![]() |
Citaat:
|
Citaat:
:facepalm: |
Ik word opgewonden van zingende meiden
En dan wel mooie meiden die goed zingen |
Een vrouw met mooie ronde borsten met harde tepels of een groot gespierd mannenlichaam winden mij wel op
|
een leuk lief verlegen meisje van ongeveer mijn leeftijd;)
|
Van gatenkaas :$
Nee, van strakke broeken op meisjes, van sexy forumers, van natalie portman? |
(als ik het hier mag zeggen:D)Squirten en grote borsten. En blond, ze moeten blond zijn. En of der kut behaard is boeit me niet.
|
Ik ben straight, maar ik vind soms zowel mannen als vrouwen geil.
Bij een man: ogen, underwear, kont, uniform, hemd, spannende jeans, etc. Bij een vrouw: borsten, korte rok, panty's, opgestoken haar, lang haar, ondergoed, hemdje aan, etc. |
jonges met pet op (nie van die turke petjes maar van die new eara)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel dat niet echt "turkse" petjes genoemd kunnen worden. En een petten fetish? Seriously? :') Iig: ik ben vrij simpel: bleke huid, lichte ogeb, donker haar, grote borsten in verhouding te groot voor het lichaam. Verlegenheid. En kanten lingerie. |
Een pettenfetisj is toch helemaal niet vreemd? Er zijn veel mensen die een kledingstukkenfetisj hebben, zoals bijvoorbeeld een sneakerfetisj.
|
Citaat:
Maarja, then again, als in een meisje met hele grote borsten zie kan ik het ook nogal warm krijgen. |
Je hoeft echt niet meteen homo of lesbisch te zijn als je opgewonden raakt van hetzelfde geslacht.
Van een mooie vrouw met mooie vormen kan ik ook opgewonden raken, maar ben hetero. Verder vind ik wat baardgroei altijd wel geil, en een man die wat kreunt tijdens de seks. |
Citaat:
|
kusjes in me nek dan heeft ze me.
|
leker gekreun van een meisje dat zich vingert !!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@bordercross: Volgens mij is het helemaal niet zo ongebruikelijk dat een meisje zich vingert terwijl vriend toekijkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Kijken lijkt me nog steeds onwaarschijnlijk en als er mensen zijn die dat doen, ga je gang, maar ik hoef het niet ;) |
van bondage, vastgebonden vrouwen, voor degene die dit ook vinden of erover willen praten PM
|
Little Caprice (kwijl kwijl kwijl kwijl)
|
Ik zou wel is willen experimenteren met SM.
Als iemand hierover wil praten stuur een berichtje =) |
gespierde mannen,
met normale lengte van penis, maar wel dikker dan normale, daar word ik opgewonden van |
Als ik klaarkom en ga kreunen
|
Citaat:
|
Facesitting
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En me dwingt haar te beffen mmmm zo geil |
Citaat:
ieder z'n ding, ik hou van PIEMELS |
Citaat:
|
sixpacckkkkk
|
Luiers dragen!
|
voeten en billen :y:y
|
Ik word geil van die hempjes van meiden waardoor je de vorm van de borsten goed ziet
|
Oksels
|
Lippen:y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja zolang je nog in de ontkenningsfase zit :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en raak heel opgewonden van meiden in turnpak en gasten in korte sportbroekjes
|
Stiekeme aanraking in het openbaar (bv als een meisje met haar achterste tegen mij aanleunt) of bekeken worden door een meisje wanneer ik masturbeer :$
|
Ik raak al opgewonden als ik en mijn vriend op de bank zitten en hij de binnenkant van mijn bovenbeen begint te aaien en zachtjes knijpen. Dan sleur ik hem al van de bank om naar boven te gaan haha.
Dominantie vind ik ook heel erg opwinden, maakt mij niet uit welke rol ik zou hebben |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |