![]() |
Nu ineens ben ik best wel energiek geworden *o*, maar ik kan nu niet echt iets gaan doen ofzo :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, voor de foto-ontvangers; er is iets misgegaan, er staan maar 6 foto's, ben nu even bezig dat te fixen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Vroeger dacht ik dat stuntmannen gewoon suïcidalen waren, die ze dan 'goed konden gebruiken' voor een filmshot waarbij iemand dood moest. Win-win situatie, de zelfmoordenaar is dood en de regisseur heeft een mooie film!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gefixt!
|
Citaat:
Moet ik ook nog een e-mailadres doorgeven ofzo? |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
(Y)
|
Ik heb de foto's net bekeken en ze zijn tof! :cool:
|
Citaat:
En baal toch stiekem wel een beetje dat ik helemaal nergens meer naartoe ben gegaan :o |
Ik ben wel benieuwd inderdaad naar de foto's :O :D
|
Ze vallen alles mee hoor!
|
Leuke foto's :Y
|
Dave :cool:
|
Neeeheeee :mad: ik ben m'n inlognaam van 'mijn ov-chipkaart' vergeten, maar als ik dan alle gegevens invul die ze vragen krijg ik de melding
Citaat:
|
Ik twijfel een beetje of ik al zal gaan slapen. Ik moet morgen vroeg op (voor mijn doen :D, om 9 uur), want ik moet boodschappen doen voordat ik college heb. Maar ik ben nu net over moeheid heen ofzo :O dus wil ik eigenlijk helemaal niet slapen. Maar het is denk ik beter van wel :D
|
Bijslapen werkt toch niet :p ik zou nog even opblijven
|
Ja, maar het is hier ook een beetje saai :bloos:
Maar ach :O ik zie mezelf voorlopig ook niet in slaap vallen :O dus dan blijf ik nog maar even op. |
Gefeliciteerd met het 1500e topic *O*
|
Citaat:
|
Nu gaat het over de vraag: 'vijf jaar of vijf jaren?'. :D(N) De auteur verwijst overigens naar de website van OnzeTaal, ja ja, bij de tijd is 'ie wel.
|
Nou :O ik heb vandaag geen flikker uitgevoerd, dus eigenlijk ben ik benieuwd naar wat mensen vandaag wél hebben gedaan :Y.
Dus. Wat heb je gedaan vandaag? |
|
Citaat:
Nou ja, wel vlucht naar Londen geboekt en gebeld met het hotel en geregeld dat ik daar eerder heen kan met een vriendin (Y) |
Ik kan het plaatje niet zien :O:(
En Londen :cool: Engelsen :cool: Engelsen zijn leuk (Y) |
Vanaf twaalf uur 's nachts heb ik geluisterd naar poëzie en muziek, in de nachttrein gezeten, drie kwartier door Amsterdam gelopen omdat de nachtbus er een uur over zou doen, heel lang gepraat, thee gedronken, geslapen (veel te kort :mad:) ontbeten met afbakbroodjes en gebakken ei, nog meer gepraat, een gedicht op een muur geschilderd en een trein terug naar huis genomen. :) /opsomming.
|
ik heb zoooo'n geen zin in school, gewoon egt geen zin, bleuh!
|
Citaat:
|
Je hebt een gedicht op een muur geschilderd :O? :D Waar en waarom dat?
|
Hoi *O*
|
Hoi!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hebben Engelse vrienden, en die waren zoveel jaar getrouwd in de tijd dat William en Kate gingen trouwen :cool: en toen hadden ze een enorm pakket gestuurd met allemaal William & Kate spullen. Ovenhandschoenen, bekers, theedoeken, schorten en alles. En Engels eten :bloos: zo lekker :bloos:
En wow :D dat ziet er uuh :D energiek uit :Y :P |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |