![]() |
Ik zat net nog een oude aflevering van GTST te kijken, met ondertiteling :D nu ga ik lekker in bed liggen met meneer Liberg, kusjes.
|
Goedemorgen! Ik ga vanmiddag weer sporten bij mijn instructeur, ik ben benieuwd of ik morgen nog kan lopen, maar ik denk het niet :D
En Miekje, door jou kan ik niet meer normaal naar Cesar Milan kijken, ik zie inmiddels ook van alles waarvan ik denk: hmmmmm.... :ghe: |
Citaat:
|
En oh! Ik had een mailtje van mijn zusje, ze heeft een nieuwe stageplaats gevonden en wordt door iemand van de Amerikaanse ambassade aan een nieuwe woonplaats geholpen :D
|
Hai DK'ertjes. Ik ga het hier toch maar even neerzetten want ook al voelt het een beetje random om te doen, het voelt ook raar om het niet te doen: Rationeel en Lorelei zijn sinds vorige week geen forumstel meer. Dus.
|
Wat jammer Lorelei, sterkte ermee!
|
Jammer Lorelei en Rationeel, sterkte!
Ik had genoeg van het moeie gevoel na mijn griep, dus heb ik vanochtend weer hardgelopen. In de zon. Met allemaal vogeltjes *O*. Nu lekker douchen. |
Awh :( Sterkte allebei!
|
Sterkte allebei!
|
Citaat:
|
Haha, de discussie met Champstroll :D(N)
|
Citaat:
|
Hooi(y)
|
Citaat:
*chocola in het topic legt* |
Pheeeeeeeeeeebs heb je AoE mee?
|
Ja natuurlijk. Ik ken je toch :p
|
Citaat:
|
Je bent awesome :cool:. Potje?
|
Citaat:
|
Wat, nu? Ik heb echt letterlijk 10 seconden geleden mijn bed verlaten :D
|
Jaa, nu. Kun je rustig ontbijten terwijl je wat mensen de pan in hakt. Roken heb je toch al gedaan als je 10 minuten geleden bent opgestaan :D
|
Seconden, kut :p ik ben nog thee aan het maken en alles. Als je gewoon even een minuutje of 5-10 geduld hebt, komt het allemaal goed :p
|
Oh -o- ik kan niet meer lezen!
|
Sterkte Lorelei en Rationeel.
|
Ik heb me net ingeschreven voor een zangcursus/koordinges en ik vind het best eng :bloos:
|
Maar ook wel leuk! Wat voor koor is het?
|
Het is een cursus van de USVA (daar geven ze veel cursussen voor studenten). Dit is de omschrijving:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nooooh :( Sterkte, allebei! // Ik moet nog één uurtje pathologie, en dan ga ik naar huis voor mijn vaders verjaardag :herp: En ik zit net zo lekker bij mijn vriend thuis, dus ik heb niet zoveel zin om naar huis te gaan. Maar mijn vader is lief, dus ik doe het voor hem (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ahw sterkte lorelei en rationeel.
|
Citaat:
|
Oei, mweh. Jammer. Sterkte, both of yous inderdaad!
|
Ik ga trainen *O* Wens me succes, ik zal er wel uitzien als een debieltje :herp: :D
|
Citaat:
|
Jeetje Lorelei, sterkte! Had dat van jullie niet verwacht eigenlijk! (Niet dat ik jullie echt ken, of weet hoe jullie relatie was, maar toch!)
*aai* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh bah, ik hoop dat dat van die dirigent meevalt :o
|
Oh vast wel. ;) Misschien vind jij hem wel aardig en ik gewoon niet. Sowieso was dat daar een beetje vreemd bij dat koor toen, heel erg prestatiegericht en selectief, bah. :p
Maar wel leuk dat je zoiets gaat doen! |
Dirigenten zijn echt HEEL erg persoonlijk weet ik van mijn moeder :Y. Dus wat de een verschrikkelijk vindt, vindt de ander juist heel prettig!
|
Hey, weet iemand hier het doel van GTA? Ik werd gister oneindig dood gemaakt, terwijl ik helemaal niks had gedaan en dat vond ik stom. Ik snapte er ook geen kut van, zit er überhaupt wel een doel aan het spel, of moet je gewoon zoveel mogelijk mensen dood maken? /vrouw :D
|
Nou ja, we zullen zien inderdaad :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gisteren Les Misérables gekeken, en daarna de muziek gedownload (van de Original London Cast), en sommige nummers zijn zo mooi <3
|
Citaat:
Ik deed dat ook toen ik het bij mijn ex speelde, maar er zijn inderdaad missies die je moet doen. Ik ging gewoon allemaal mensen doden en vluchten voor de politie, veel leuker. |
Ik deed een combinatie van beide.
En random rondvliegen. |
Overigens duurde het echt superlang voor ik doorhad hoe ik moest vliegen :D. Duizend keer gecrasht, maar gelukkig vond ik de weg voor het ziekenhuis eigenlijk wel een prima startbaan (Y)
|
heeft de lidl couscous?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |