![]() |
:bloos: Sexy. |
Jeetje, na een jaar of zo van teleurstelling heeft Esprit eindelijk weer een paar leuke items. Nu is de grote vraag: mag ik van mezelf? :bloos:
|
Ik ging even iets opzoeken op internet voor het SE van morgen en toen dacht ik 'kijk nog eens even op facebook', wat sowieso al niet zo handig is, maargoed. En toen vond ik ineens een basisschoolvriendin terug die zo'n zes jaar geleden naar Italië verhuisd is en nu praat ik er de hele tijd mee en het is zo gezellig en het lijkt eigenlijk alsof we nog gewoon in groep 7 zitten en elkaar elke dag op het schoolplein zien. Wauw! Echt fantastisch! En dat moest ik hier even komen vertellen :y
|
Citaat:
|
Jongens, ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen. Ga ik braaf studeren of ga ik een avond vrijnemen? :(
|
|
Huhu.
|
En vrij nemen en even met mij mee naar de Stairway voor Maaike.'s iedereen mag komen verjaardagsfeestje met heel weinig mensen want het is eigenlijk morgen.
|
Citaat:
|
Via Carn trouwens :o
|
Braaf.
|
*kwispel*
|
Citaat:
Citaat:
|
Joepie Mephisto is ook onderweg *O*
|
Wat is 2 voor 12 de laatste tijd makkelijk.
|
fack de school.
ze hebben al 2weken geen wc/papier bijgevuld. het wc/papier is hartstikke op. |
huh :confused: waarom dat in hemelsnaam :|
|
heeft dat niet te maken met die schoonmakersstaking?
|
ze willen bezuinigen om een 2e gebouw met ook 5verdiepingen bij te bouwen dit jaar. voor de overvloed aan leerlingen. halleluja is dat pas klaar in 2014. dan ben ik weg daar. *O*
|
Ik dacht dat dat alleen bij treinen was :bloos:? Of is dat een groot bedrijf überhaupt en maakt het meer dan alleen treinen schoon :bloos:?
|
de licom is daar bezig met poetsen, maar het likt er ook nog eens steeds viezer te worden.
|
Citaat:
http://www.nu.nl/economie/2755767/st...e-week-in.html |
Nou mensen, het loopt weer storm.
|
OMG, eind mei komt er ook al een nieuw album uit van Regina Spektor :cool: Al mijn favoriete artiesten zijn lekker bezig *O*
|
Regina Spektor <3
|
:cool: Alvast een eerste nummer van haar nieuwe album. Wat mooi, en wat ziet ze er mooi uit! :eek:(y) |
Tommy teleshopping maakt reclame voor een electronische sigaret :eek: in het Duits!
Iets met slimme rokers :confused: en dat mensen niet van de gewoonte af willen, maar van de schadelijke stoffen. Ik ga ervan roken! |
Oh maar nu kan je roken zonder je schuldig te voelen!
|
Allemaal niet inhalerende fakers! Haha en "rokers" die een sigaret doorbreken met een brede glimlach :D oh wat is teleshopping toch heerlijk!
Muahaha een USB adapter krijg je erbij :D:D(y) |
Wat ben je heerlijk tegen jezelf aan het praten!
|
Het is nog grappiger omdat een Duitse man het allemaal staat op te hemelen <3
|
Apaat, je moet echt RTL 8 kijken :D het is zo amusant.
|
Ik heb geen tv hier! Helaas :(
|
Je weet niet wat je mist :D misschien kun je clever smoke youtuben :p
Ze beweren dat je in de trein of op kantoor ermee mag roken. Alsof niemand daar iets van zegt :D sure. |
:D(N) the fuck.
Moet je met een blaasontsteking per se naar de huisarts? Ik heb daar eigenlijk niet zo'n zin. Het gaat toch vanzelf wel weer over? |
Ik heb het nog nooit gehad, maar volgens mij moet je cranberry vreten. Of drinken natuurlijk. Ik dacht dat ze bij de Tuinen cranberry tabletten ofzoiets verkopen en dat schijnt te werken.
|
Ja, dat helpt bij het voorkomen van. Ik weet niet of het ook helpt tegen :P
|
Lekker vage post weer :D maar ze hebben bij de Tuinen wel cranberry spul, weet niet zeker of het tabletten zijn.
|
Ach. Ik hou niet zo van cranberry's. Ik drink wel gewoon veel, dat helpt ook.
|
|
Citaat:
|
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken!
|
Trusten Ing! Ik ga het hondje maar even uit zijn coma halen (hij snurkt echt keihard!) en een stukje met hem wandelen. En daarna ook slapen :y
|
goeeeeedemorgen! ? :o
|
Mogguh.
Nou, vanavond eens kijken wat voor vlees we in de kuip hebben wat betreft de guild waar ik in zit in SWTOR, m'n eerste ops-run met die knakkers. Mijn onderbuik zegt dat 't niet veel soeps is met wat ik kan/doe en gewend ben om mee te spelen, maar soit. Zondag ouderwetsch voetballen als het weer enigszins acceptabel is, woei! Toch een beetje gek, 'n bal, grasveld en een groep dertigers die als middelbare scholieren gaan voetballen maar de care is ver te zoeken :p Afsluiten bij Ele, ook nog *o* Tapas ftw. |
Citaat:
Als het niet binnen een week over is, als je pijn in je flank krijgt of als je koorts krijgt moet je wel naar de huisarts. Of als je een man zou zijn. Of als je het vaker dan twee keer per jaar hebt. Cranberrycapsules helpen idd om te voorkomen, is niet aangetoond dat het helpt om het te genezen. Cranberrysap heeft daarvoor dan weer niet zo veel zin, tenzij je het voor elkaar krijgt om >1.5 liter puur cranberrysap te drinken op een dag, maar puur cranberrysap is vies :o :p. |
Hoi. Het is weer tijd om aan de studie te gaan.
|
willen jullie lekker veel voor mij posten? verveel me te pleuris in het ziekenhuis, maar kanzelf weinig.. vermaak mij!
|
Citaat:
|
"Bij een gewone zonnebril kan het glas makkelijk iets gebogen worden en daarmee het oog ook vanuit de zijkanten beschermen. Een brillenglas op sterkte is minder eenvoudig te buigen."
*gniffel* Wat een lariekoek levert lekentaal op :D (http://krant.spitsnieuws.nl/spits/_m...012/03/29/026/) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |