
Vond je het lekker? :p
|
:y
|
Citaat: