![]() |
Goeiemorgen!
|
Oei, beetje fanatiek gesnoozed. :D
|
Het is vroeg voor mijn doen :O:D huhu. Maar ik kon in ieder geval opstaan (Y).
|
Goeiemorgen! Ik ben ruim een uur voor mn wekker wakker, maar lig lekker te forumen :o zometeen toch maar opstaan en zinnige dingen doen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow, het is hier druk in huis 's ochtends :D
|
Goedemorgen!
|
Ik heb vandaag vrij. Dus ik ga zo sporten, dan kleren kopen, dan bloed doneren, dan naar de apotheek, dan m'n administratie doen en dan koken. Eigenlijk moet ik ook de badkamer schoonmaken maar ik weet niet of ik daar energie voor. Heb na het bloed doneren.
|
dan moet je de badkamer schoonmaken voordat je bloed gaat doneren (y)
|
Goedemorgen!
Blergh, ik heb een dicofenackuur gekregen van de huisarts. Stiekem hoopte ik op een spuit in m'n hak maar dat vond-ie niet zo'n goed plan omdat het zo "actief" is nog en plaatsbepaling (met de spuit juist zetten) dan lastig is :( Maar misschien werkt dit wel beter op langere termijn. Hoop ik maar. |
Ik moet niet vergeten naar de dierenwinkel en de bieb te gaan als ik in de stad ben.
|
Citaat:
|
Mogguh.
Slecht/amper slapen en dan eindelijk echt goed kunnen slapen op het moment dat je eruit moet :( |
Goedemiddag!
De kat ligt op de stoel te slapen in een ik-slaap-dus-heb-niet-door-dat-ik-er-niet-charmant-bijlig-houding. Ahhw. <3 Normaal doet ze zo arrogant en chagrijnig. Maar mijn vriendjeswordtpogingen krijgen al effect, want als ik haar nu aai begint ze te spinnen als een oude koffieketel in plaats van dat ze me negeert. <33 |
Sann naamzoek! Met het Zwitserse meisje gaat het. Daar is alles mee gezegd, want ze begrijpt echt maar heel, heel weinig Russisch. Ik moet alles voor haar vertalen, want niemand spreekt hier Engels. (Inclusief de lerares Engels :D "Katarina, vraag aan B. of ze nog steeds helemaal niks begrijpt of een beetje", "Katarina, zeg dit ook allemaal aan B." Hallo, wie geeft er hier nou Engels :D) Maar ze zit er ook altijd een beetje verdrietig bij in de klas terwijl ze Russische woordjes leert. En als iemand een grapje over haar maakt begrijpt ze het niet eens. Iedereen vindt haar superinteressant en exotisch. Ze is al met al een heel makkelijk grapobject. Ik ook, maar ik kan tenminste iets terugzeggen, en ik kan vriendjes maken enzo. Dat lukt bij mij allemaal prima, maar voor haar is het veel moeilijker.
En! Ik heb echt geen idee of 'op zijn Russisch' tussen je borsten is. :D Hier heb ik er nooit iets over gehoord, maar het zou kunnen. Ik ben sowieso niet helemaal de juiste persoon om dat soort dingen aan te vragen! ;) |
Ja, gvd, nu heb ik twee uitnodigingen voor verjaardagsfeestjes op 8 oktober. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
En awww :( @ Zwitsers meisje. |
lekker praktisch, doordeweeks voor alle mensen die moeten werken op vrijdag!
|
Citaat:
|
ow wait, oktober idd :P
|
Ik wou zeggen :D
|
ja ik ben in de war want het oktoberfeest is doorgaans in september :mad:
|
Nu heb je er een maand later nog 1 :cool: :p
|
Oom G is al vier dagen achter elkaar dronken. >:-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo. Ik heb voorlopig het oude Israël overleeft, alleen hebben we een Duitse docent, die vind dat alle boeken die in het Duits geschreven zijn ook de beste boeken zijn, en hij heeft een heel leuk accent. Vooral als hij gaat vragen: Zijn er nog vragen? en dan even later :cool: Het lijkt niet zo te zijn.
Alleen zaten er twee domme geiten tijdens het college constant te giechelen en stom te doen omdat de man een accent had -o- En nu moet ik weer verder met college voorbereiden. |
Ik wil niet naar die stomme kermis :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, nouja, ik droomde dat ik naar naar Nederland naar het strand ging. Hengelo lag aan het strand, blijkbaar. Daar kwam ik JS tegen - dat is een gedeelde kennis van Geel (naamzoek, trouwens, de droom ging ook over jou) en mij - en ik vroeg haar of ze me naar Geels huis wilde brengen. Dat deed ze. Daar waren Geel en jij en allemaal kennissen van mij die jullie helemaal niet horen te kennen. Iedereen riep "Katarina, daar ben je eindelijk, we wachtten zo lang op je!" terwijl jullie helemaal niet wisten dat ik zou komen. Het was namelijk een spontaan plan van mij. Toen gingen we stokvis eten en daar waren we net mee bezig toen L me kwam wakkermaken. |
Altijd Hengelo hè :D
Ik zat te wachten op sexy verhalen! :o |
Ik werd gister overigens gerickrolled door de kermis :D:(
|
Citaat:
Stokvis is niet sexy?((((((( |
Citaat:
Ik dacht meer aan kussengevechten en ondergoed enzo :o:p |
Citaat:
|
Laaaaaaaaaaaaame. Ik vind je veel leuker als je lesbisch bent, want dan ga je er nog op in enzo en nu ben je saai en hetero en bah :(
Ik ga uit bed, kusje! (als dat mag als je hetero bent :mad: ) |
Phoebe, tot wanneer ben je bezig met werk en dingen?
|
Hoi mensjes! Groetjes uit Finland. :o <3
|
Oh jongens :( ik word nu al gek van al die stomme namen. Wie bedenkt nou een naam als Shar-kali-sharri, en Utu-khegal of Ur-nammu?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Pfft, ik ben ziek! :( Toen ik aankwam was meneer al ziekjes en nu heeft 'ie mij ook aangestoken en ik ben al drie dagen ziek! Gisteren de hele dag in bed gelegen en nu gaat het ietsje beter.. Gezellig hoor. Samen snotteren en ziek zijn. :D<3
Nu maar eventjes douchen, dan voel ik me vast iets beter. ;) |
Nog een leuke :Y Shulgi (Y)
Oh, wat kut van het ziek zijn (N) dat is wel minder. Beterschap allebei :Y |
Apate: volgende week woensdag is godzijdank de laatste dag :p
Kat: :bloos: <3 |
Oke (Y). Dan moeten wij weer even een keer AoE spelen ja?
Maar nu eerst weer verder met het Ur gebeuren. |
Citaat:
:p succes |
Ik wil ook best langskomen hoor (Y), maar eerst even dit :D
Je had vroeger een soort van adviseurs, hoe noemden ze die lui :cool: Sukkal Mah. :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |