![]() |
Citaat:
En ik kan me goed voorstellen dat dat goed intensief is, ja :D. Ik had dat ook na mijn eerste keer snowboarden. |
Citaat:
|
En? Dan loop je toch weg :facepalm: of dan ga je heel hard krijsen en huilen, want daar ben je een meisje voor. Dan krijgt hij straf.
Oh, ik denk dat ik morgen echt niet meer kan lopen :D:D |
Citaat:
windsrufen is echt cool, met zon douchespul van knijp helft tegen spierpijn meteen na het douchen top spul(y) |
must resist urge to make bad joke
|
Citaat:
is beter dan zelf gaan slaan (Y) |
Citaat:
|
ik ben gewoon geen echt meisje.-O-
|
Citaat:
|
Citaat:
Sowieso gaat niets helpen tegen deze spierpijn vermoed ik. Ik krijg al spierpijn als ik iets doet wat niet in mijn dagelijkse ritueel hoort, dus ongeveer alles behalve ademen, lopen, schrijven en typen :D:D kun je nagaan wat er gebeurt als je dan gaat windsurfen :D:D Oh, en gillen en krijsen kan iedereen. Seriously :D dat kun je als meisje echt wel :D:D |
mn kat wilde verwarming zo graag aan, en nu staat die aan heeft madam het te warm :facepalm:
|
Citaat:
Nou heb ik geen broertje, maar heb vroeger wel wat gevochten met m'n zus. :o PS: Krijsen en gillen lukt mij nooit als ik echt boos ben of pijn heb. Grunten als een satanist kan ik dan weer wel. :o:o:o |
Btw, ik moet zo naar een 80s glam feestje, maar weet niet wat ik aanmoet en durf niet met zwaar getoupeerd haar over straat in m'n eentje.
Hebben jullie outfit tips? |
Citaat:
Of als je het klein wil houden: (klem)oorbellen waar felgekleurde geometrische figuren aan hangen, en een broche die er hetzelfde uitziet als de oorbelhangers :cool: :D (n) |
Citaat:
vooral met drift kikkers. |
Een legging met een rokje :Y En dan het rokje zeg maar ongeveer tot aan je navel :D
|
Ohja, misschien heeft je moeder ofzo nog wel een spijkerbroek liggen met de tailleband boven de navel!
|
Citaat:
Zwarte legging wel en evt hakken, maar daar kan ik echt niet op lopen. Kunnen kisten? Of die schoentjes met mini-hakje en kant aan de zijkant, ookal zijn die meer gothic? Ik heb wel een flying-v ketting, dus dat is wel toepasselijk, maar ik heb helash geen hairmetalbandshirts in m'n kast. |
Dat soort 80s sieraden kun je ook makkelijk maken van fimoklei of van dat schuimrubber, maar dat zul je ook wel niet in huis hebben.
Punk is natuurlijk ook 80s, kun je dat niet doen? |
Mja, het thema was wel 'glam', maar met een legging en hoog haar is het al gauw glammig, hoop ik.
Mss nog een bandana in m'n haar en natuurlijk veel stud riemen... Oh ja, en een leren bikerjack! Weet alleen nog niet watvoor topje. Hmm, als ik er zo over nadenk wordt alleen m'n haar anders dan normaal, de rest draag ik normaal ook. :D |
Mn nicht heeft de baby gekregen*O* een jongetje en ze noemen hem Lucas.
|
Topje kan volgens mij gewoon prima "normaal" zwart topje zijn :Y en dan inderdaad met zo'n bikerjack :D(Y)
|
Citaat:
|
Heeft de baby gekregen :D Alsof het eerst onduidelijk was wie 'm kreeg. Gewoon een baby die je kan winnen op eBay ofzo.
|
Nou ja, misschien had ze ook wel een auto kunnen krijgen, maar heeft ze nu de baby gekregen :O
En, natuurlijk! Gefeliciteerd! *o* |
Dan is een auto praktischer denk ik.
Goeienavond! |
Citaat:
Citaat:
|
Avond :O Misschien moet ik uit bed komen en me aankleden :P
|
mischien moet ik naar bed:o koppijn en nekpijn, oogpijn.
|
*insert foute baby-grap*
|
Citaat:
maar nee het is echt zo. |
Noedellllllll. Co-op? Anders ga ik nu iets anders doen en dan kan ik pas later vanavond of maandag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mn toetsenbord was ff dood. en nu heb ik snee in mn vinger een diepe. Maarja kheb hem wel levend gekregen.
|
mensen in ga de bomen eren en mn plantjes eens water geven na 8weken. :bloos:
|
Oei, ik hoop dat het vetplantjes zijn!
|
Ik zit hier echt te vernikkelen van de kou, maar ik vind dat ik faal, imagotechnisch, als ik nu de verwarming aandoe. :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh als je die een tijd geen water geeft en dan weer wel, fleuren ze daar meestal weer helemaal van op (y) als ze nog niet bruin en uitgedroogd waren :p
|
Citaat:
Als je dat al hebt en dan nog is het koud, vind ik dat je best de verwarming aan mag doen :Y Oh en probeer ook even op te staan van je stoel en weetikveel, de trap op en af te lopen, want van stilzitten kun je het ook best koud krijgen. |
I'm gonna pour myself a White Russian, that''ll help!
|
Citaat:
|
Wat ook helpt maar dat vind je imagotechnisch misschien ook stom, is de yoga-oefening downward facing dog, die inhoudt dat je op je handen en je tenen staat met je kont in de lucht. Daar krijg je het heel snel warm van :Y omdat al je spieren dan iets aangespannen zijn.
|
Ik zit hier in het hoge Noorden en hier is de verwarming niet aan! Dus niet zo aanstellen!
|
Citaat:
|
Citaat:
*googelt downward facing dog* Oh, zo. Ik ben nu maar onder de deken gaan zitten :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |