![]() |
Ik hou van mijn 'gehakt-aardappel-prutje'.
Uitje bakken, gehakt erbij flikkeren, als dat gaar is champies en paprika erbij, nog meer bakken, tomatenpuree + cream freesh erbij (en heeel klein beetje water) en erdoorheen roeren, zout/peper/chilipoeder/knoflookpoeder/komijn/whatever erbij doen,n gekruide aardappelpartjes erin mieteren, vuur laag, deksel erop en aardappels gaar laten worden. Hoppaaaa. |
Vleesloze chili, dat kán toch niet. Chili con vega klinkt voor geen meter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik probeerde een gevatte comeback te maken, maar daar is het blijkbaar te laat voor :herp:
|
Maar goed ik moet eckt gaan slapen. Slaap wel, snoesjes.
|
Goed, bedtijd dus. Adios!
|
Eigenlijk ben ik ook vegetarier, dus dat wordt dan zonder Madame Jeanette, zonder bonen, en zonder vlees :D:D
Nee, voor dit recept wil ik wel over m'n principes heenstappen. /slechte vega |
Slaap hard allemaal.
|
Citaat:
Nee grapje, wel. |
Ik doe ook wel eens annanasblokjes door de chilli :bloos:
Verder durf ik niet te gaan slapen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik kies vaak de makkelijke manier, vandaar ook chili poeder, maar verse knof en chili is natuurlijk beter ja. Al is de poedervariant ook prima te huffen hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap de uitdrukking 'spuit elf' eigenlijk nooit zo. Nou ja, ik snap wel wat het betekent, maar ik vind het echt heel raar klinken.
|
Het is toch kort voor 'spuit 11 geeft modder'?
|
Citaat:
of ik eet gewoon al jaren rotte knoflook, kan ook |
Op Viva ben je trouwens 'mosterd' in zo'n geval. Als in mosterd na de maaltijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een onbeduidend persoon :D
|
Citaat:
|
Tartaar vind ik zo droog, echt bleh.
Maar misschien baseer ik me dan op de niet echt denderende kookkunsten van m'n moeder hoor. |
Citaat:
Citaat:
|
Nu het toch om eten gaat; vanmiddag keken we tijdens LV een filmpje over plofkippen. Ik zou bijna spontaan vegetariër worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar vegetariër zijn, brengt (volgens mij) veel gedoe met zich mee; mensen moeten rekening met je houden, mijn familie is niet zo van de vegetariërs zegmaar, vlees is lekker. Ik zit echt met een dilemma. |
Bovendien denk ik dat ik dat niet vol kan houden, ik houd eigenlijk heel veel van vlees. :$ Misschien kan ik doordeweeks vegetariër zijn en in het weekend niet? hmm.. Zijn er vegetariërs onder ons?
|
Citaat:
Je hoeft van niemand 100% consequent te zijn ofzo (als je dat te lastig vindt). Dat je erover nadenkt en mindert met vlees is al een stuk meer dan de meeste mensen doen. |
Citaat:
|
Je hebt gelijk denk ik. Ik ga er eens een goed nachtje, misschien wel een paar, over slapen. Bedankt :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja Wout, gewoon flexitariër worden als je nog geen fullfledged vegetariër kunt of wil zijn. Dus gewoon vlees minderen en zoveel mogelijk biologisch.
|
Citaat:
|
Ik ben door dit topic echt helemaal LOCO van de honger en ik heb niets in huis, bedankt he jongens :mad:
Sinds ik Pip heb ontmoet scheld ik trouwens meerdere keren per dag met kanker :lisa: |
geef mij maar weer de schuld!
|
anne is veel erger! En je hebt duidelijk mijn zusje nog niet ontmoet!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |