![]() |
Ik gok dat je je geld hebt opgemaakt.
|
Ik gok pinpasfraude!
|
Ik gok dat 't allemaal naar Griekenland is gegaan :mad: De uitvreters.
|
Hmja, ik zie het al. Museumkaart + vermoeidheidcentrum is samen al 130 euro. Daar leef ik een week of 3 van. En dan Sinterklaascadeautjes ook weer een euro of 40. KUT.
|
Ik wilde net twee bollen geweldig mooie wol kopen om een sjaal van te breien, maar toen kreeg ik dus de melding 'saldo tekort', bleh.
Verder: sneeeeeeeuw :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oei :O ga je het wel redden deze maand dan CR?
|
Citaat:
|
MOOOEEE! (n)
kleine letter. |
Citaat:
Citaat:
|
:geldcrisisboks:
|
Citaat:
|
Of van die klojo's die het een derde keer gaan proberen met de pincode :D(Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Heeft iemand hier wel 'ns met een cheque betaald? Ik heb dat dus nog nooit gedaan. Dat moest er maar 'ns van komen; een beeldige kleurplaat en roze sleutelhanger betalen met 'n cheque (y)
|
Citaat:
|
Ik heb nog wel overschrijvingskaarten ergens, dat zijn cheques toch? Die had ik om geld over te maken naar mensen die mij dingen hadden voorgeschoten of om rekeningen te betalen waar geen acceptgiro bij zat. Ik heb ze nooit in een winkel gebruikt.
|
Maar verder had ik gewoon een pinpas vanaf mijn 12e.
|
Als mijn oma geld wil overmaken naar iemand, dan gaat ze naar de bank met haar paspoort :Y
|
Citaat:
Dat is supergenant ja. Boodschappen laten liggen is al genant, maar denken: HM maar ik moet echt dat brood, laat de rest maar zitten maar wel brood pls en dat (na het al niet kunnen afrekenen van als je boodschappen) niet kunnen afrekenen is echt HEEL ERG ONMENSELIJK NAAR. :D:( /trauma'svan7jaarterug. |
Oh ja ik moet nog sinterklaasgedichten schrijven -O-
|
Ik snap er nog steeds niks van, zelfs nu alles in een schema staat :confused:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik moet nog sinterklaas surprise maken voor zaterdag. -O-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe ook niet meer aan acceptgiro's, ik kan met mn telefoon heel handig de code inscannen en dan doet de app van de ABN het voor de rest zelf (y)
|
Citaat:
Ik moest vorige week mijn vriend helpen die een uur voordat hij aanwezig moest zijn nog geen surprise had :facepalm: gelukkig had ik nog een schoendoos en wat baksteen+dakpanpapier liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja dat kan nog. Er was een tijdje geleden nog een reclame met dat iedereen op zijn eigen manier geld kan overmaken. Via internetbankieren, via je telefoon, of gewoon nog met een cheque.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg ik wil ook cheques.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
GIEV ME CHEQUES en een vulpen :o :D Het lijkt me zo leuk. Ik ga ze morgen aanvragen.
|
Is een beetje kassa'tje spelen - extended version.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We kregen net een bos bloemen, van de bloemist zat er een kaartje bij met informatie over de bloemen en dit:
Momenteel is het winter en kan het vriezen. De bloemen vinden dit niet fijn en kunnen er een aardig tik van meekrijgen. Het gevolg is dat de houdbaarheidsduur omlaag gaat en u dus minder lang van de bloemen kunt genieten. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen. De bloemen worden extra ingepakt en onze bezorgauto's worden voorwerwarmd met een kacheltje. Dit alles om te voorkomen dat de kou grip krijgt op ons product. Desalniettemin kan het voorkomen dat ergens in het proces de kou toch de kans heeft gehad de bloemen een tik te geven. Mocht u dit merken doordat de bloemen beduidend korter mooi zijn dan verzoek ik u vriendelijk contact mte ons op te nemen. Wij geloven in goede service en hebben graag tevreden klanten. Wij zullen dit altijd naar uw wens oplossen. Serieus, hoe gaaf en goede service is dat :cool:(Y) |
Oh en er zit ook een scherp mesje bij de bloemvoeding (noem je dat zo?) omdat dat beter is voor de bloemen. Wat gaaf. Ik wil ze als bloemist.
|
Iemand daagt me uit met songpop maar songpop doet het niet bij mij.:herp:
|
what not to wear kijken
|
Citaat:
Ik heb kaart nummer 3 af *o* dus ik ga nu aan nummer 4 beginnen. |
Ai het is het 7 uur geweest, nu ben ik te laat voor koor. :lisa::lisa:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |