Quis 3.0 |
24-01-2013 13:31 |
Citaat:
Chick Rock schreef:
(Bericht 33008036)
Ik heb gisteren suikerloze koekjes gebakken (maar met honing, kokos en cranberry's). Ik mis de suiker wel een klein beetje :o
|
Stevia erin? Dat vervangt niet de structuur van suiker (waardoor heel veel dingen zonder suiker natuurlijk sowieso al soort van mislukken), maar is wel retezoet.
Citaat:
Paranoide schreef:
(Bericht 33008068)
Tevens vind ik dat hipsters moeten ophouden met 'latte' zeggen in plaats van 'koffie verkeerd', maar daar hebben jullie verder niet zoveel mee te maken.
|
Mag Latte macchiato wel?
Citaat:
Pip schreef:
(Bericht 33008075)
ik begrijp nu hoe je het gemiddeld geinvesteerd vermogen moet uitrekenen. Economie is best grappig, er staan allemaal woorden en die woorden hebben allemaal een verborgen betekenis met een rekenmethode die er voor staat.
|
:cool: Ik las ergens dat je wil gaan studeren, hoe tof! Economie soms? En zo nee, dan wil ik rechten even promoten, daar heb je ook heel veel woorden waar een wereld achter zit (ook op HBO-niveau). ;);)
Citaat:
Chick Rock schreef:
(Bericht 33008098)
Ik was op zoek naar cacaopoeder in de AH, dat ging ongeveer zo:
Hallo mevrouw, mag ik iets vragen? Ik ben op zoek naar cacaopoeder, waar kan ik dat vinden?
- Cacaopoeder?!
Ja, om mee te bakken.
- Om mee te BAKKEN??!
Ja, daar maak je bijvoorbeeld chocoladetaart mee.
- :confused: Nee, DAT hebben we hier niet hoor.
|
:s Ik ben altijd onredelijk niet gediend van verkopers die niet weten waar hun meuk staan, laat staan niet weten dat ze het hebben.
Citaat:
Sarah schreef:
(Bericht 33008101)
Toen ik bij de koffiehoek in het UMCG vroeg om een koffie verkeerd, zei de mevrouw 'dat hebben we niet!'
Dus toen bestelde ik maar een latte :(
Oh en toen ik in Brugge een cappucino bestelde kreeg ik gewoon koffie maar dan met een hele toef slagroom erop! Maakt mij niet uit, ik hou wel van slagroom, maar waarom noem je het dan cappucino :confused:
|
Dat is heel normaal in delen van België. Soms hebben ze beiden versies. Sinds ik ook een keer die fout heb gemaakt, zeg ik altijd maar heel nadrukkelijk "cappuchino met melk" maar in bepaald steden kijken je ze dan ook weer raar aan omdat dat de enige is die ze hebben. :o
Citaat:
Lorelei schreef:
(Bericht 33008108)
Griep is goed voor m'n BMI (y)
|
Niet.:bob:
|