![]() |
Citaat:
|
nou nou nou, volgens mij waren de CERN-lui in kwestie de eersten die riepen dat ze dit tot de bodem gingen uitzoeken.
En dit is maar 1 van de vele mogelijke verklaringen, welke nog wel 320910-9i keer gereviewed zal gaan worden, maar tot nu toe wel een behoorlijk waarschijnlijke verklaring. |
Citaat:
|
Citaat:
Weerwolfspel heb ik geen zin meer in! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En mijn cijfer is er nog steeds niet :O! Nu loop ik nog steeds te stressen :( |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hehe ja, prachtig :D
|
net in de winkel :
'JAMBELAINO HIERKOMEN NU, KOM BIJ MAMA!!' *kind luistert niet* 'WEL GODVERREDOMME, wat loop jij vreemde kinderen te zoenen? Geen kusjes geven aan vreemde mensen dat is vies!' 'maar mama dat deed ik niet :(' "JAWEL IK ZAG HET." uit het niets komt een ander kind die Jambelaino een klap verkoopt. moeder :'HAHAHAH, sloeg dat kindje je nou? hahaha lekker voor je, sla hem maar lekker hoor dat verdient hij wel, hahahhaaha.' :|:| |
Whut -o-
En dat kind heet Jambelaino :O? Dat is al zielig :( |
In diezelfde categorie zag ik een moeder vanmiddag rondlopen met een kinderwagen terwijl ze een jointje rookte (Y)
|
kinderen sowieso (N); die moet je gewoon thuis laten of ergens dumpen, en pas als ze fatsoenlijke volzinnen kunnen vormen meenemen naar een openbare gelegenheid :y
|
Citaat:
|
daarom, geen kinderen (Y) kan je ook geen vervelende ouder worden.
|
Geen kinderen (Y) kan je net zo goed je geld weg gooien
|
Citaat:
gevonden! http://dl.dropbox.com/u/361022/11_09...ily_decals.png |
Het is wel een beetje jammer dat als slimmere mensen blijven denken dat kinderen stom zijn, dat er dan relatief meer tokkie-kinderen worden geboren dan niettokkie-kinderen. En dan zijn de rapen helemaal gaar.
|
Citaat:
|
oh nu doet hij het opeens wel :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ergens wel jammer dat ik me niet ga voortplanten, want ik zou een fokking goede moeder zijn. :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe dan ook, het is nu over, dus /care. |
Citaat:
Maar Noedelhap vond m wat 'onrealistisch' :d;d:D:D |
:facepalm: :D
|
Citaat:
|
Ik moet eigenlijk maar eens gaan opruimen nu :O
|
Hardgelopen voor het eerst in ehh half jaar. 5.25 km in 33 minuten :bloos: kan stukken beter maar had slechter verwacht :o
|
Dat is nog best goed als je het een half jaar niet hebt gedaan (Y)
|
Ik zou net zeggen :O zo slecht is dat toch niet?
Ik wil niet weten hoe ik het zou doen :D |
Ik zou na een minuut rennen al instorten, dus thumbs up!
|
Mijn zwakke knie staat hardlopen niet toe :(
|
Ik vind hardlopen echt niet leuk. Ik snap niet dat mensen het kunnen volhouden.
|
Muziek op en lopen maar :o (Y)
|
Ik vind hardlopen heel leuk, maar ik mag het niet omdat ik na de laatste keer hardlopen vier dagen met een zware astma-aanval op bed lag. :( En het is te koud om te hardlopen, zeggen ze. Mja.
|
Volgens mij ben ik uitgezweet, even douchen :o
|
Nou ja :O dat maakte het voor mij niet echt leuker :P ik heb echt na 5 keer opgegeven omdat ik het zó saai vond :D
|
Goeeed :O tijd om te gaan studeren. Ik vertrek naar de UB. Fijne avond allemaal!
|
Citaat:
|
koorts en moet morgen naar school :( omdat knaar ggd moet. Vandaag mocht ik thuis blijven heb 14uur aan steek door geslapen en de hele dag gelegen.
|
Citaat:
|
Dan moet je juist niet naar school gaan!
|
Citaat:
|
NIEUW ALBUM TOM WAITS <JAGHslkjdhgkJshgdkjhgasd
ik heb bijna BIJNA tranen op mijn wangen :bloos: |
Gaat het bij hardlopen nou vooral om hoeveel km je binnen een uur kunt lopen, of hoe lang je hebt uberhaupt uithoudt?
|
Citaat:
|
KJSDHLKJHSKLDjhlKJSHdklj oh tom
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |