Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Jouw droommeisje/jongen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1844178)

Rainbowsheep 24-03-2012 21:55

Citaat:

anomiemertje schreef: (Bericht 32437292)
- Zou mij nooit om seks vragen voordat we getrouwd zijn(Ik doe niet aan sex op het moment)

:D

relaxboy16 25-03-2012 14:47

mijn perfecte meid =
als ze niet te dik is,
heel vriendelijk
als ze wel kleiner is dan mij
dat ze me accepteerd hoe ik ben

gr relaxboy16

Superphris 26-03-2012 19:07

Mijn ideale meisje:
-Even lang (1.75 zo iets)
-Donkere krullen
-Misschien getint
-Lekker kontje
-Lief, maar ook sexy
-Spraakzaam, geen gênante stiltes
-Iemand die graag aan me hangt

vriendelijke jo 08-07-2013 22:38

mijn droom meisje is:
haar: tussen blond en bruin in
ogen: maakt nie uit
innerlijk: lief, houdt van me om wie ik ben, wil samen tijd doorbrengen, houd van zoenen, ze is rond mijn leeftijd
en ze is sexy

ik hoop dat ik ooit zo een meisje tegen kom

London 08-07-2013 22:47

Natalie Portman

http://www.hollywoodheadache.com/wp-...-is-pretty.jpg

Ellen Page

http://1.bp.blogspot.com/_B0N43wUtJJ...q4/s1600/1.JPG

Ik heb echt iets voor actrices...

TheHunter 09-07-2013 00:41

MAART ....... 2012 ... 0.o .....

trouwens die 2e foto ziet er wel goed uit ^.^ van die geruite overhemden vind ik wel heet ^^ (bij iedere vrouw)

MMollie 09-07-2013 11:24

Al ontmoet.

Takkeling 09-07-2013 11:28

Citaat:

TheHunter schreef: (Bericht 33203670)

trouwens die 2e foto ziet er wel goed uit ^.^ van die geruite overhemden vind ik wel heet ^^ (bij iedere vrouw)

Lelijke foto juist. :s

Maar goed, OT:

(half)lang haar, krullend
behaard (baardje, beetje bakkebaarden eventueel, borsthaar)
stevige werkhanden, mooie mannelijke armen met van die zichtbare aderen <3
kunstzinnig
houdt van muziek
goed met taal
niet-religieus
natuurliefhebber
zelfreflectief
grappig
romantisch op z'n tijd
mooie lach / expressief gezicht
onafhankelijk (als in: niet áltijd met mij samen willen zijn, en ook een eigen leven hebben)

zou wel redelijk ideaal zijn.

London 09-07-2013 12:16

Citaat:

TheHunter schreef: (Bericht 33203670)

100% Agreed lols, heeft wel iets stoers maar ook leuks. (y)

mr_awesome 09-07-2013 21:30

Dit is allemaal wel leuk enzo, maar eigenlijk kan je dit niet zeggen. Ik had ook altijd een bepaald droommeisje in mijn hoofd en nu ben ik verliefd op een redelijk ander type ;)

Linaxx 12-07-2013 00:26

Een lieve/verstandige jongen die trouw is trekt me altijd aan. Ik heb altijd een beetje een zwak voor jongens die een vechtsport doen :D (maar dat hoeft niet perse). Verder NIET iemand die uren over zichzelf praat, geen ruziezoeker, geen simpele ziel, geen aandachtsnuiver, geen narcist.

Qua uiterlijk:

- Geen voorkeur voor haarkleur, al trekt rood (en soms ook blond) me niet echt aan.
- Hij moet wel echt Nederlands zijn.
- Qua figuur moet hij niet te mager zijn of het figuur van een 12-jarige hebben.Gespierd hoeft niet perse maar hij moet wel een mannelijke lichaamsbouw hebben.
- Groter zijn of dezelfde lengte als mij hebben.

quinzds 17-07-2013 18:16

De perfecte vrouw stel je voor jezelf voor maar in praktijk vind je vaak juist het tegenovergestelde of iets afwijkends en blijkt dat je perfecte vrouw te zijn :)

Reverend 17-07-2013 19:04

Ah, dus ik moet mijn geld op een dikke, lelijke en onintelligente vrouw zetten. (Y)

koningcarl 17-07-2013 19:54

Citaat:

quinzds schreef: (Bericht 33215026)
De perfecte vrouw stel je voor jezelf voor maar in praktijk vind je vaak juist het tegenovergestelde of iets afwijkends en blijkt dat je perfecte vrouw te zijn :)

Het tegenovergestelde gaat wel ver... Maar je krijgt waarschijnlijk geen 1:1 beeld nee.

quinzds 18-07-2013 06:41

Nouja ik heb 2x het tegenovergestelde meegemaakt.... wilde graag een slanke meid die well-connected was en goed kon praten en zo in plaats daarvan alleen dikkere meiden die verlegen en onbevriend waren

Waren geen goede relaties overigens dus tegenovergestelde is misschien niet aan te raden..
Maar op dat moment lijkt het dan gewoon dat het wel zou kunnen werken

idontknow2013 18-07-2013 10:01

Mijn droomjongen is
Stoer
Lief
Knuffelbaar
Eerlijk!!!
Betrouwbaar!!
Charmant.
Hij moet een goede baan hebben
Hij moet mij echt het "mooiste meisje" vinden.

En kijk nu. Ben nu samen met het tegenovergestelde "product" van wat ik hier boven beschreven heb.
Als ik moet kiezen tussen het "product" wat ik nu heb, of de droom man van hier boven. Dan gaat mijn keus toch uit naar mijn droom mannen beschrijving van hier boven :)

koningcarl 18-07-2013 17:14

En waarom heb je nog met die jongen als ik vragen mag?

nova69 19-07-2013 00:47

Een meisje dat de volgende heeft:
- Bruin haar
- groene ogen
- licht getint
- sproeten onder de ogen/op de neus
- qua lengte graag een wat kleinere vrouw maar niet te klein.
- borsten hoeven niet groot te zijn maar wel stevig en rond en dus niet hangend.
- mooie strakke ronde billen(ja ben een billenman).
- thigh gap
- een BMI van zo'n 20-22
- Redelijk intelligent
- geen drama van alles maakt
- mooie zachte stem
- geen soa's heeft
- te vertrouwen is
- liever een maagd

Maarja tenslotte is het innerlijke het belangrijkst en zal ik een vrouw met alle benoemde kenmerken toch nooit tegenkomen dus moet ik niet te kieskeurig zijn.

nova69 19-07-2013 00:52

Citaat:

idontknow2013 schreef: (Bericht 33215687)
Mijn droomjongen is
Stoer
Lief
Knuffelbaar
Eerlijk!!!
Betrouwbaar!!
Charmant.
Hij moet een goede baan hebben
Hij moet mij echt het "mooiste meisje" vinden.

En kijk nu. Ben nu samen met het tegenovergestelde "product" van wat ik hier boven beschreven heb.
Als ik moet kiezen tussen het "product" wat ik nu heb, of de droom man van hier boven. Dan gaat mijn keus toch uit naar mijn droom mannen beschrijving van hier boven :)

Je noemt hem een product en hoe zal jij je voelen als jou vriendje zei dat die jou op ieder moment zal ruilen met een vrouw met grotere borsten en grotere billen?

idontknow2013 19-07-2013 21:46

Ieder mens is een product.

De droomman/vrouw bestaat niet (vandaar dat die benaming geen product is, omdat alles klopt)

Maar ongeacht de minpunten aan mijn vriend hou ik wel ontzettend van hem. We zijn zowaar tegenpolen maar nog altijd gelukkig

foreveryoung16 19-07-2013 23:03

Bij mij gaat het om de eerste plaats al om het gedrag enzo, spontaniteit en humor, en dan het uiterlijk, bruine ogen, mooie blik, blanke huid (ben geen racist hoor, maar ik kan het niet helpen :() en een normaal gewicht

Hihi zoiets

koningcarl 19-07-2013 23:48

Citaat:

idontknow2013 schreef: (Bericht 33217232)
Ieder mens is een product.

De droomman/vrouw bestaat niet (vandaar dat die benaming geen product is, omdat alles klopt)

Maar ongeacht de minpunten aan mijn vriend hou ik wel ontzettend van hem. We zijn zowaar tegenpolen maar nog altijd gelukkig

Een mens is geen product. Een mens is een mens. Als jij mensen als dingen gaat behandelen gaat het sowieso de verkeerde kant op.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.